تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816723124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختلالات هورموني شايع ترين بيماري زنان در دنياست : بیماری های بانوان و درمان آنها


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: يك متخصص زنان، پس از اختلالات هورموني يا كيستهاي تخمدان، عفونتهاي دوران بارداري و سرطانها را از امراض شايع در زنان اعلام كرد.



دكتر منصور ملك‌اقصي با اشاره به اين كه اختلالات هورموني كه در سنين مختلف به صورت‌هاي گوناگون تظاهر پيدا مي‌كند، گفت: اين بيماري شايع كه در سنين بلوغ به صورت اختلالات پريود، موهاي زايد، جوش‌هاي صورت و چاقي ظاهر مي‌شود، تخمدان پلي كيستيك ناميده مي‌شود و ناشي از عدم تخمك‌گذاري تعداد زيادي از فوليكول‌هاي كوچك بدن است.



وي با بيان اين كه اين بيماري كه در حال حاضر بيش از 12 درصد از آمار مربوط به بيماريهاي زنان در دنيا را تشكيل مي‌دهد، افزود‌: اين بيماري مزمن گاه ريشه ژنتيكي دارد اما ممكن است در همه افراد خانواده احتمال ابتلاء به آن مساوي نباشد.



دكتر اقصي در ادامه گفت: اختلالات هورموني كه در سنين جواني به صورت خونريزي‌هاي شديد و نامرتب ظاهر مي‌شود آمار بيشتري از امراض زنان را نسبت به فيبروم‌ها و سرطانها حتي سرطان سينه به خود اختصاص مي‌دهد، با اين وجود اين بيماري با مصرف دارو برطرف مي‌شود و بيمار نياز به عمل جراحي ندارد.



وي تصريح كرد: فيبروم‌ها نيز كه تومورهاي خوش خيم محسوب مي‌شوند در سنين باروري يعني بين 20 تا 45 سالگي بروز مي‌كنند و تقريبا 60 درصد زنان در دنيا به آن مبتلا هستند ولي تنها 20 درصد آنان با ابتلاي اين بيماري دچار مشكل مي‌شوند.



اين متخصص گفت: فيبروم‌ها داراي عوارضي از قبيل خونريزي غير عادي، درد و فشار لگن هستند و گاه كه تومور بيش از اندازه بزرگ مي‌شود به پشت مثانه فشار وارد كرده و اختلال ادراري ايجاد مي‌كند.



دكتر اقصي همچنين، واژنيت را شايع‌ترين عفونت سنين باروري دانست و به ايسنا گفت: اين بيماري با تغيير PH واژن به دلايل مختلف از قبيل خوردن قرص‌هاي آنتي بيوتيك يا ضد بارداري بروز مي‌كند.



وي افزود: با وجود اين كه PH واژن وجود دارد، تنها خوردن اين قرص‌ها سبب فعال شدن اين ويروسها مي‌شود و عفونت واژنيت را ايجاد مي‌كند كه 20 تا 30 درصد مراجعان به درمانگاههاي سرپايي دچار آن هستند.



وي در پايان تصريح كرد:‌ اين بيماري عفوني كه گاه به صورت قارچ‌هاي اطراف واژن خود را نشان مي‌دهد، مشكل چنداني را براي بيماران ايجاد نمي‌كند و با مصرف دارو برطرف مي‌شود
http://www.iranmania.com/News/Farsi/Art ... %20Affairs

باسلام زنی24ساله هستم هدود12سال دورههای منظم و بدون مشکل داشتم.2سال پیش برای جلوگیری از حاملگی به مدت 1سال قرص LD به صورت نامرتب استفاذه کردم الان 1سال است که جدا شدم ولی بدن این قرض دیگه پریود نمیشم به پزشک مراجعه کردم با سنگرافی و ازمایش متوجه مشکله صتحی هورمونی شدم چون به LD حساسیت دارم و ازارم میدهد قرص یاسمین تجویز کردن و 4امپول قبل از ان برای شروع قاعدگی به من تزریق کردن و 7روزه بعد اثر کردو یاسمین را نیز از شب اول قاعدگی مصرف کردم الان 12روز گذشته ولی هنوز خونریزی دارم خواهش میکنم به من کمک کنید






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن