تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816510306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كروبي خواستار شد: روزنامه اعتمادملي از تضعيف و تخريب افراد خودداري كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كروبي خواستار شد: روزنامه اعتمادملي از تضعيف و تخريب افراد خودداري كند
خبرگزاري فارس: دبير كل حزب اعتماد ملي به روزنامه اعتماد ملي يادآور شد كه با توجه به نزديكي به فضاي انتخابات رياست جمهوري از تضعيف و تحقير افراد خودداري كند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه حزب اعتماد ملي، در جلسه شوراي مركزي حزب اعتماد ملي كه با حضور مهدي كروبي دبير كل اين حزب برگزار شد، ابتدا رسول منتجب نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي در سخناني به تشريح برخي برنامه ها و اقدامات صورت گرفته پرداخت و با اشاره به مباحث بررسي شده در اتاق فكر اظهار داشت: با توجه به جلسات و گفتگو هاي متعدد انجام شده در اتاق فكر و هيئت اجرايي و همچنين نزديك شدن به انتخابات رياست جمهوري، دفاتر و اركان حزبي بطور جدي فعاليت هاي خود را پيگيري كنند.
در ادامه جلسه، دبير كل حزب اعتماد ملي در سخناني با اشاره به عملكرد جريان اصلاحات و از دست دادن پله به پله قدرت اظهار داشت: واقعيت آن است زماني مجلس در اختيار ما بود و بعد از آن حدود 14 ماه نيز نيروها و فعالان اصلاحات در دولت مشغول بودند، پس از اتفاقات رخ داده در آن زمان، در حال حاضر نگاه مجموعه فعالان اصلاحات به انتخابات‌هاي صورت گرفته و بخصوص انتخابات مجلس هشتم بود و آن هم ملاحظه شد كه به چه صورت برگزار شد.
كروبي ضمن بيان برخي اتفاقات تلخ صورت گرفته در انتخابات مجلس هشتم از جمله رد صلاحيت‌هاي گسترده و نحوه برگزاري انتخابات به بازخواني عملكرد شوراي نگهبان، هيئت‌هاي نظارت و عوامل اجرايي پرداخت و تصريح كرد: ما نمي‌توانيم بدون بررسي دقيق و آسيب شناسي درست، براي آينده برنامه‌‌ريزي كنيم.
وي افزود: بايد بطور جدي و با اطلاعات مستند و همه جانبه به ارزيابي دقيق نقاط ضعف و قوت حزب، عملكرد جريان اصلاحات، رقباي اصولگرا و عوامل نظارتي و اجرايي انتخابات بپردازيم.
دبير كل حزب اعتماد ملي در ادامه با اشاره به فضاي سياسي كشور و تغيير و تحولات صورت گرفته اظهار داشت: دقت در سخنان وزرايي كه اخيراً از كابينه خارج شدند، ضروري است و ما را به نكات مهمي متوجه مي‌سازد و حاوي پيام‌هاي خاصي براي افكار عمومي و فضاي سياسي كشور است.
وي يكي از ايرادات اساسي جريان اصلاحات را نداشتن اراده‌اي جدي براي پرداختن و نقد عملكرد خود دانست و تصريح كرد: البته هدف از اين آسيب شناسي، مچ‌گيري و يا نقد كسي نيست، بلكه مي‌خواهيم نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را برجسته نمائيم و زمينه را براي فعاليت‌هاي آينده با بيشترين بازدهي و كمترين هزينه فراهم سازيم.
دبيركل حزب اعتماد ملي در بخش ديگري از سخنان خود به اعضا، اركان حزب و به خصوص روزنامه اعتماد ملي يادآور شد كه با توجه به نزديكي به فضاي انتخابات رياست جمهوري از تضعيف و تحقير افراد خودداري كنند و به گونه‌اي رفتار نشود كه اين گمان بوجود آيد كه هدف از طرح اين مباحث تخريب يك كانديدا به نفع ديگري است.
كروبي در پايان سخنان خود ضرورت فعال‌تر شدن دفاتر و كميته هاي حزبي را يادآور شد و به اعضاي شوراي مركزي توصيه كرد، به طور جدي به برنامه و كار حزبي خود بپردازند و با توجه به نتايج و برونداد ششمين نشست سراسري حزب اعتماد ملي در خصوص موضوعات مطرح شده توسط رؤساي استاني حزب و دغدغه هاي آنان دقت نظر لازم را داشته باشند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن