تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819181456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنجالي ترين شب جشنواره با "فرزند صبح"


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: فيلم سينمايي "فرزند صبح" بعد از تمام حرف‌ها و حديث‌هاي فراوان شب گذشته از ساعت 21.30 در سالن اصلي مركز همايش‌هاي برج ميلاد اكران شد. اهالي رسانه كه مشتاقانه منتظر تماشاي يك فيلم خوب و جذاب با موضوع زندگي امام خميني (ره) بودند، با فيلمي ضعيف به لحاظ فيلمنامه و ساختار مواجه شدند.
پس از گذشت نيمي از فيلم، طولاني‌بودن آن و عدم انسجام باعث شد، تماشاگران شروع به ترك سالن بكنند و آنهايي هم كه ماندند با خنديدن و دست‌زدن اعتراض خود را نشان دادند.
بهروز افخمي كه تا انتهاي نمايش فيلم در كنار همسرش مرجان شيرمحمدي و پسرش و محمدرضا شريفي‌نيا در سالن حضور داشت، پس از پايان فيلم در محاصره‌ي خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوي اعتراضات آنها شد كه در نهايت با حضور در محل برپايي نشست‌هاي جشنواره خواستار پاسخگويي به سوالات شد.
در ابتداي اين نشست "بهروز افخمي" بيان داشت: در بيانيه‌هاي قبلي مفصل توضيح دادم كه نام من را به عنوان كارگردان اين فيلم معرفي نكنيد.
افخمي در ادامه خاطرنشان كرد: فيلم سينمايي "فرزند صبح" به لحاظ فني مشكل شديدي داشت؛ چه در نوع صدا و چه به لحاظ پخش تصاوير.
اين فيلم با دوربين سوپر 35 با قاب باز گرفته شد و از همان ابتدا پيش‌بيني مي‌كرديم كه اين نسخه در ايران قابل چاپ نيست و هيچ لابراتواري در ايران توان چاپ آن را نداشت چرا كه اين تكنيك در ايران هنوز وجود ندارد.

بنا بر اين گزارش، بهروز افخمي در ادامه اظهار داشت: از ابتداي فيلمبرداري ما اين تذكر را داديم كه اين فيلم اين گونه است و اين شرايط را دارد و مشكلاتي از قبيل نشان دادن تراولينگ، رنگ، كادربندي، نور، نوع دوبله و ... از عناصر بود كه در فيلم ناشي از همين مشكلات بود.
كارگردان "گاوخوني" و "سن‌پطرزبورگ" در ادامه اين نشست جنجالي خاطرنشان كرد: اين فيلمنامه 10 سال طول كشيد تا مورد تأييد تهيه‌كننده قرار بگيرد، پس اين فيلم متعلق به من نيست و فيلم تهيه‌كننده است و من در دوبله كار سهمي نداشتم.
در اين نشست يكي از حضار از "بهروز افخمي" در مورد ميزان هزينه كلي فيلم و ميزان دستمزدشان سؤال كرد كه وي در پاسخ، خاطرنشان كرد: هزينه كلي فيلم يك ميليارد و 800 ميليون تومان است اما بابت دستمزد من هنوز يك چيزي هم طلب‌كار هستم.
افخمي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد سؤالات و اعتراضات متعدد منتقدان و اهالي رسانه اضافه كرد: اگر تهيه كننده‌اي پيدا شود و 10 ميليارد هزينه كند، شما مشكل داريد و مشكل بعدي شما بحث بديهيات است و ما بيشتر روي دوران كودكي حضرت امام خميني (ره) متمركز بوديم.
اهالي رسانه باز هم به "بهروز افخمي" در مورد مسائل مختلف فيلم ايراداتي وارد كردند و در حالي كه اعتراض‌ها بالا گرفته بود، "بهروز افخمي" توسط مأموران حراست به بيرون سالن هدايت شد و پاسخ بسياري از سؤالات اهالي رسانه بي‌پاسخ ماند.
روابط عمومي جشنواره فيلم فجر اعلام كرد:"بهروز افخمي" تمايلي به حضور در نشست خبري فيلم "فرزند صبح" نداشته و حركت وي به سمت سالن نشست بعد از نمايش فيلم ناگهاني بوده است.
اعتراض خبرنگاران به افخمي ادامه داشت كه به درخواست جعفر گودرزي مدير روابط عمومي جشنواره اين كارگردان با كمك نيروهاي حراست از سالن خارج شد.
در هنگام حضور افخمي در سالن نشست، ميكروفن‌هاي قرار گرفته در روي ميز خاموش بود.
در نمايش "فرزند صبح" علي معلم،ابوالقاسم طالبي از داوران جشنواره‌ي فيلم فجر،عليرضا سجادپور مدير اداره نظارت و ارزشيابي و جمعي از هنرمندان از حاضران در سالن بودند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن