تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820776198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ادبي و هنري


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار ادبي و هنري
كشف بزرگترين محموله قاچاق فيلم در تهران
تيم هاي عملياتي ستاد مبارزه با محصولات غيرمجاز سمعي و بصري و سينمايي طي اقدامي مراكز عمده تكثير و توزيع فيلم هاي غيرمجاز ايراني و خارجي را روز گذشته در تهران، رباط كريم و شهريار شناسايي و كشف و ضبط كردند.در اين عمليات كه با همكاري پليس امنيت تهران بزرگ انجام گرفت، بيش از 30هزار فيلم كپي غيرمجاز ايراني و خارجي طي معامله اي كه ميان پنج فروشنده و خريداري كه با هماهنگي ستاد مبارزه با محصولات غيرمجاز سمعي و بصري و پليس امنيت تهران بزرگ در محل مورد نظر واقع در اتوبان ارتش حضور داشت، كشف و ضبط شد و افراد متخلف دستگير شدند.
طي اين اقدام و بازجويي هايي كه از افراد متخلف به عمل آمد، بيش از يك ميليون فيلم غيرمجاز از شركت توزيع كننده فيلم هاي كپي غيرمجاز در تهران و بالغ بر پانصد هزار حلقه سي دي غيرمجاز از انبار عمده تكثير و توزيع فيلم هاي ايراني و خارجي در رباط كريم شناسايي و كشف شد.
بررسي رويكرد رسانه ها به مهدويت توسط ولايتي
برنامه نقد و بررسي رويكرد رسانه هاي بين المللي با موضوع «مهدويت» با حضور دكتر علي اكبر ولايتي در مسجد جمكران نيمه شعبان توسط فرهنگسراي رسانه برگزار مي شود.
برپايي ايستگاه هاي فرهنگي و جشن ميلاد نور، تقدير از مقالات و دلنوشته هاي «تو را چشم در راهم» از ديگر برنامه هاي جشن نيمه شعبان سازمان فرهنگي هنري در مناطق مختلف شهر تهران است.
برپايي ايستگاه هايي با محوريت امام عصر(عج) شامل امام شناسي و معرفي حضرت موعود، ايستگاه پازل ظهور، نقاشي جمعي از هنرمندان نقاش و جشن پرواز كبوتر به همت فرهنگسراي دختران نيز از جمله ويژه برنامه هاي اين سازمان در ايام جشن امام عصر(عج) است.
جمع آوري 35ميليون كلمه براي بزرگترين فرهنگ فارسي
تاكنون حدود 35 ميليون كلمه فارسي، با شاهد مثال از هر قرني، براي تاليف بزرگترين فرهنگ فارسي جمع آوري شده است.
علي اشرف صادقي، عضو پيوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسي و رئيس گروه فرهنگ نويسي، درباره تاليف بزرگترين فرهنگ زبان فارسي به خبرگزاري فارس بيان داشت: از سال 79 تهيه بانك واژگان زبان فارسي را شروع و طبق شيوه نامه، واژه هاي هزارمتن فارسي را از زمان هاي قديم تا زمان حال، فيش برداري رايانه اي كرديم و قرار است اين كلمات و تركيبات را با شواهد تاليف كنيم.
انيميشن ايرانيان در پاسخ 300
انيميشن ايرانيان به كارگرداني رضا احمدياري در پاسخ به فيلم جعلي 300 در مركز حوزه هنري استان كردستان ساخته شد.
اين فيلم روايت نبرد آريو برزن با سپاه غاصب اسكندر مقدوني است و به نوعي پاسخ فيلم موهن 300 كه تحريف تاريخ و تمدن ايران و شرق را در دستور كار خود داشت، است.ايرانيان در مراحل پاياني توليد قرار دارد و براي حضور در چهارمين جشنواره رويش آماده مي شود.
نمايشگاه اسماءالحسني
مروري بر آثار چهار دوره نمايشگاه تايپوگرافي پوستر با عنوان «اسماء الحسني» شامل 380 اثر از 198 طراحي از روز شنبه 26 مردادماه در موزه هنرهاي معاصر تهران افتتاح مي شود.
چهارمين دوره از نمايشگاه سالانه تايپوگرافي پوستر اسماءالحسني نسبت به دوره هاي قبل با دو تفاوت عمده همراه است. برپايي بخش مرور بر آثار چهار دوره از جمله اين تفاوت هاست. اين بخش از نمايشگاه شامل 380 اثر از 198 طرح مي باشد كه در روز شنبه 26مردادماه در موزه هنرهاي معاصر تهران گشايش مي يابد و تا 25 شهريورماه ادامه خواهد داشت.همچنين تعداد يكصد پوستر در دو بخش مسابقه و خارج از مسابقه يا ميهمان تقسيم شده اند تا اين گونه آثار نيز به نمايش درآيند، فهرست آثار بخش مسابقه به زودي از طريق سايت اعلام خواهد شد.
دبير هفدهمين كنگره شعر دفاع مقدس
سيدضياءالدين شفيعي با پيشنهاد سردار حميد حسام- معاون ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس- و تاييد سردار ميرفيصل باقرزاده رئيس اين بنياد، به عنوان دبير هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس انتخاب شد.سيدضياءالدين شفيعي شاعر است و از آثار وي مي توان به «رود مرد غريب»، «پشت به سايه ها و صداها»، «بيدارتر از صبح»، «قصه جنگ»، «بر گونه هاي ماه»، «گنج پنهان» و... اشاره كرد.
جشن جوانان هنرمند در حوزه هنري
جشن جوانان هنرمند با عنوان «با جوانان» به مناسبت ولادت حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان، از ساعت 17.30امروز، پنجشنبه 24مرداد در تالار انديشه حوزه هنري برگزار مي شود.مجتبي عابديني، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهيد آويني حوزه هنري، با اعلام اين خبر گفت: در اين مراسم برگزيدگان جوان فعال در عرصه هاي هنري به اجراي برنامه مي پردازند و از هر رشته يك نفر به عنوان نماينده دعوت مي شود تا علاوه بر معرفي خود و فعاليت هايش به معرفي ساير برگزيدگان آن رشته بپردازد.
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن