تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816519387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست معاونت امور معادن و صنايع معدني : اكثر مصوبات ستاد تسهيل ام


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سرپرست معاونت امور معادن و صنايع معدني وزارت صنايع و معادن در سي و ششمين جلسه ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي در زاهدان گفت: برآيند فعاليت اين ستاد حاكي از اجرايي شدن اكثر مصوباتي است كه در جلسات اين ستاد تصميم گيري شده است.




به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنايع و معادن ، « وجيه اله جعفري » افزود : با وجود مشكلاتي كه واحدهاي صنعتي و معدني با آنها روبرو هستند همه تلاش اين ستاد در جهت تسهيل و رفع مشكلات بوده و با راه حل ها و مباحث كارشناسي دنبال مي شود وهمه تلاش ما اين است كه خروجي ، خروجي اجرايي باشد .
در ادامه رييس سازمان صنايع و معادن سيستان و بلوچستان ، پتانسيل هاي نيروي انساني اين استان به عنوان جوان ترين استان كشور،وجود معادن متنوع ، زيرساختها ،راهاي دسترسي ،شهركهاي صنعتي ،منطقه آزاد چابهار، بازارچه هاي مرزي ، توسعه شيلات و صنايع دريايي ، پتانسيلهاي ترانزيتي و بازرگاني وامكان بهره گيري از محصولات گرمسيري استان خارج از فصل را از قابليتهاي استان براي سرمايه گذاري دانست و افزود: با تكميل كار انتقال گاز به سرتاسر استان شاهد مرتفع شدن بخشي از مشكلات واحد هاي توليدي سيستان و بلو چستان و سرمايه گذاريهاي جديد در بخشهاي صنايع سنگين و سرمايه بر به خصوص در جنوب استان خواهيم بود.
" جواد نام آور جهرمي " اظهار داشت: تكميل راه آهن بم به زاهدان قابليت خوب ديگري است كه زمينه حمل و نقل سريع وارزان را براي سرمايه گذاران در سيستان و بلو چستان فراهم مي كند .
دراين جلسه همچنين استاندار سيستان و بلو چستان گفت: اصلي ترين مشكل صنايع سيستان و بلو چستان سرمايه در گردش است .
"علي محمد آزاد" افزود : نگاه مثبت اين ستاد سبب مي شود شاهد تحول صنعتي در استان باشيم .
وي ادامه داد: بالا بودن هزينه سربار در سيستان و بلو چستان از جمله هزينه هاي حمل و نقل ،از مشكلهاي واحد هاي توليدي و صنعتي مستقر در استان است كه با ارايه تسهيلات و در نظر گرفتن معافيتهاي مالياتي بلند مدت مي تواند كمك شاياني به جهش صنعتي و معدني در استان خواهد كرد.
« آزاد» اضافه كرد: علي رغم امكانات و ظرفيتهاي موجود در استان هنوز از آنها استفاده بهينه در افزايش بهره وري نمي شود كه دسترسي به آبهاي آزاد از آن جمله به شمار مي رود.
استاندار سيستان و بلو چستان خاطر نشان كرد: بخش عظيمي از توليدات استان به صورت خام به خارج از استان فرستاده مي شود كه اگربتوانيم فرصت فرآوري آنها را براي سرمايه گذار داخلي فراهم كنيم ارزش افزوده بيشتري نصيب استان خواهد شد.
وي تاكيد كرد: با توجه به بالا بودن نرخ بيكاري و اهميت ايجاد اشتغال در استان ترغيب سرمايه گذاران از وظايف مهم تمامي بخشها به شمار مي رود.
بر اساس اين گزارش تاكنون نزديك به 500 تقاضا از سوي 230 واحد صنعتي و توليدي استان سيستان و بلوچستان براي بررسي و رسيدگي به مشكلات اين گروه به ستاد تسهيل رسيده است .
بدين منظوراين ستاد در قالب 5 كارگروه تخصصي امور بانكها و تسهيلات ، معدن و صنايع معدني ، شركت شهركهاي صنعتي، انرژي و محيط زيست، امور مالياتي گمرك و تامين اجتماعي و كارگروه اصلي سرمايه گذاري و توليد به مشكلات اين گروه رسيدگي مي كند.
گفتني است اين ستاد براساس ماده 127 قانون اساسي عمل نموده ومصوبات اين ستاد به منزله مصوبات هيات وزيران بوده وبراي دستگاههاي ذيربط لازم الاجراست.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن