تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805129154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

::یک پنجم بیماران قلبی از درد سینه رنج می برند::


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: ::یک پنجم بیماران قلبی از درد سینه رنج می برند::







یک تحقیق آمریکایی اعلام کرد که از هر 5 نفری که حملات قلبی بهبودی پیدا می کنند، یکی از آنها تا یکسال پس از آن نیز از درد سینه رنج می برند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بی بی سی، آرشیو مجله Internal Medicine اعلام کرد که برخی از بیماران با وجود جراحی بایپس هنوز هم هر روز از آنژین رنج می برند.

یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کلورادو که تقریبا نزدیک به 2 هزار بیمار را مورد بررسی قرار داد درد آنژین این افراد در برخی موارد به علت کشیدن سیگار و یا در برخی موارد افسردگی می باشد.

درد سینه یا آنژین یکی از علائم شایع بیماری قلبی است و پزشکان انتظار دارند که برخی از بیماران حملات قلبی با درد سینه روبرو باشند و این در حالی است که بسیاری از آنها تلاش می کنند تا بیماری قلبی خود را درمان کنند.

دانشمندان آمریکایی در یک بررسی در حدود یک هزار و 957 بیمار قلبی که با حمله قلبی مواجه شده بودند را مورد آزمایش قرار دادند و تمامی آنها پرسشنامه هایی را پر کردند.

نتایج تحقیقات حاکی از آن بود 19.9 درصد از بیماران یکسال پس از عمل جراحی که به دنبال حمله قلبی بر روی آنها انجام شده بود، اعلام کردند هنوز از دردهای آنژین و درد سینه رنج می برند و این درد هفته ای یک مرتبه در آنها ظاهر می شد و این در حالی است که 1.2 درصد از آنها هر روز با درد سینه روبرو هستند.



::روشی دیگر برای کنترل فشار خون::







اگر می‌خواهید سالم بمانید و فشار خون بالا نداشته باشید، زیاد بخندید.

خندیدن یكی از روش‌های درمانی است كه معمولا به آن توجهی نمی‌شود. میزان فشارخون بالا در كشورهای صنعتی حدود 10 تا 20 درصد است كه شامل كشور آلمان نیز می‌شود. معمولا هیپرتونی یا فشارخون بالا در بیماران هیچگونه علائمی ندارد و پس از اندازه‌گیری فشار خون مشخص می‌شود. در بعضی از موارد سردرد، سرگیجه و خونریزی از بینی وجود دارد كه توجه بیمار و پزشك را به این بیماری جلب می‌كند.



میزان فشار خون ایده آل حدود 120 به 80 است. وقتی فشار سیستولی بیشتر از 140 میلی لیتر جیوه و فشار خون دیاستولی بیشتر از90 میلی لیتر جیوه باشد، امكان خطر وجود دارد. وضعیت سلامتی بیمار و فاكتورهای مؤثر بر فشار خون را باید درنظر داشت. یكی از این فاكتورها وزن است.



تجربیات نشان می‌دهد پایین آوردن وزن در كاهش فشار خون مؤثراست. یكی از مهم‌ترین عوامل برای پایین آوردن وزن، فعالیت‌های بدنی و ورزش است؛ ورزش‌هایی مثل شنا و دوچرخه سواری پیشنهاد می‌شود اما گردش‌های روزانه در طبیعت نیز از پیدایش این بیماری جلوگیری می‌كند. به غیر از فعالیت‌های بدنی، یوگا و دیگر روش‌های ضد‌كشش ماهیچه‌ای باعث توازن و هماهنگی بدن و روان می‌شوند و تاثیر مثبتی روی فشارخون دارند. روزانه باید حدود 2 تا 3 لیتر مایعات نوشیده شود. سیگار كشیدن اكیدا ممنوع است. عامل دیگر، داشتن تغذیه مناسب است.



خوردن ماهی، میوه و سبزیجات تازه پیشنهاد می‌شود ولی مصرف مواد حاوی ناتریوم مثل نمك و ادویه‌های تند و تیز زیانبار است. بسیاری از داروهای گیاهی مانند سیر می‌توانند فشار خون را پایین بیاورند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن