تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات تكواندو المپيك پكن، بدون هوگوي الكترونيكي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات تكواندو المپيك پكن، بدون هوگوي الكترونيكي برگزار مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): ريييس فدراسيون تكواندو گفت: متاسفانه تدابير لازم براي استفاده از هوگو الكترونيكي در رقابتهاي تكواندو المپيك 2008پكن صورت نگرفته، و نتايج مبارزات اين دوره تنها به قضاوت داوران بستگي دارد.


سيدمحمد پولادگر روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تاكنون تنها در رقابتهاي قاره اي آسيا و اروپا استفاده از هوگو الكترونيكي الزامي بود و از آنجايي كه در مسابقات جهاني اين مهم اجرا نشده، در المپيك هم اجرا نخواهد شد.
وي افزود: در نوزدهمين دوره مسابقات قهرماني جهان 2009 دانمارك قرار است استفاده از اين هوگو اجباري شود و بعداز آن در المپيك 2012 لندن شاهد استفاده از اين لباس براي تكواندوكاران خواهيم بود.
پولادگر يادآور شد: قهرماني تيم تكواندو ايران در آخرين دوره مسابقات قهرماني آسيا كه ارديبهشت ماه گذشته در چين برگزار شد، به خاطر استفاده از اين هوگوها و دخالت كمتر داوران در قضاوت ها بدست آمد.
وي افزود: اعتبار مسابقات قهرماني جهان قبل از المپيك است و اگر قوانين جديدي بخواهد در المپيك اجرا شود مي بايست قبل از آن حتما در رقابتهاي جهاني اجرا شده باشد.
پولادگر مهمترين برنامه بعداز المپيك تكواندوكاران كشورمان را آماده سازي تيم پومسه جهت حضور در رقابتهاي جهاني عنوان كرد و گفت: سومين دوره مسابقات جهاني پومسه 22تا24 آذرماه در ازمير تركيه برگزار مي شود و اردوهاي آمادگي تيم ملي كشورمان از هفته اول شهريورماه آغاز خواهد شد.
به گفته وي، تيم زنان كشورمان براي نخستين بار دراين مسابقات شركت خواهد كرد و قرار است يك مربي كره اي براي هدايت تيم ملي پومسه زنان به ايران بيايد ضمن اينكه "كانگ" مربي نامي كره اي نيز به عنوان سرمربي با تيم مردان كشورمان همراه خواهد بود.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 465]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن