تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:تعداد واگنهاي مسافري در سير رجا به 1950 واگن خواهد رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:تعداد واگنهاي مسافري در سير رجا به 1950 واگن خواهد رسيد
ساري - خبرگزاري مهر: مدير عامل شركت قطارهاي مسافربري رجا با اشاره به اينكه هم اكنون هزار و 625 واگن مسافربري در سير مشغول خدمت رساني به مردم است، اظهار داشت: تعداد واگنهاي مسافري در سير رجا تا پايان سال به هزار و 950 واگن افزايش خواهد رسيد.

محمود جعفري در حاشيه سفر به مازندران در گفتگو با خبنرگار مهر در ساري افزود: همچنين تا پايان امسال تعداد صد واگن فرسوده با متوسط عمر بالاي چهل سال از ناوگان حمل و نقل ريلي كشور خارج خواهند شد.

وي خاطر نشان كرد: به منظور افزايش خدمت رساني رجا به مردم برنامه هايي براي افزايش ناوگان حمل و نقل مسافر صورت گرفته است.

مدير عامل شركت قطارهاي مسافربري رجا با اشاره به اينكه قرارداد خريد 30 واگن حمل خودرو با شركت واگن سازي بسته شده است تصريح كرد: تا پايان امسال ده واگن حمل خودرو به مجموعه ريلي كشور افزوده خواهد شد.

جعفري با بيان اينكه اميدواريم با اين اقدام مسافرين در مسير طولاني كه تمايل به حمل خودروي خود با قطار را دارند بتوانند از واگنهاي خودرو استقبال كنند.

اين مسئول راه آهن جمهوري اسلامي ايران در بخش ديگري از سخنانش به انعقاد قرارداد براي خريد 150 ديزل از شركت آلستون خبر داد و گفت: اين ديزلها طي سال هاي آتي وارد ناوگان حمل و نقل مسافر ريلي كشور خواهند شد.

وي پيش بيني كرد: اين ديزلها طي سه الي چهار سال آينده تحويل ناوگان حمل و نقل ريلي مسافر كشور شود.

مدير عامل شركت قطارهاي مسافربري رجا در پاسخ به اين سئوال كه آيا امكان ورود رجا به بورس وجود دارد ؟ اظهار داشت: زماني كه رجا براي حفظ قيمت هاي بليط قطار سالانه 60 ميليارد تومان از دولت يارانه دريافت مي كند حضورش در بورس سود ده نيست.

به گفته وي، شرط اصلي شركت هاي بورسي اين است كه با شرايط سود دهي وارد بورس شوند.

وي تصريح كرد: با واگذاري تمامي امور رجا به بخش خصوصي طي سال هاي آينده امكان حضور شركت قطارهاي مسافربري رجا در بورس ميسر خواهد بود.

جعفري با بيان اينكه در راستاي خصوصي سازي، برون سپاري و واگذاري خدمات رساني به مردم شركت رجا تاكنون 430 واگن خود را به بخش خصوصي واگذار كند، اظهار داشت: هم اكنون 100 درصد خدمات راهبري اين شركت از قبيل نگهداري، سالن ها و بخشي از خدمات فني به بخش خصوصي واگذار شد.

وي با اشاره به اينكه اكنون شش درصد سفرهاي مردم با قطار به استانهاي شمالي است تاكيد كرد: با فراهم شدن زيرساختهاي مناسب در بخش حمل و نقل ريلي برنامه ريزي براي تقويت ناوگان حمل و نقل مسافر و نوسازي واگن ها بايد صورت گيرد.

مديرعامل شركت قطارهاي مسافربري رجا همچنين به بالا بودن ضريب ايمني قطارهاي در سير حمل و نقل ريلي كشور اشاره كرد و گفت: يك شصتم خطرهاي جاده اي فقط متوجه قطار مي شود.

وي تاكيد كرد: با بازسازي و بازنگري مي توانيم متوسط عمر واگن هاي كشور را افزايش داده و از سرمايه هاي كشور در بخش هاي ديگر زيرساختي استفاده نماييم.

به گفته وي، اين شركت توانسته علاوه بر جذب تمامي اعتبارات و تسهيلات دولتي در سال گذشته توانست با فروش اوراق مشاركت 40 ميليارد تومان درآمد و سرمايه عايد رجا كند.

جعفري در پايان توان متخصصان ايراني را در نوسازي واگن هاي كشور رو به رشد و موفقيت آميز خواند و اظهار اميدواري كرد: مجموعه دانشگاهي اكنون در تربيت نيروي فني و متخصص در ناوگان حمل و نقل ريلي كشور موفق است.

جعفري، جهت راه اندازي قطار مسافربري ساري به مشهد به مازندران سفر كرده است.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن