تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزایش ظرفیت تولید بنزین پالایشگاه شازند به 16 میلیون لیتر


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اکونیوز:مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند اراک گفت: با بهره برداری از طرح افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت فرآورده های تولیدی ، ظرفیت تولید بنزین این پالایشگاه درسال آینده به 16 میلیون لیتر در روز افزایش می یابد.



به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،"علی نوربخش"روز یکشنبه در جمع خبرنگارارن در خصوص طرح افزایش تولید بنزین و ارتقای کیفیت در این پالایشگاه ‌گفت: هم اکنون روزانه چهارمیلیون و 700 هزار لیتر بنزین در پالایشگاه شازند تولید می شود و با اجرای طرح توسعه این رقم به 16 میلیون لیتر در روز افزایش می یابد.
به گفته ی وی با اجرای این طرح، این پالایشگاه توانایی تولید 33 درصد بنزین مورد نیاز کشور را به دست می آورد و به همین دلیل می تواند در بخش صادرات نیز فعال شود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) ‌افزایش ظرفیت پالایش نفت خام پالایشگاه از 170 هزار بشکه به 250 هزار بشکه در روز و پیش بینی رسیدن به 270 هزار بشکه در روز ،‌ افزایش میزان تولید بنزین در ازای کاهش تولید نفت کوره ، ارتقای کیفیت محصولات فعلی و آینده به استانداردهای یورو 2005 اروپا ، اصلاح فرآیندها برای دریافت خوراک مخلوط نفت خام سبک و سنگین به جای نفت خام سبک آسماری اهواز و کاهش مواد آلاینده زیست محیطی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
نوربخش تقطیر در جو ،‌ تصفیه نفتا ،‌ بهسازی اکتان،‌ ایزومریزاسیون ، تصفیه نفت سفید ،‌ تصفیه گازوییل ، تصفیه ته مانده برج اتمسفر یک و خلاء ،کت کراکر ‌،تولید گاز مایع ‌،واحد پروپلین ،‌تصفیه بنزین ،‌تولید هیدروژن ،‌بازیافت گوگرد و تصفیه آمین و جداکننده آب ترش را از واحدهای جدید این طرح عنوان کرد.
به گفته ی وی ‌اولین بخش از محصولات طرح در پایان سال جاری به زنجیره عرضه وارد خواهد شد و بهره برداری کامل آن در سال 1390 صورت می گیرد.
نوربخش از فروش اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت امام خمینی ( ره ) شازند از روز دوشنبه(فردا ) خبر داد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن