تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكل گلزني مهاجمان تيم فوتبال استقلال تهران؟ پاشنه آشيلي كه همچنان باقي ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشكل گلزني مهاجمان تيم فوتبال استقلال تهران؟ پاشنه آشيلي كه همچنان باقي ماند
ورزش. فوتبال. استقلال تهران
يكي از مشكلاتي كه تيم فوتبال استقلال تهران در ليگ هفتم با آن مواجه بود، ضعف مهاجمان اين تيم در امر گلزني بود كه اين نقيصه به عنوان يكي از عوامل مهم ناكامي اين تيم در فصل جاري نيز به شمار مي‌رود.

امير قلعه نويي سرمربي استقلال تهران در طول فصل نقل وانتقالات تلاش زيادي كرد تا با جذب نفرات كارآمد، خط حمله خود را براي حضوري قوي در سه جام مختلف داخلي و آسيايي آماده كند.

اما با نگاهي به تركيب مردان خط حمله استقلال تهران مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه آنها همچنان با مشكل گلزني روبرو هستند و اگر مي‌خواهند در ادامه ليگ برتر و همچنين ليگ قهرمانان آسيا دچار مشكل نشوند، بايد هر چه زودتر فكري براي تقويت اين پست بكنند.

در زير نگاهي داريم به شرايط فني پنج مهاجمي كه قرار است وظيفه گلزني را در سال جاري براي تيم استقلال تهران به دوش بكشند.

** سياوش اكبرپور / اولويت با حاشيه است!
اكبرپور در حالي از امارات به استقلال تهران بازگشت كه پيش از اين هم ثابت كرده بود كه قبل از اينكه گلزني قهار باشد،در نقش يك مكمل كارايي بهتري دارد.

او كه به همراه رضا عنايتي در ليگ پنجم زوج خوبي را تشكيل مي‌داد، در همان مسابقات هم به خاطر پاس‌هاي گلش مورد توجه قرار گرفت اما آمار گل هايش نسبت به عنايتي چندان مورد توجه نبود.

يكي ديگر از مسايلي كه حول و حوش سياوش اكبرپور مي‌چرخد، توجه عجيب و غريب اين بازيكن به حاشيه‌ها است! او كه قبل از فصل وعده داده بود ديگر توجهي به حاشيه‌ها نخواهد داشت، در بازي با پگاه گيلان نشان داد كه همچون گذشته دوست دارد با حاشيه‌سازي و پرداختن به مسايل جنجالي؟ خودنمايي كند! با اين توضيحات گزاف نيست اگر بگوييم قلعه نويي نمي‌تواند اميدي براي درخشش و گلزني‌هاي اكبر پور در فصل جاري ليگ برتر و جام باشگاه‌هاي آسيا داشته باشد.

** آرش برهاني/ آقاي گل نزن
آرش برهاني متهم رديف اول ناكامي‌هاي استقلال تهران در هفتمين دوره ليگ برتر، بعد از اما و اگرهاي فراوان، قرارداد خود با استقلال را تمديد كرد تا دوباره در خط حمله آبي‌ها قرار گيرد.

البته قلعه نويي به خوبي مي‌داند كه او نمي‌تواند به مانند سه فصل گذشته خود را به عنوان مهاجمي گلزن معرفي كند و شايد به همين دليل است كه در هفته اول ليگ حرفه‌اي ‪ ۹۰‬دقيقه روي نيمكت نشست.

آرش برهاني از فرصتي هم كه در هفته دوم نصيبش شد، نتوانست بهره ببرد و بازهم چند موقعيت گل را در رشت به هدر داد.

با توجه به سير نزولي اين بازيكن در دوسال اخير فقط اتفاقات فوتبال مي تواند او را در رديف بازيكنان گل زن استقلال و ليگ هشتم برتر قرار دهد.

** فرهاد مجيدي/ نزديك خط پايان
باتجربه‌ترين بازيكن استقلال تهران از همان روزي كه بعد ازهفت سال امارات را به مقصد تهران ترك كرد،نشان داد كه با بازيكني كه خودش را به عنوان يكي از تكنيكي‌ترين فوتباليست‌هاي ايران شناسانده بود، تفاوت‌هاي زيادي كرده است.

مجيدي كه فصل قبل در زمان حجازي و كريمي فرصت چنداني براي عرض اندام پيدا نمي‌كرد، در شروع ليگ برتر همانطور كه انتظار مي‌رفت در بين ‪ ۱۱‬بازيكن اصلي كادر فني قرار نگرفته تا مشخص شود او نمي‌تواند در برنامه‌هاي تاكتيكي استقلال قلعه نويي جايي داشته باشد.

البته اين بازيكن با توجه به تجربه‌اي كه دارد، مي‌تواند در مواقع لازم كمك حال آبي پوشان باشد. اما نكته مشخص اين است كه مجيدي نمي‌تواند جايي در رديف چهره‌هاي تاثير گذار استقلال در هشتمين دوره ليگ برتر داشته باشد.

** عليزاده/ بازيكن محبوب سرمربي!
هيچ كس تصور نمي‌كرد كه علي عليزاده از نظر قلعه نويي مهاجم اول تيمش باشد و بتواند در طول دو هفته؟ ‪ ۱۸۰‬دقيقه در تركيب حضور داشته باشد.

اما سرمربي استقلال تهران اصرار عجيبي به ثابت بودن عليزاده دارد و هر چقدر كه او به اين مهاجم اعتماد مي‌كند، عليزاده هواداران را روز به روز نسبت به خود نااميدتر مي‌كند!
عليزاده بازيكني است كه حتي در روزهاي اوج خود كه با پيراهن سپاسي و پرسپوليس به ميدان مي‌رفت، چندان در گل زدن موفق نبود و استفاده از اوت هاي بلندش تنها توجيه مربيان براي قراردادن او در تركيب اصلي تيم هايشان بود.

** عباس فرد/مهاجمي كم فروغ
مهاجم فصل گذشته براي تيم صباباتري سه گل زد به آبي پوشان پايتخت ملحق شد تا بلكه بتواند مشكلات گل زني اين تيم را برطرف كند!
به نظر مي‌رسد عباس فرد كه در طول فصل‌هاي گذشته هيچگاه خود را در حد يك گلزن قهار نشان نداده است بدون مطالعه كافي به جمع استقلالي‌ها پيوسته است اين درحالي است كه مهاجمان گلزني چون هادي اصغري و صابر ميرقرباني تيم هاي خود را عوض كردند اما جايي در تيم آبي پوش پايتخت نداشتند.

بايد منتظر ماند و ديد كه كادر فني تيم استقلال تهران چه تدابيري را براي رفع مشكل گلزني اين تيم در ادامه ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران و ليگ قهرمانان آسيا خواهد انديشيد تا اين تيم بتواند بار ديگر به روزهاي اوج خود باز گردد.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن