تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خراسان رضوي قطب كاريكاتور كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خراسان رضوي قطب كاريكاتور كشور است
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس حوزه هنري خراسان رضوي گفت: حوزه هنري استان با دارا بودن 230 هنرمند فراتر از آموزش، قطب كاريكاتور كشور است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد جواد رفائي ظهر امروز در نشست خبري در محل حوزه هنري خراسان رضوي افزود: حوزه هنري استان به موازات و هم رديف با ديگر سازمانها در حال فعاليت است و دو وظيفه تربيت هنرمندان جوان و فعال و توليد آثار فاخر را عهده دار است و براي تعامل بين اسلام و هنر تلاش مي كند.

وي ضمن توجه و تاكيد به مسئله آموزش اظهار داشت: حوزه هنري خراسان رضوي در بحث آموزش پايه اي عمل كرده است و به تربيت هنرمنداني پرداخته تا با ساير سازمانها تعامل برقرار كند و در برگزاري جلسات آموزشي سعي شده تا ارتباط بين هنر دين و بنيان هاي ديني برقرار شود.

وي از اولويت برخي رشته هاي هنري در آموزش خبر داد و اذعان داشت: با توجه به معضل نمايش نامه نويسي و فيلم نامه نويسي در كشور اين دو هنر به صورت اولويت اول در آموزش مطرح است چرا كه نمايش و سينما در جهان حرف اول را مي زند ولي در كشور ما كمتر به آن پرداخته مي شود.

رفائي برنامه هاي سال 87 حوزه هنري را اعلام كرد و گفت: برگزاري همايش كاربردي خدمات متقابل اسلام و هنر، دومين جشنواره نمايشهاي شهروندي، هنر در آئينه مطبوعات، جشنواره فيلم كوتاه رويش، ماهنامه الكترونيكي تاك، انجام فعاليتهاي مكتوب، چاپ كتاب سال مشهد در زمينه هاي مختلف، پاتوقهاي هنري مختلف هفتگي با حضور هنرمندان فرهيخته، ‌كاريكاتور با موضوع خبرنگار، نمايشگاه آثار كاريكاتور چهره چاپ، سلسله كتب در زمينه معرفي و بيوگرافي هنرمندان خراسان از جمله برنامه هاي سال 87 است.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن