تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812822655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش اختصاصی سی نت از جلسه نقد و بررسی فیلم "آینه های روبرو"


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: به گزارش سی نت نشست نقد و بررسی فیلم "آینه های روبرو" ساخته نگار آذربایجانی در اولین روز جشنواره بیست و نهم در سالن کنفرانس مرکز همایشهای میلاد برگزار شد.
در این نشست که اجرای آن بر عهده رامتین شهبازی بود، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر)، غزل شاکری (طراح صحنه و بازیگر)، دکتر خطیبی (مشاور) و فردین خلعتبری (آهنگساز) به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
گزیده ای از حرفها:
نگار آذربایجانی: در دوره نوجوانی ام، پسر جوانی در همسایگی ما زندگی می کرد که در سن بیست و چند سالگی تغییر جنسیت داد. اولین جرقه را این اتفاق برام رقم زد.
نوشتن فیلمنامه همراه با بازنویسی یک سال و نیم طول کشید.
غزل شاکری: قبل از اینکه بازی ام در نقش رعنا مشخص شود به دلیل دغدغه پیدا کردن بازیگر برای شخصیت آدینه، با ادی آشنا شدم.
شایسته ایرانی: دورادور با این آدمها (آدمهای ترنس) شناخت جزیی داشتم. نقش آدینه خیلی برام جذاب بود و برای بازی اش خیلی هیجان داشتم. درک کردن این آدمها خیلی سخت بود.
نگار آذربایجانی: (پیرو سوال احمد شاهوند سردبیر سی نت مبنی بر فعالیت پس از بازی در فیلم "نسل سوخته") به آمریکا رفتم و در آنجا ادامه تحصیل دادم و چند فیلم کوتاه و چند ویدئو ارت کار کردم.
دکتر خطیبی: در بدو مواجه با این پرو متوجه شدم که فیلم دو لایه دارد. لایه اول، تغییر جنسیت. و لایه دوم تغییری است که ما در زندگی با آن مواجه هستیم.
فردین خلعتبری (با اعتراض به دوربینی که روی یک میز بزرگ و در بدترین جای ممکن در میان جایگاه خبرنگاران تعبیه شده بود و فیلمبرداری هم پشت آن ایستاده بود) گفت: این دوربین اشتباه است.
و سپس نسبت به اعتراض فرشته طائرپور (تهیه کننده فیلم) که با عدم حضور در نشست نقد و بررسی همراه بود گفت: حضور من در اینجا به منزله تایید عدم حضور خانم طائرپور در اینجا نیست. اما ایشان در تمام مدت ساخت پروژه قدم به قدم پیش رفتند و لحظه به لحظه عوامل رو تنها نگذاشتند. این فیلم انقدر راحت پیش می رفت که کار آهنگساز هم سخت نبود.
نمی دونم تغییر جنسیت چطوری می تونه در موسیقی نمود داشته باشه. هرچند که موسیقی در ایران هر لحظه داره تغییر جنسیت می ده.
شایسته ایرانی: کاراکتری که من در آفساید بازی کردم به دلیل اینکه شخصیت قرار بود خودش را به جای یک پسر جا بزند بیرونی بود. اما بازی ام در "آینه های روبرو" کاملا درونی بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن