تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821230320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي ازمناطق سيل زده روستاهاي شهرستان ماكو بازديد كرد

اروميه- خبرنگار آفرينش
معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي در روستاهاي سيل زده شهرستان ماكو حضور يافت و از نزديك خسارت هاي وارد شده به اماكن،باغات و اراضي كشاورزي را بررسي كرد.
دارياني همچنين به همراه فرماندار وتعدادي از مسئولان شهرستان ماكو در منزل جانباختگان حادثه سيل در اين شهرستان حضور يافت و ضمن نثار فاتحه با خانواده هاي آنها ابراز همدردي كرد.
گفتني است : تا كنون 13 كيلومتر از خيابانها و معابر اين شهر از گل و لاي ناشي از سيل پاكسازي و نظافت شده است.
به گفته رئيس آتشنشاني ماكواز نخستين ساعات بعد از وقوع حادثه سيل ماموران آتشنشاني اين شهر با همكاري آتشنشانان شهرهاي همجوار نظافت و پاكسازي خيابانها را آغاز كردند و تا سه روز آينده تمام معابر و خيابانها پاكسازي و تميز مي شود.

ديدار مشاور استاندار و امور ايثارگران با مدير عامل شركت مخابرات استان همدان

همدان-خبرنگار آفرينش
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت عباس (ع) مراسمي با مشاور استاندار در امور ايثارگران و مدير عامل شركت مخابرات برگزار شد.
در ابتدا مهندس قاسم نظري پويا ضمن تبريك اعياد شعبانيه گفت:جانبازان بايد به خود ببالند كه عزيز ترين عضو خود را در طول 8 سال دفاع مقدس تقديم انقلاب كرده اند و اگر فداكاري هاي اين مردان بزرگ نبود ما هرگز قادر نبوديم در برابر استكبار يك تنه بايستيم و نامگذاري اين روز ارزشمندتر را براي جانبازان مايه افتخار برشمرد.مدير عامل شركت مخابرات استان همدان در پايان توفيق خدمتگزاري به جانبازان را از خداوند خواستار شد.

جاري شدن سيل در بخش كوهسار سلماس موجب تلف شدن 600 راس گوسفند شد

اروميه- خبرنگار آفرينش
جاري شدن سيل در بخش كوهسار سلماس به چند روستاي اين بخش خسارت وارد كرد.
غلامحسين وحدت بخشدار كوهسار در اين زمينه گفت: در اثر بارش شديد باران و تگرگ در اين بخش و جاري شدن سيل به تعدادي از منازل مسكوني و اماكن دامي در روستاهاي كوزه رش، حاجي جهان و دريك خسارتي وارد و موجب تلف شدن 600 راس گوسفند شد.
وحدت افزود: اين سيل تلفات جاني نداشت و ميزان خسارات از طرف گروه هاي اعزامي در حال بررسي است.

ديپلم افتخار براي فيلمنامه يك جوان از دماوند

رودهن - خبرنگار آفرينش
يك هنرمند جوان دماوندي ديپلم افتخار فيلمنامه مستند در جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي را دريافت كرد. به گزارش خبرنگار آفرينش ; اختتاميه هفتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي و تلويزيوني تهران با شعار "ورزش ، معنويت ، هنر" و با حضور مجيد مجيدي ، رسول صدر عاملي (داور جشنواره) ، قراخانلو رئيس كميته ملي المپيك ، پرفسور اسكاني رئيس فدراسيون بين المللي فيلم هاي ورزشي و هنرمندان داخلي و خارجي در محوطه آكادمي ملي المپيك برگزار شد.
در اين جشنواره 250 اثر از داخل كشور متعلق به 172 كارگردان مرد و 42 كارگردان زن و 140 اثر از 30 كشور خارجي شركت داشتند كه در مجموع 140 اثر به مرحله داوري راه يافت . در بخش فيلم نامه 92 اثر به مرحله داوري راه يافتند كه در بخش مستند فيلم نامه "آب زو" از عرفان قاسم پور انتخاب و ديپلم افتخار دريافت نمود. فيلم مستند آب زوعنوان مستندي است در مورد ورزش باستاني و ريشه هاي تاريخي و فرهنگي آن به همراه معرفي پهلوان كوچك ايران شهيد سعيد طوقاني.
توليد اين فيلم مستند به كارگرداني عرفان قاسم پور با تصويربرداري در استانهاي تهران ، اصفهان و يزد در مهرماه 1387 آغاز خواهد شد. درپايان مراسم اختتاميه فيلم "رنگ ها به پرواز در مي آيند " ساخته مجيد مجيدي براي المپيك پكن براي اولين بار به نمايش در آمد. در اين جشنواره طي 5 روز حدود 5964 دقيقه فيلم در 3 سالن سينما فلسطين و سينما آزادي و مجموعه كميته ملي المپيك به نمايش در آمد.

سرپرست اداره كل تامين اجتماعي نيروهاي مسلح استان خوزستان منصوب شد.

دزفول - خبرنگار آفرينش
با راه اندازي اداره كل تامين اجتماعي نيروهاي مسلح استان خوزستان طي حكمي از سوي رييس سازمان تامين اجتماعي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ،سرپرست اداره كل تامين اجتماعي نيروهاي مسلح استان خوزستان منصوب شد. بر اساس اين گزارش سرتيپ دوم پاسدار عبدالكريم فضيلت پور رييس اداره بازنشستگي نيروهاي مسلح استان خوزستان با حفظ سمت بعنوان مدير كل اداره كل تامين اجتماعي نيروهاي مسلح استان خوزستان منصوب شد. گفتني است اداره كل تامين اجتماعي نيروهاي مسلح استان خوزستان با رويكرد انسجام در خدمت رساني به بازنشستگان نيروهاي مسلح با اجماع ادارات زير مجموع در يك مكان به منظور تسريع و دسترسي آسان بازنشستگان به خدمات سازمان ، اخيرا طي ابلاغ رييس سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح وزارت دفاع راه اندازي گرديده است

فرماندار شاهيندژ از اتمام عمليات اجرايي ساختمان دانشگاه پيام نور اين شهرستان خبر داد

اروميه- خبرنگار آفرينش
به منظور اتمام عمليات اجرايي ساختمان دانشگاه پيام نور شاهيندژ5 ميليارد ريال از اعتبارات سفر رياست جمهوري هزينه شده است كه به همراه ديگر طرح هاي عمراني و خدماتي در هفته دولت به بهره برداري مي رسد. مجاهدي در جلسه شوراي اداري شاهيندژ همچنين با اشاره به وقوع پديده خشكسالي بر حمايت از كشاورزان خسارت ديده تاكيد كرد.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن