تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816983021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: منشور اخلاقى قانون نيست - از ۲ شغله بودن خسته شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: كفاشيان: منشور اخلاقى قانون نيست - از ۲ شغله بودن خسته شدم
ايران ورزشى - رييس فدراسيون فوتبال و دبير كل كميته ملى المپيك كه اين روزها به دليل تداخل رقابت هاى المپيك پكن با برنامه هاى فدراسيون فوتبال ناچار شد از كاروان ورزشى ايران در پكن جدا شود، حالا از دو شغله بودن خود ناراضى است.
على كفاشيان درباره بروز مشكلات ناشى از دو شغله بودن در اين روزهاى شلوغ ورزشى مى گويد: وقتى به فدراسيون فوتبال آمدم بخشى از كارهاى المپيك را كنار گذاشتم تا تمركز خود را بين كارهاى فدراسيون و كميته ملى المپيك به يك ميزان تقسيم كنم، حالا هم كه به دليل سفر بن همام به ايران ناچار شدم از كاروان ورزشى كشور در پكن جدا شوم و به كشور باز گردم كارها را به دكتر سجادى سپردم.
علاوه بر سفر بن همام، ديدارهاى فوتبال غرب آسيا و برنامه ريزى براى رقابت هاى گوانگ جو ديگر دلايل بازگشتم به كشور بود. دراين دوره زمانى كارها بسيار فشرده و سنگين شده البته به نظر من الان كه روزهاى اول است كار مشكل خواهد بود اما با گذشت زمان بايد تلاش خود را كمى بيشتر كنيم تا مشكلى پيش نيايد.
كفاشيان در رابطه با تداخل كارها در كميته ملى المپيك و فدراسيون فوتبال توضيح مى دهد: در اين رابطه مشكلى وجود ندارد اما واقعاً درحال حاضر ترجيح مى دهم تنها يكى از دو شغل را انتخاب كنم يا رياست فدراسيون فوتبال يا دبير كميته ملى المپيك كه البته برايم هيچ كدام فرقى ندارند و تنها چيزى كه مهم است اينكه بر روى يكى از حوزه ها تمركز كنم.
رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال كه آيا على دايى حق دارد در كنفرانس مطبوعاتى خود رييس فدراسيون فوتبال يا هر مقام بالاتر از او را از دخالت در مسائل تيم ملى منع كند، مى گويد: البته مسائل فنى تيم ملى بر عهده خودسرمربى است و ممكن است ما نظرهايى براى بهبود كار او ارائه دهيم اما هيچ گاه دركارهاى فنى تيم دخالت نخواهيم كرد چرا كه على دايى درباره عملكرد خود به كميته تيم هاى ملى جواب مى دهد و از آنجا كه در اين كميته افراد متخصص حضور دارند، دايى برنامه هاى خود را در حضور آنها مطرح مى كند و مورد بررسى قرار مى دهد. درهر حال هر شخصى بايد كار خود را انجام دهد.
على كفاشيان همچنين درباره منشور اخلاقى كه در اختيار تيم ها قرار گرفته نكته جالبى را متذكر مى شود: منشور اخلاقى توصيه اى است كه از سوى سازمان ليگ در اختيار باشگاه ها قرار گرفته و قانون نيست! فدراسيون براى اشخاصى كه مطابق منشور اخلاقى رفتار نكنند هيچ مجازاتى درنظر نگرفته چرا كه اين موضوع يك اقدام فرهنگى است و بايد به وسيله برنامه هايى كه كميته فرهنگى در نظر مى گيرد مفاد منشور اخلاقى در ميان بازيكنان نهادينه شود نه اينكه با زور و اجبار عملى شود.كفاشيان درباره ادعاى برخى از نمايندگان مجلس مبنى بر غير قانونى بودن ال. جى كاپ توضيح مى دهد: ما تمام بررسى ها را انجام داديم و هيچ مشكل قانونى در اين قضيه وجود ندارد. براى اسپانسر شدن شركت ال. جى هيچ مانعى وجود نداشته است اصلاً اگر ما با شركت ال . جى مشكلى هم داشتيم آشتى كرديم مگر آشتى كردن اتفاق عجيبى است .
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن