تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

* پرواز امروز شركت هواپيمايي سعودي به اهواز احتمالا با تاخير انجام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: * پرواز امروز شركت هواپيمايي سعودي به اهواز احتمالا با تاخير انجام مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: انرژي و صنعت

مدير روابط عمومي اداره كل فرودگاههاي خوزستان گفت: بدليل وجود گرد و غبار غليظ، برخي پروازهاي امروز فرودگاه بين المللي اهواز لغو شد.

مجيد ملاياني به خبرنگار انرژي و صنعت خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - توضيح داد: پروازهاي امروز شركت هواپيمايي ايران اير با شماره‌ هاي پرواز 412 و 413 با ساعت پرواز 12:15 در مسير تهران - اهواز و بالعكس و پروازهاي شركت هواپيمايي ساها با شماره‌هاي پرواز 123 و 124 با ساعت پرواز 15: 8 در مسير تهران - اهواز و بالعكس لغو شده است.

وي افزود: احتمالا در صورت ادامه يافتن وضعيت كنوني ديد، پرواز بين المللي شركت هواپيمايي سعودي با شماره پرواز 2668 كه قرار بود در ساعت 16:00 مسافران خانه خدا را به اهواز برساند يا با تاخير انجام و يا از طريق فرودگاه ديگري انجام مي‌گردد.

ملاياني عنوان كرد: در صورت افزايش ديد در فرودگاه اهواز و مساعد شدن شرايط هوا، تمام پروازهاي بعد از ظهر انجام خواهد شد. همچنين پرواز امروز هواپيماي شركت ايران اير با شماره پرواز 416 و با ساعت پرواز 7:10 در مقصد اهواز - تهران انجام شده است.

وي يادآور شد: هم‌اينك ميدان ديد در محدوده شهر اهواز 600 متر است. حداقل ميدان ديد استاندارد براي ورود هواپيماها به فرودگاه اهواز 1200 متر و براي پرواز از اين فرودگاه 400 متر مي‌باشد.

به گزارش خبرنگار ايسناي خوزستان، لغو پروازها كه به صورت مكرر در فرودگاه هاي خوزستان انجام مي شود سبب نارضايتي مسافران و سرگردان شدن آنها شده است. اين موضوع در حالي است كه لغو پرواز ها تنها به دليل وجود گرد و غبار نبوده و به دلايل ديگري همچون كمبود هواپيما در فرورگاه‌هاي خوزستان موجب لغو پروازها شده است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن