تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816890936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي حزب اعتماد ملي خبر داد ديدار انتخاباتي كروبي با هاشمي رفسنجاني


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: سخنگوي حزب اعتماد ملي خبر داد ديدار انتخاباتي كروبي با هاشمي رفسنجاني
ايلنا: سخنگوي حزب اعتماد ملي از ديدار كروبي و هاشمي رفسنجاني خبر داد.
اسماعيل گرامي مقدم اظهار داشت: يكي از مباحث مطرح شده دراين نشست، بحث انتخابات رياست جمهوري و لزوم تبيين راهكارهايي براي حضور گسترده مردم در اين انتخابات بود.
در همين حال و به گزارش ايسنا سخنگوي حزب اعتماد ملي ادامه داد: در جلسه اي كه برخي اعضاي مجمع روحانيون مبارز مهمان آقاي كروبي بودند، بحثي درباره كناره گيري، ورود يا عدم ورود آقاي كروبي صورت نگرفت و ديگر اين كه هيچ گونه نامه اي از سوي جناب آقاي موسوي خوئيني ها به آقاي كروبي داده نشده و اين موضوع را شديدا تهذيب مي كنيم.
اسماعيل گرامي مقدم در گفت وگو با ايسنا خاطرنشان كرد: اين ديدارها در راستاي انسجام بخشي و وحدت صورت گرفته است و ما همواره تلاش خواهيم كرد شايعات و ابهاماتي كه از سوي رقيبان ما براي تخريب كل جريان اصلاح طلب صورت مي گيرد را با هماهنگي مجمع روحانيون با محوريت جناب آقاي موسوي خوئيني ها به درستي پاسخ دهيم و در اين راستا از اصحاب رسانه هاي گروهي انتظار داريم كه حقايق و واقعيات و آن چه را كه نيازمند سلامت فعاليت هاي سياسي است را به طور درست منعكس كنند.
وي ادامه داد: اين گلايه را نيز به آن دسته از رقباي خود داريم كه اقدام به خدشه دار كردن فعاليت هاي مثبت رهبران و فعالان سياسي در مسير حركت به سوي انتخابات رياست جمهوري آينده در پيش گرفته اند.
سخنگوي حزب اعتماد ملي در تشريح جزييات ديدارهاي اخير مهدي كروبي با برخي از شخصيت هاي سياسي اظهار كرد: اگرچه در روزهاي اخير از سوي اصلاح طلبان اقداماتي انجام مي شود و اين اقدامات گام هايي موثر براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده خواهد بود، اما از طرفي رقباي جريان اصلاح طلب با شايعه پراكني، دامن زدن به اختلافات و گزينش مواضع شخصيت ها و گروه هاي اصلاح طلب تلاش مي كنند گام هايي را در جهت مخدوش كردن حركت هاي مثبت اين طيف بردارند.
وي افزود: مطرح شده است ديدارهاي اخير آقاي كروبي با جمعي از دوستان قديمي و مجمع روحانيون از جمله ديدار با آقاي سيدمحمد خاتمي براي منصرف كردن آقاي كروبي از انتخابات بوده است. هم چنين گفته شده است كه آقاي موسوي خوئيني ها طي نامه اي از آقاي كروبي خواسته اند كه از حضور در جريان انتخابات منصرف شوند. هر دو اين اظهارات را رد مي كنم.
وي تاكيد كرد: حزب اعتماد ملي به دستور دبيركل خود در روند حركت انتخابات رياست جمهوري را بررسي و مطالعه كرده و آن را در اختيار اركان حزب قرار داده است; اركان حزب شامل اتاق فكر، دفاتر سياسي، دفتر انتخابات و تشكيلات شوراي مركزي است و همه در حال انجام ماموريت و كار حزبي خود هستند.
سخنگوي حزب اعتماد ملي خاطرنشان كرد: در اين بين هم اعضاي حزب، هم دفاتر مختلف و هم شخصيت هاي مختلف و تاثيرگذار از آقاي كروبي خواسته اند كه در انتخابات دهم كانديدا شوند، اما آقاي كروبي به صراحت اعلام كرده اند كه هنوز تصميمي در خصوص ورود به انتخابات نگرفته و حتي به ايشان فشارهايي در ماه هاي اخير مبني بر اين كه نامزدي خود را اعلام كنند وارد شده است. اما به طور جدي مقاومت كرده و اعلام داشتند كه من هنوز هيچ تصميمي براي ورود به انتخابات ندارم; بنابراين كار حزبي بايد ادامه پيدا كند، منتهي كار حزبي و درخواست شخصيت ها همگي منوط به پذيرش شخص آقاي كروبي است كه ايشان هم هنوز نپذيرفته اند.
وي با تاكيد بر اين كه «جناب آقاي كروبي تصميم خود را براي ورود به جريان انتخابات تا آخر تابستان اعلام مي كنند» گفت: با توجه به اين كه جناب آقاي كروبي همواره دلسوز عاقبت و سرانجام اصلاح طلبان بوده اند، تلاش هاي زيادي را براي ايجاد وحدت در انتخابات شوراهاي سوم و مجلس هشتم انجام داده اند و همواره تاكيد آقاي كروبي بر اين بوده است كه مجمع روحانيون به دليل جايگاه ويژه اي كه بين جريانات دوم خرداد دارد براي محوريت جريان اصلاحطلب وارد جريان انتخابات شود.
وي افزود: با توجه به اين كه هر گاه مجمع روحانيون محور برنامه هاي انتخابات يا فعاليت هاي سياسي جريان اصلاح طلب قرار گرفته است، باعث ايجاد پيروزي براي اصلاح طلبان بوده و در واقع نقش اساسي را در پيروزي اصلاح طلبان ايفا كرده است، هم چنين با توجه به اين كه شخص آقاي كروبي به عنوان بنيانگذار مجمع روحانيون مبارز اعتقاد وافري به محور قرار گرفتن مجمع روحانيون مبارز داشته اند، در صورتي كه گروه هاي اصلاح طلب نيز به اين موضوع اعتقاد پيدا كنند، بسياري از انحرافات كه درجريان اصلاح طلب به وجود آمده برطرف خواهد شد.
گرامي مقدم خاطرنشان كرد: به همين دليل آقاي كروبي در انتخابات مجلس هشتم پيشنهاد كردند كه ما محوريت مجمع را مي پذيريم اما متاسفانه برخي از افراد به دنبال اين بودند كه در انتخابات مجلس هشتم ائتلافي صورت نگيرد و اين پيشنهاد منطقي، مستدل و با پيشينه موفق را نپذيرفتند، در نتيجه اين امر منجر به اين شد كه در انتخابات مجلس هشتم دو ليست جداگانه داده شود كه باز هم ليست اعتمادملي بيشترين محتواي ائتلاف را در خود گنجانيد و شخصيت هاي مختلف حتي از همان گروه هاي تند را هم در ليست قرار دادند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن