تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816396799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش اختصاصي مهر /خبر خوش دولت براي مرغداران و دامداران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش اختصاصي مهر /خبر خوش دولت براي مرغداران و دامداران
هيئت دولت مجوز تامين نهاده توليد مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز با اخذ تضمينهاي لازم با حداكثر زمان بازپرداخت 4 ماهه براي مرغداران و 9 ماهه براي دامداران از سوي شركت پشتيباني امور دام را صادر كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هيئت دولت به وزارت جهاد كشاورزي اجازه داد تا براي توليد تامين گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در داخل، شركت پشتيباني امور دام ، خوراك و علوفه مورد نياز دام ا را با اخذ تضمينهاي لازم با حداكثر زمان بازپرداخت 4 ماهه براي مرغداران و 9 ماهه براي دامداران تامين كند.

در اين رابطه مديرعامل اتحاديه سراسري مرغداران گوشتي ايران در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاري جلسات مستمر با شركت پشتيباني امور دام در خصوص اجرايي شدن اين امر گفت: با توجه به افزايش قيمت نهاده ها در اواخر سال گذشته و اوايل سال جاري، توليدكنندگان نهاده هاي مورد نياز را از طريق بازار و به نرخ روز تامين مي نمايند، به نحويكه هم اكنون ذرت در بندر امام خميني به نرخ 346 تومان و كنجاله به قيمت 576 تومان در اختيار مرغداران قرار مي گيرد.

افزايش 40 درصدي هزينه توليد مرغ

حسين مقدم نيا با اشاره به نوسان قيمت نهاده ها در بازار جهاني و داخلي بيان كرد: از آنجايي كه مرغداران نهاده هاي مورد نياز را به صورت نقدي خريداري مي كنند، لذا بايد منابع در اختيار آنان قرار گيرد تا پيش بيني هاي توليد براي سال جاري محقق شود.

وي با اشاره به توليد 1.5 ميليون تن مرغ در سال جاري اظهار داشت: تامين نهاده مورد نياز مرغداران از سوي شركت پشتيباني امور دام، تنها مي تواند بخشي از نياز مرغداران به منابع و تسهيلات را تامين نمايد، اين در حالي است كه امسال هزينه توليد مرغ 40 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.

مديرعامل اتحاديه سراسري مرغداران گوشتي ايران تصريح كرد: بخشي از تضامين مورد نظر براي تامين نهاده توليد مرغ از سوي اتحاديه و بخش ديگر توسط مرغداران بايد در اختيار شركت پشتيباني امور دام، جهت تحقق اين تصميم هيئت دولت قرار گيرد.

كاهش 50 درصدي جوجه ريزي در مرداد ماه

همچنين مديرعامل اتحاديه مركزي مرغداران ميهن در گفتگو با مهر گفت: اجازه اي كه هيئت دولت به وزارت جهاد كشاورزي براي تامين خوراك و علوفه مورد نياز توليد با حداكثر زمان بازپرداخت 4 ماهه براي مرغداران و نيز 9 ماهه براي دامداران صادر كرده، با مشكل وثيقه همراه خواهد شد.

ناصرنبي پور با اعلام اينكه هنوز دستورالعمل اجرايي اين تصميم اعلام و ابلاغ نشده افزود: مشكل توليدكنندگان همواره براي اخذ تسهيلات به منظور توليد مرغ ، تخم مرغ تامين وثايق بانكي بوده؛ لذا در حال حاضر شركت پشتيباني امور دام براي تامين نهاده ها از مرغداران و دامداران در مدت زمان اعلام شده، به طور حتم تضمين هاي بانكي و يا ملكي را مطالبه خواهد كرد.

وي خاطر نشان كرد: پيش بيني مي شود اجراي تصميم مذكور در سال جاري به دليل ايجاد مشكل درتامين تضمين هاي بانكي با مشكل همراه شود.

نبي پور توليد تخم مرغ را هم اكنون بالغ بر 50 تا 52 هزار تن اعلام كرد و افزود: امسال در مدت سه ماهه اخير به دليل افزايش قيمت نهاده در بازارهاي جهاني جوجه ريزي در داخل كاهش يافته، به نحويكه در مرداد ماه نسبت به ارديبهشت ماه ميزان جوجه ريزي 40 تا 50 درصد تقليل يافته است.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن