تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816901887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پور سليم شهردار ملارد : توسعه متوازن و مناسب شهري از الزامات و اهداف اوليه شهرداري است


واضح آرشیو وب فارسی:دولت: پور سليم شهردار ملارد : توسعه متوازن و مناسب شهري از الزامات و اهداف اوليه شهرداري است
شهريار ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي مراسمي با حضور احمدزاده مدير كل شهري روستايي استانداري تهران گروسي نماينده مردم شهرستان شهريار در مجلس شوراي اسلامي عرفانمنش فرماندار شهرستان شهريار نهاوندي امام جمعه شهر ملارد بخشدار و ديگر مسئولين شهرستان و بخش ملارد جليل پور سليم به عنوان شهردار شهر ملارد معرفي شد و از زحمات مهندس عميدي در زمان سرپرستي تجليل به عمل آمد. در اين مراسم نماينده مردم شهرستان شهريار در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه با مديريت و برنامه ريزي صحيح مي توانيم منشا تحول باشيم گفت : بايد در تحقق حق و عدالت عمومي تلاش كنيم و زمينه آرامش روحي و رواني فراگير را برقرار نمائيم .
گروسي با آرزوي انجام خدمت مناسب به مردم ايران بويژه شهرستان شهريار افزود : در سال نوآوري و شكوفايي قبل از برقراري امكانات مادي و ابزاري بايد برنامه ريزي صحيح همراه با فكر و انديشه براي برقراي عدالت و رفاه اجتماعي به وجود آورد.
وي با اشاره به اختيارات شهردار در حوزه مديريتي گفت : اميدواريم با حضور و آغاز بكار شهردار جديد بتوان كاستي هاي موجود در شهر ملارد را برطرف كرد وظيفه شهردار دفاع از حقوق مردم و البته كاركنان اداره اش است . شهرداريها خدمات زيادي را به مردم ارائه مي كنند و شايسته نيست به خاطر خطاي چند نفر زحمات بقيه زير سئوال برود ما انتظار داريم از اين به بعد با افراد اخلالگر در امور اداري و اجرايي تصرف ها و ساخت و سازهاي غيرمجاز برخورد جدي شود.
گروسي با دعوت تمام مسئولين ذيربط از جمله فرمانداري و معاونان وي بخشدار و عوامل استانداري تهران براي مشاركت در رفع موانع كار و خدمت رساني از زحمات نيروهاي انتظامي سرپرست شهرداري ملارد امام جمعه و ديگر افرادي كه در طول مدت نبود شهردار به مردم و شهر ملارد توجه نموده اند قدرداني كرد.
وي در ادامه افزود : اداره شهرهاي بزرگي مانند ملارد با جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر به صورت بخش واقعا سخت است و جفايي بر مردم اين مناطق است اميد مي رود با توجه بيشتر به نيازهاي اين گونه شهرها از تبديل آنها به كانون هاي بحران جلوگيري كرد ساخت و سازها بايد بصورت يك سيستم منسجم صورت گيرد تا مردم در صورت مراجعه به شهرداري بتوانند از امكانات و تاسيسات لازم استفاده بهتري ببرند.
در ادامه مدير كل شهري روستايي استانداري تهران با قدرداني از حضور مسئولين ادارات مختلف شهرستان شهريار و مردم شهر ملارد در مراسم معرفي شهردار جديد ملارد گفت : تجربيات و سابقه اجرايي شهردار جديد براي شهر ملارد يك نياز اساسي است كه قطعا منشا خير براي مردم و شهر خواهد شد.

احمدزاده با اظهار اينكه كار در شهرداري نياز به اطلاعات دقيق دارد افزود : شهردار بايد تسلط به مسائل مالي داشته باشد و با فراز و فرودهايي كه در ارتباط با كارهاي اجرايي است آشنا و با مسئولين شهرستان نيز تعامل مناسبي داشته باشد با اجراي اين امور آسايش شهر بعنوان يك اصل صورت مي گيرد هر شهرداري بايد به سه علم جامعه شناسي جغرافيا و اقتصاد تسلط داشته باشد تا به قابليت ها بازتاب نقصان و تنگناهاي شهر خود آگاه شود پتانسسيل ها و موقعيت هاي جغرافيايي را درك كند و با انطباق آنها با برنامه ريزي اصولي زمينه رشد همه جانبه را برقرار نمايد.
وي گفت : اگر از اين قابليت ها غافل شويم خسارتهاي زيادي به مردم شهرها وارد مي شود كه براي جبران اين كمبودها هر مديري بايد يك اتاق فكر تشكيل دهد در رابطه با ساخت و سازهاي غيرمجاز كه امروزه به يك معضل تبديل شده است بايد با برقراري تصميم هاي صحيح نسبت به كنترل اينگونه امور هر چه بيشتر تلاش كرد.
احمدزاده با نوكر دانستن تمام مسئولين نسبت به مردم گفت : مردم ارباب رجوع ما هستند و بايد در تحقق خواسته هاي قانوني آنها تلاش نمائيم اگر تا به امروز اين امر محقق نشده است بدليل برخورد احساسي و تفكر فردي بوده در صورتيكه با راه هاي انديشمندانه مي توان در بهره وري خردمندانه و با حفظ فضاهاي ارزشمند اجتماعي اقتصادي و سياسي آن هم منطبق با خواسته هايي كه در نظام جمهوري اسلامي است نتايج خوبي گرفت . اگر اينها انجام شود مي توانيم يك وضعيت متعالي بدست آوريم و مردم را در فضا و محيط آرام و سالم ببينيم .
در ادامه مراسم فرماندار شهريار نيز در سخناني ضمن تاكيد بر اختصاص زماني توسط مسئولان براي مطالعه در زمينه اطلاعات كاري گفت : بارها اين تذكر را داده ام كه يك مقدار وقت را صرف مطالعه در زمينه اطلاعات كاري خود داشته باشيد همانطور كه حضرت علي در نامه خود به مالك اشتر راهبردهاي حكومت ديني را تامين بودجه اقتصاد حفظ امنيت اصلاح و تربيت و توسعه و عمران ذكر مي كند اين گونه دستورات مولا بايد مورد توجه همه مسئولان قرار گيرد نبايد تفكيكي بين اين امور قائل شويم كه اينها همه در كنار يكديگر هستند.
آقاي عرفانمنش افزود : بودجه اقتصاد و رفاه مردم بايد مورد توجه همه عزيزان باشد گفت : مديريت مدير در گرو ياري حق است و بايستي مديران در هر جايگاهي كه قرار مي گيرند جز ياري حق هيچ دغدغه اي نداشته باشند.
وي گفت : پست ها ماندني نيست و نبايد دل به اينگونه جايگاهها بست مديريت فرصتي براي خدمت تحقيق مبارزه با رانت خواري ها و مقابله با هواي نفس است امام علي (ع ) مي فرمايد اگر مبارزه با نفس صورت بگيرد قطعا رانت خواري ها جايي براي عرضه پيدا نمي كنند و مبارزه با نفس بهترين مبارزه و مقابله با تهديدهاي دروني است مديران بايد با زيردستان خود با محبت برخورد كنند ولي متاسفانه اينگونه محبت ها و دلسوزي ها از جامعه اسلامي ما رخت بربسته و به زيردستان آنچنان كه بايد توجه نمي شود.

فرماندار شهريار در ادامه اظهار داشت : بدنه اصلي قدرت در شهرداري ها در دست كساني است كه رودرروي مردم و در كنار مردم براي خدمت انجام وظيفه مي كنند.
عرفانمنش گفت : بازسازي فضاي شهرداريها يك ضرورت است مردم نيز در برابر قانون برابرند و افراد درجه 1 و 2 و 3 ندارند .
اگر همه در مقابل قانون مساوي باشند رانت خواري نخواهد بود اگر مديري خدمت به مردم تامين هزينه هاي زندگي و كاهش توقعات از مردم را اصل كار خود بداند ديگر مشكلي به وجود نخواهد آمد.
وي گفت : اگر مي خواهيم اعتماد مردم را به نظام جمهوري اسلامي بالا ببريم بايد هزينه هاي زندگي مردم را كاهش دهيم پرداخت يارانه وظيفه دولت است بايد از هر امكاني براي زندگي راحت مردم استفاده كنيم اگر ما هزينه هاي زندگي مردم را بالا ببريم فشار به مردم بيشتر مي شود.
در ادامه مراسم آقاي پورسليم شهردار جديد ملارد نيز با تشكر از حضور مسئولان و مردم در مراسم معارفه خود گفت : از خداوند مي خواهم كه توفيق بدهد تا خدمتي شايسته به مردم خوب شهر ملارد داشته باشم و جوابگوي خوبي هاي آنها باشم .
پورسليم با اشاره به پذيرش پست شهرداري ملارد اظهار داشت : اعتماد كامل به دلسوزي اعضاي شورا براي خدمت به مردم ملارد بنده را براي تصدي اين پست حساس ترغيب كرد و اين فرصت را زمينه ساز ذخيره براي آخرت خود حس كرده تا با خدمت به مردم توشه اي براي آخرتمان كسب كنيم .

وي افزود : بعضي مواقع مسيري براي افراد هموار مي شود تا بنده اي بتواند در مسير خدمت رساني و كسب خيرات قرار گيرد و توشه اي براي خود بدست آورد.
شهردار جديد ملارد با اشاره به اينكه 70 درصد مردم دنيا و ايران شهرنشين هستند افزود : مديريت در شهر با مديريت روستايي متفاوت است و براي اداره شهر بايد برنامه هاي گوناگون داشته باشيم اداره يك شهر مانند اداره يك كشور است وتفاوتي كه دارد در جذب هزينه ها و درآمدها مي باشد اگر توسعه شهرهارابه طور درست و با برنامه انجام دهيم قطعا مي توانيم در بسياري از زمينه ها كه امروزه شهروندان را متحمل پرداختهاي گوناگون كرده صرفه جويي كنيم .
وي با بيان اينكه توسعه متوازن و مناسب شهري از الزامات و اهداف اوليه شهرداري است گفت : با برنامه و مديريتي صحيح مي توان جلوي بسياري از هرج و مرج ها را گرفت .
شهردار جديد ملارد افزود : ساخت و ساز غيرمجاز مي تواند پديده هاي بسيار ناهنجاري را براي شهروندان به وجود آورد. يك واحد غيرمجاز احداث شده خدمات بيشماري مي خواهد كه افرادي غيرمسئول و بدون اطلاع با اقدام به اين حركت باعث بروز مشكلات شهري ناشي از اين عمل مي شوند استفاده از خدمات شهري و اجتماعي افراد ديگر توسط ساكنين ساختمانهاي غير مجاز خود نوعي تضييع حقوقي ديگران است كه مديريت شهري بايد از حقوق تك تك افراد دفاع كند و به توسعه متوازن بيانديشد.
پورسليم در ادامه افزود : اميدوارم با كمك همه مسئولين بخصوص نيروي انتظامي دستگاههاي قضايي و حمايتي و ديگر دوستان با اين پديده به شكل قانوني برخورد و اين امر در اولويت برنامه هاي شهرداري قرار گيرد. ما به دنبال شهري زيبا و قابل سكونت براي شهروندان هستيم .
وي در خاتمه افزود : خدا را شاكرم كه به بنده و اعضاي محترم شوراي شهر اين توفيق را داده تا بتوانيم خدمتگذار مردم باشيم .
مراسم معارفه شهردار جديدشهر ملارد با حضور جمعي از مسئولان برگزار شد
شهردار جديد ملارد : اگر توسعه شهرها را به طور درست و با برنامه انجام دهيم قطعا مي توانيم در بسياري از زمينه ها كه امروزه شهروندان را متحمل پرداختهاي گوناگون كرده صرفه جويي كنيم
ساخت و ساز غيرمجاز مي تواند پديده هاي بسيار ناهنجاري را براي شهروندان به وجود آورد
عرفانمنش فرماندار شهريار : مديران بايد با زيردستان خود با محبت برخورد كنند ولي متاسفانه اينگونه محبت ها و دلسوزي ها از جامعه اسلامي ما رخت بربسته و به زيردستان آنچنان كه بايد توجه نمي شود
فرماندار شهريار : اگر مي خواهيم قرعه اعتماد مردم را به نظام جمهوري اسلامي بالا ببريم بايد هزينه هاي زندگي مردم را كاهش دهيم
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دولت]
[مشاهده در: www.dolat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن