تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805498342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
كشف يك دستگاه تريلر حامل كالاي قاچاق خارجي

گروه حوادث: در پي گزارش واصله مبني بر اين كه يك دستگاه تريلر، محموله كالاهاي خارجي قاچاق را از بندر گناوه بارگيري و قصد تخليه در تهران واقع در اتوبان بهشت زهرا را دارد ماموران انتظامي خودرو را توقيف و به گمرك شهريار منتقل نمودند.
گمرك شهريار نيز به دليل عدم ارايه مدارك مثبته گمركي از سوي راننده درخواست رسيدگي نموده و پس از ارسال پرونده به مراجع قضايي و سير مراحل قانوني پرونده به درخواست گمرك به اداره كل تعزيرات حكومتي استان تهران ارجاع گرديد و رييس شعبه 36 تعزيرات حكومتي تهران پس از رسيدگي قانوني، بزه انتسابي را محرز تشخيص داده و متهم را به پردخت مبلغ 613/162/018 ريال در حق صندوق دولت و ضبط كالا محكوم كرد.

سوخت قاچاق 6 نفر را سوزاند

قاچاق سوخت در شرق كشور بار ديگر رخداد تلخي آفريد و جان چند نفر را گرفت.
به گزارش ايسكانيوز، عصر دوشنبه دو دستگاه «تويوتا» وانت در محور «سراوان - كوهك» سيستان و بلوچستان به شدت به هم خوردند و منفجر شدند. به دنبال اين رخداد مهيب ، شش نفر از سرنشينان دو خودرو حامل گازوييل، بنزين و كپسول گاز مايع قاچاق در آتش سوختند و جنازه هاي آنها با دستور قضايي به پزشكي قانوني فرستاده شد. امسال 61 فقره برخورد خودروهاي حامل سوخت قاچاق فقط در سيستان و بلوچستان 27 كشته و 47 زخمي بر جا گذاشته است.

استفاده كنندگان از رسيور غيرمجاز
در تله پليس قلابي

پليس قلابي عضو طايفه «فيوج» كه از مردم شمال تهران باج مي گرفت در عمليات ضربتي پليس بازداشت شد.
به گزارش ايسكانيوز، رسيدگي به اين پرونده از هفته گذشته با شكايت يك شهروند مبني بر دزديده شدن اموالش به دست مامور قلابي در دستور كار افسران كلانتري 163 ولنجك و پليس اداره آگاهي مركز قرار گرفت.
وي گفت: مي خواستم ماشينم را به پاركينگ خانه ام ببرم كه مرد جواني ، سراغم آمد و خود را پليس معرفي كرد.بعد به بهانه جمع آوري گيرنده ماهواره، وارد خانه ام شد و 500 هزار تومان باج خواست. شاكي ادامه داد: من به خاطر حفظ آبرويم جلوي همسايگان، اين پول را دادم اما وقتي مرد ناشناس، بيرون رفت تازه فهميدم شش ميليون تومان تراول چك و پول نقد و دو چك حساب جاري مرا از كنار تلويزيون دزديده است. كارآگاهان با چهره نگاري رايانه اي و بررسي دقيق آلبوم هايي كه از مجرمان تهيه كرده اند به چند سرنخ رسيدند و دزد مامورنما به نام «محمد.ش» را شناسايي كردند. بدين ترتيب روز دوشنبه تبهكار پيشينه دار كه عضو طايفه «فيوج» است در پاتوقش (شمال تهران) بازداشت شد. گزارش ايسكانيوز مي افزايد، وي تاكنون به چند فقره جرم مشابه اعتراف كرده است و بازجويي ها ادامه دارد. همچنين پليس پايتخت در عمليات ديگري، يك مردخيانتكار را دستگير كرد. شاكي كه كارفرماي «مهدي.ع» 27 ساله بود وي را در دادسراي ناحيه 11 به خيانت در امانت و دزديدن گوشي موبايل، هشت سكه تمام بهار و 220 ميليون ريال پول نقد متهم كرد. سبزپوشان قانون با توجه به اظهارات اين صراف، مهدي را كه در خانه يكي از بستگانش پنهان شده بود رديابي و دستگير كردند.

شهادت يكي از ماموران نيروي انتظامي در ورامين

ايوب كوهي، استوار يكم نيروي انتظامي توسط افراد مسلح در منطقه قرچك ورامين به شهادت رسيد.
به گزارش فارس از ورامين، استوار يكم ايوب كوهي صبح يكشنبه هفته جاري توسط دو فرد مسلح در منطقه قرچك ورامين هدف حمله قرار گرفت و در دم به شهادت رسيد. پيكر اين شهيد ديروز از مقابل كلانتري شهيد بهشتي شهر ورامين تشييع و به خاك سپرده شد.

انهدام باند عقرب سياه در لردگان

معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از انهدام باند عقرب سياه در شهرستان لردگان خبر داد.
سرهنگ پاسدارمحمدرضا رمضاني درگفت وگو با ايسنا گفت: اعضاي اين باند با اغفال و تهيه فيلم و عكس، تهديد و ارعاب در استان اصفهان مبادرت به اغفال و زورگيري از زنان و دختران جوان مي كردند كه با پيگيري و تلاش ماموران نيروي انتظامي شهرستان لردگان شناسايي و دستگير شد. وي همچنين از كشف 587 قوطي مشروبات الكلي خارجي در سطح شهركرد خبرداد وافزود: براساس وصول اخباري مبني برتوزيع مشروبات الكلي خارجي دست سازتوسط افرادي در سطح شهر، با مشخص شدن و شناسايي خودرو 350 قوطي مشروبات الكلي كشف شد.

درخواست حكم محارب براي 4 سارق مسلح

بازپرس جنايي تهران با صدور قرار مجرميت براي 4 سارق مسلح خودرو هاي پول رسان شهر تهران از قاضي دادگاه براي اين افراد تقاضاي حكم محارب كرد.
به گزارش فارس، عصر يكي از روزهاي خرداد سال 86 ماموران مركز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ از وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از خودروي پول رسان مقابل بانك صادرات شعبه زرافشان با خبر شدند.
ماموران با حضور در صحنه و بررسي اوليه دريافتند 3 سارق مسلح با حمله به اين خودرو و به قتل رساندن يكي از ماموران محافظت از اين خودرو اقدام به سرقت مقادير زيادي پول نقد كرده اند. ماموران تمام تلاش خود را براي شناسايي سارقان معطوف كردند تا اينكه در مهر ماه همان سال سرقت مسلحانه ديگري از بانك ملي شعبه آموزش و پرورش به طرز مشابهي با سرقت اوليه به اطلاع ماموران رسيد.
شاملو، بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ با بهره گيري از تجهيزات الكترونيكي موفق شدند سارقان را شناسايي و رديابي كنند. وي گفت: ساعت 23/30 شامگاه 28 آبان همان سال ماموران در قالب 8 گروه 6 نفره به 3 محل اختفاي اين سارقان حمله ور شدند و توانستند در ساعت يك بامداد اين افراد را دستگير كنند. وي افزود: هم زمان با كار تعقيب و دستگيري سارقان در تهران 3 نفر كساني كه در شهرستان زرينه اصفهان اقدام به نقد كردن تراول هاي مسروقه با جعل مهر بانك ها كرده بودند نيز دستگير شدند. شاملو ادامه داد: با تحقيقات بيشتر در نهايت تعداد متهمان دستگير شده اين پرونده به 10 نفر رسيد كه تحقيقات از آنها در خصوص جرائم احتمالي آنها ادامه يافت. وي گفت: براي 4 نفر از متهمان به دليل ارتكاب سرقت هاي مسلحانه متعدد درخواست حكم محارب شد تا با اجراي حكم اعدام به سزاي عمل مجرمانه شان برسند. بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران افزود: براي مابقي متهمان نيز بسته به جرم ارتكابي شان درخواست مجازات متناسب شد.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن