تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداري با روحيه دفاع مقدس كار و تلاش مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شهرداري با روحيه دفاع مقدس كار و تلاش مي‌كند


ديدار- همشهري آنلاين:
شهردار تهران در جشن دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ايثارگر منطقه 10 شهردار تهران گفت: علاوه بر كارهاي خدماتي و عمراني توسعه فرهنگ اسلامي و فرهنگ ايثار و شهادت را در دستور كار خود قرار داده‌ايم.

دكتر محمدباقر قاليباف عصر روز سه‌شنبه 23 مرداد در حاشيه جشن دانش آموزان ممتاز شاهد و ايثاگر منطقه 10 شهردار تهران با بيان اين مطلب اظهار كرد: امروز مجموعه شهرداري با همان روحيه و نيت دفاع مقدس كار و تلاش مي كند و سعي داريم شهرداري را از يك مجموعه خدماتي به سمت يك نهاد فرهنگي و اجتماعي پيش ببريم.

شهردار تهران با تاكيد برآن كه شهدا و جانبازان منتظران واقعي فرج هستند، گفت: برخي مهدويت را در انزوا طلبي مي بينند و تنها ناظر فسادها و ظلم ها هستند و احساس مي كنند تنها بايد دعا كنند و منتظر ظهور و فرج باشند اما عده اي ديگر انتظار را به معني قيام، حركت، مبارزه با ظلم، فساد و تباهي و توجه به مسائل اجتماعي مي دانند كه اين افراد همان صالحان مصلحي اند كه منتظران واقعي فرج هستند.

وي با اشاره به اينكه انتظار فرج از افضل ترين اعمال محسوب مي شود، گفت: انتظار يك عمل است و در انتظار نشدن نيست و همان گونه كه امام خميني (ره) يك منتظر واقعي بودند و بزرگترين عمل انتظار يعني ايجاد بستري براي فرج را انجام دادند همه ما نيز بايد در كارهاي خود براي ادامه راه ايشان گام برداريم و منتظران واقعي فرج باشيم.

شهردار تهران در مورد دانش آموزان ممتاز شاهد و ايثاگر تهران نيز گفت: دانش آموزان ممتاز شاهد و ايثارگر در همين سنين ثابت كرده اند كه در عرصه علم فعال هستند و عضو موثري در جامعه آينده خواهند بود.

وي همچنين با تاكيد براينكه اگر خدماتي در شهر صورت مي گيرد و يا پروژه اي در دستور كار قرار مي گيرد همواره مناطق جنوب شهر در اولويت هستند ، گفت: در منطقه 10 به خاطر بافت هاي فرسوده و تراكم جمعيت نتوانستيم تحول اساسي در ريشه مشكلات اين منطقه ايجاد كنيم اما در تلاش هستيم كه وضعيت منطقه 10 را بهبود ببخشيم و به مرور مشكلات اساسي منطقه را حل كنيم.

شايان ذكر است در اين جشن علاوه بر شهردار تهران، حبيب كاشاني عضو شوراي اسلامي شهر تهران، سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان و شهردار منطقه 10 حضور داشتند و از 16 دانش ممتاز شاهد و ايثرگر تقدير به عمل آمد.

همچنين اين دانش آموزان هدايايي را از شهردار تهران، شهردار منطقه 10 و علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان به رسم يادبود دريافت كردند.

تاريخ درج: 23 مرداد 1387 ساعت 11:52 تاريخ تاييد: 23 مرداد 1387 ساعت 12:05 تاريخ به روز رساني: 23 مرداد 1387 ساعت 12:05
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن