تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت سنيوره از پارلمان لبنان راي اعتماد گرفت سفر رييس‌جمهور لبنان به سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دولت سنيوره از پارلمان لبنان راي اعتماد گرفت سفر رييس‌جمهور لبنان به سوريه
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

دولت وحدت ملي لبنان با كسب 100 راي از مجموع 127 راي نمايندگان پارلمان راي اعتماد گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نوشته روزنامه الشرق الاوسط - چاپ لندن - نبيه بري، رييس پارلمان لبنان پس از پايان جلسه‌ي عصر روز سه‌شنبه پارلمان كه با هدف اعطاي راي اعتماد به دولت فواد سنيوره، نخست وزير اين كشور برگزار شد، اظهار داشت: دولت جديد با كسب 100 راي از مجموع 127 راي، آراي اعتماد نمايندگان را كسب كرد.

وي عنوان داشت: حدود 107 نماينده در جلسه عصر سه‌شنبه حضور داشتند كه 100 تن از آنها به دولت راي اعتماد دادند، پنج تن نيز راي مخالف و دو تن راي ممتنع دادند.

اين در حاليست كه نمايندگان پارلمان لبنان از روز جمعه به مدت پنج روز در نشست‌هاي متعدد بيانيه‌ي كاري دولت جديد را كه سياست آينده اين دولت را ترسيم مي‌كند مورد بررسي قرار دادند.

جلسه روز سه‌شنبه پارلمان به دليل حضور سعد حريري، رهبر اكثريت پارلمان و وليد جنبلاط، رهبر دروزي‌هاي لبنان تا حدودي از جلسات ديگر متمايز بود.

تعدادي از نمايندگان اكثريت پارلمان لبنان نسبت به بند مربوط به حق ملت‌، ارتش و مقاومت لبنان در حمايت از كشور محافظه‌كاري‌هايي صورت دادند و خواستار نظارت و كنترل كامل دولت و مقاومت شدند، اما سرانجام با وجود اين اختلاف نظرها اين بيانيه پس از تصويب از سوي دولت توسط پارلمان نيز تصويب و به دولت جديد راي اعتماد داده شد.

از سوي ديگر همزمان با اعطاي راي اعتماد به دولت جديد لبنان ميشل سليمان، رييس جمهور اين كشور از امروز (چهارشنبه) سفر دو روزه‌اش را به سوريه آغاز كرد.

يك مقام مسوول لبناني با اشاره به اين سفر اظهار داشت: در ديدار سليمان با بشار اسد، رييس‌جمهور سوريه پنج پرونده مهم بررسي خواهد شد كه برقراري روابط ديپلماتيك بين بيروت و دمشق و بازگشايي سفارت‌هاي دو كشور در اولويت اين نشست قرار دارد.

هم‌چنين قرار است موضوع ترسيم مرزها بين دو كشور، مزارع شبعا، نحوه نظارت بر مرزهاي لبنان و سوريه و هم چنين پرونده‌ي اسرا و مفقودين لبناني و سوري در زندان‌هاي دو كشور در اين نشست بررسي شود.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن