تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
اختصاص بيش از 45 ميليارد تومان تسهيلات براي خشكسالي همدان

همدان-خبرنگار آفرينش
رئيس جهاد كشاورزي استان همدان در نشستي با خبرنگاران گفت:براي گذراندن خشكسالي همدان بيش از 45 ميليارد تومان تسهيلات اختصاص يافته است كه 30 ميليارد تومان آن از محل تسهيلات بانكي و 15 ميليارد تومان آن از محل اعتبارات استاني تامين مي شود.
حسين رجبيان افزود:22 درصد از زمين هاي كشاورزي استان از طريق آبياري تحت فشار تغذيه مي شوند و همدان از لحاظ آبياري تحت فشار رتبه اول را در كشور دارد و براي آبياري تحت فشار در استان هيچ سقفي وجود ندارد.
وي همچنين تصريح كرد :در استان 34 مركز مشاوره براي فارغ التحصيلان رشته كشاورزي وجود دارد كه عمده مسائل مطرح شده در اين مراكز بحث جمع آوري آبهاي سطحي استان مي باشد.
و در بحث جمع آوري آبهاي سطحي استان تقريبا تمام كارهاي اجرايي آغاز شده و در لين رابطه از سيستم جديد استفاده خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران
در هفته دولت بيمارستان شهرهاي گلوگاه و كلاردشت افتتاح مي شود

ساري-خبرنگا رآفرينش
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت:در حال حاضر دانشگاه علوم پزشكي مازندران با در اختيار داشتن 6 مركز تحقيقاتي و ارائه 106 مقاله معتبر خارجي 87, مقاله داخلي و 80 مقاله كنگره هاي خارجي رتبه اول را در حوزه تحقيقات جشنواره خوارزمي كسب كرده است .حميد رضا محمد جعفري افزود:دانشگاه 19 بيمارستان دولتي را با دو هزارو 525 تخت در مازندران تحت پوشش قرار داده است كه با اتمام پروژه هاي مصوب سفر رياست جمهوري به استان تغييراتي در ايجاد و بهبود هزارو 200 تخت بيمارستاني خواهيم داشت.
بيمارستان گلوگاه و كلاردشت نيز در هفته دولت به بهره برداري مي رسد. سرپرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران به آغاز پروژه بيمارستاني 320 تختخوابي ساري تا پايان سال جاري اشاره كرد و گفت:پروژه بيمارستانهاي شهرهاي پلور آمل ,چالوس, كياسر, كيا كلا, بهشهر و قائم شهر از ديگر مصوباتي است كه در حال اجرا است.

ساخت و ساز مسكن در كشور بايد مبتني بر
فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني باشد

كردستان-خبرنگار آفرينش
استاندار كردستان گفت: ساخت و ساز مسكن در كشور بايد مبتني بر آموزه هاي ديني و فرهنگ اصيل اسلامي و ملي باشد.
اسماعيل نجار در مراسم آغازين همايش منطقه اي مسكن شهري اظهار داشت: متاسفانه امروز و به بهانه توسعه و پيشرفت در زمينه ساخت و ساز در جامعه شرايط به گونه اي در حال پيش روي است كه هيچ گونه نشاني از فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني در بناها و ساختمانها ما ديده نمي شود كه اين امر بسيار نگران كننده است.
استاندار كردستان افزود: ما بايد در كنار توجه به دانش روز بشري در زمينه ساخت و ساز و استفاده بهينه از امكانات موجود زمينه هاي ساخت و سازهاي اسلامي و ايراني در جامعه را بيشتر مهيا كنيم و مردم را به سمت اين مهم سوق دهيم.
نجار تصريح كرد: استفاده از مصالح بومي و محلي براي ساخت و ساز در كشور علاوه بر زيبايي و استحكام باعث مي شود كه چرخهاي اقتصادي منطقه نيز به حركت درآيند زيرا توليدات بومي در نزديكترين محل مصرف شده و هزينه هاي جانبي همانند حمل و نقل و ... را ديگر نخواهد داشت.
وي بيان داشت: در گذشته ساخت و ساز منازل مسكوني در هر منطقه و استان برگرفته از فرهنگ همان منطقه بود كه متاسفانه امروز اين مهم به صورت كلي فراموش شده و تقريبا همه كشور به شكل يكسان سازي در ساخت و ساز پيش مي رود كه اين امر چندان خوشايندي به نظر نمي رسد و بايد هر چه سريعتر نسبت به تجديد نظر در آن تلاش كرد.
استاندار كردستان در بخش ديگري از سخنان خود ساخت خانه و سرپناه در كشور را يكي از دغدغه هاي اصلي خانوارهاي ايراني برشمرد و عنوان كرد: همه مسئولان و مديران مرتبط بايد تمام تلاش خود را براي اجرايي كردن برنامه هاي دولت نهم در بخش مسكن به كار گيرند و زمينه هاي خانه دار شدن تمامي اقشار جامعه را فراهم كنند.
نجار يادآور شد: در جريان سفر رياست جمهور به استان كردستان ساخت 29 هزار واحد مسكوني در بخشهاي مختلف به تصويب رسيد كه خوشبختانه هم اكنون تمامي اين تعهدات در حال اجرايي شدن است.
وي با اشاره به اجرايي شدن طرح مسكن مهر در سراسر كشور خاطرنشان كرد: طرح مسكن مهر يكي از اقدامات زيربنايي دولت در بخش تامين مسكن اقشار كم درآمد به شمار مي رود كه اميدواريم با همكاري و تعامل كليه مسئولان هر چه سريعتر شاهد به بار نشستن اين اقدام تاريخي باشيم.

جلسه بزرگداشت روز خبرنگار در دزفول برگزار شد

دزفول - خبرنگار آفرينش
به مناسبت بزرگداشت روز خبر نگار ، جلسه ي ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در دزفول تشكيل شد . در اين اين جلسه كه در محل اداره ارشاد دزفول برگزار شد حسن پور كياني رئيس اين اداره با تجليل از زحمات اين قشر زحمت كش گفت : خبرنگاري شغل بسيار سختي است لذا بايد براي تراكم و پاسداشت فعاليت اين قشر زحمتكش در جامعه تلاش كرد . مهندس عليرضا چرخابي مدير مسول دژپل و ازاصحاب با سابقه دزفول نيز با اشاره به تكريم خبرنگاران و اتقا» جايگاه آنان در جامعه گفت : متاسفانه تا بحال در جهت تبيين جايگاه واقعي خبرنگاران در جامعه اقدام جدي صورت نگرفته است و هنوز جايگاه خبرنگاران براي بسياري از مسئولان شناخته نشده است وي با اشاره به روز خبر نگار گفت : اگر مسئولان در تمام طول سال با خبرنگاران ارتباط داشته باشند و از اين پل ميان مردم و مسئولان به خوبي استفاده نمايند هر روز ، روز خبرنگار است در اين جلسه نمايندگان برخي مطبوعات و ادارات در خصوص برگزاري هر چه با شكوه روز خبرنگار نظرات و پيشنهادات خود را ارائه نمودند .
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن