تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816018912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستادمبارزه بامواد مخدر وسازمان ملي جوانان تفاهمنامه مشترك امضاءكردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ستادمبارزه بامواد مخدر وسازمان ملي جوانان تفاهمنامه مشترك امضاءكردند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر و رييس سازمان ملي جوانان روز سه شنبه تفاهمنامه مشترك دو ساله اي به منظور گسترش همكاري هاي طرفين در عرصه هاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، حفظ و توسعه سلامت ، مبارزه با مواد مخدر ، انسجام و تعامل سازنده جوانان و خانواده، امضاء كردند.


به گزارش خبرنگار ايرنا، زمينه هاي همكاري در اين تفاهم نامه ، "انجام مطالعات و تحقيقات با رويكرد مواد مخدر ، روانگردان ، اعتياد جوانان از جنبه هاي رواني ، رفتاري ، اجتماعي و اقتصادي و ارايه راهكارهاي مناسب و اصولي"، "تحليل و اجراي پژوهش ها توسط نخبگان و دانشگاهيان با توجه به ويژگي هاي جوانان با اولويت موضوع پيشگيري و درمان" و "برگزاري و حمايت از همايش هاي علمي ، كاربردي ، تخصصي با موضوع جوانان با معضل اعتياد" عنوان شده است.
"تدوين و اجراي نحوه ملي براي پيشگري از اعتياد در نسل جوان"، "آمايش و ارزش يابي برنامه ها و طرح هاي مربوط توسط نخبگان ، دانشگاهيان و حوزويان"، "حمايت از مدارس فرهيختگان ، نخبگان و حوزويان در زمينه پيشگيري و كنترل اعتياد در جامعه" و "حمايت از طرح ها و برنامه ها در زمينه توليد و اشتغال جوانان براي پيشگيري و كنترل اعتياد به مواد روانگردان" از ديگر موارد مذكور در زمينه همكاري هاي مشترك ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان ملي جوانان است.
در قسمتي از اين تفاهمنامه به همكاري هاي آموزشي و انتشاراتي ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان ملي جوانان اشاره شده و آمده است: "توليد بسته هاي آموزشي و اقدامات اجرايي مناسب توسط تشكل هاي غير دولتي و بخش هاي مختلف ستاد و سازمان براي هدايت بخش هاي مختلف به ويژه جوانان جامعه"، "برگزاري دوره هاي آموزشي و كارگاه هاي تخصصي آموزشي براي كنترل و پيشگيري از اعتياد جوانان"، "طراحي و توليد نشريات علمي فرهنگي به شيوه هاي مختلف در روش هاي فناوري نوين" و‌ "مبادله اخبار اطلاعات و نظرات كارشناسي در زمينه كنترل و پيشگيري از اعتياد جوانان" اين تفاهمنامه به امضاء دو طرف رسيده است.
در اين تفاهمنامه به حمايت از مشاركت هاي مردمي و سازمان هاي غير دولتي براي كنترل و پيشگيري از ابتلاي جوانان به اعتياد مورد تاييد قرار گرفته است و دو طرف متعهد شده اند در زمينه حمايت هاي مادي و معنوي از تحقيقات با همكاري يكديگر در سطوح كارشناسي و مديريتي امكانات لازم را فراهم كنند.
ستاد مبارزه با مواد مخدر در اين تفاهمنامه متذكر شده است كه عضويت سازمان ملي جوانان به منظور همكاري هاي نزديك و تبادل اطلاعات و انديشه را دنبال خواهد كرد و سازمان ملي جوانان نيز عضويت ستاد مبارزه با مواد مخدر را در ستاد ملي ساماندهي امور جوانان به منظور بهره گيري فكري در زمينه جوانان پيگيري خواهد كرد.
براساس اين گزارش تمديد اين تفاهمنامه دوساله با توافق طرفين بلامانع است.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن