تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت سينيوره سرانجام از پارلمان لبنان راي اعتماد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: دولت سينيوره سرانجام از پارلمان لبنان راي اعتماد گرفت
پارلمان لبنان با 001 رأي مثبت، پنج رأي منفي و دو راي ممتنع به دولت فواد سينيوره نخست وزير اين كشور رأي اعتماد داد.
به گزارش خبرگزاري ها، سرانجام پس ازچهار روز بحث و بررسي بيانيه كاري دولت جديد لبنان، روز گذشته كابينه جديد اين كشور رأي اعتماد گرفت.
نبيه بري رئيس پارلمان لبنان تاكيد كرده بود كه جلسه راي اعتماد به دولت كه روز دوشنبه تشكيل شده بود حتي اگر به ساعات پاياني شب هم بكشد بايد ادامه يابد.
با وجود طولاني شدن اين نشست تا ساعت 22 روز دوشنبه بارديگر ادامه بررسي ها به روز سه شنبه موكول شد و سرانجام روز گذشته دولت سينيوره رأي اعتماد گرفت.
از مجموع 127نماينده مجلس 107 نماينده درجلسه روز گذشته حضور داشتند و كابينه با اكثريت آراي 100نماينده رأي اعتماد گرفت.
دراين جلسه تعدادي از نمايندگان گروه 14مارس با طرح شعارهايي بي حاصل عليه مقاومت و سلاح آن سعي در برهم زدن جلسه داشتند كه با درايت رئيس مجلس و نمايندگان 8 مارس (جناح مخالف دولت) اين تنش ها پايان گرفت.
درهمين رابطه «محمد رعد» رئيس فراكسيون نمايندگان حزب الله درمجلس لبنان گفت:«اجازه نمي دهيم آنچه كه اسرائيل و آمريكا در تحقق آن طي جنگ سال 2006 ناتوان بودند و شكست خوردند كس ديگري آنها را در داخل محقق كند.
وي افزود، قدرت و قاطعيت مقاومت بود كه معادلات اسرائيل را به هم ريخت و استراتژي آن را به شكست كشاند.
رعد گفت: پس از ذكر نام مقاومت و اعتراف به آن در بيانيه كاري دولت براي آزادسازي و دفاع از كشور جايي براي دامن زدن به مسئله سلاح مقاومت وجود ندارد.
وي تصريح كرد: مقاومت بهترين گزينه در برابر دشمن بوده و تاكنون سه پيروزي بزرگ براي لبنان به ارمغان آورده و شايسته است اين جريان تقويت شود.رئيس فراكسيون نمايندگان حزب الله تاكيد كرد، بهتر است اكنون همه به جاي بحراني تر كردن اوضاع داخلي به فكر حل آن باشند.
وي اظهار داشت: آزاد سازي بخش هاي اشغالي خاك لبنان و حمايت از حاكميت و استقلال آن از طريق دوستي با آمريكا سرابي بيش نيست.
وي اضافه كرد:مقاومت و دولت با هم ضديت و ناسازگاري ندارند چون اگر مقاومت نبود فضا براي تشكيل حكومت و نهادهاي دولتي نيز نبود.
محمد رعد اظهار داشت: ما در پشت ميز گفت وگوهايي كه قرار است رئيس جمهور براي بررسي استراتژي دفاعي لبنان برگزار كند درباره همه مسائل با آمادگي كامل پاسخگو خواهيم بود و تلاش خواهيم كرد كه به ديدگاه متحد كه مورد توافق همه لبناني ها است دست يابيم.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن