تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقدمات راهيابي اولين شركت بيمه اي كشور به بورس فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مقدمات راهيابي اولين شركت بيمه اي كشور به بورس فراهم شده است
معاون مدير عامل بيمه دانا در امور استان ها گفت: از اول شهريور ماه امسال مقدمات رفتن شركت بيمه دانا به عنوان اولين شركت بيمه اي كشور به بورس و واگذاري به بخش خصوصي فراهم شده است و اجرايي مي شود.


به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي سيد سعيد گلستانه دوشنبه درآيين معارفه رييس بيمه دانادر منطقه پنج بيمه دانا و شعبه خليج فارس اين بيمه در هرمزگان افزود: بيمه دانا به همراه دو شركت بيمه آسيا والبرز آمادگي خود را براي رفتن به بورس و بخش خصوصي درسال 86 اعلام كردند.
وي اضافه كرد: در اولين اقدام پنج درصد بعنوان مجموع سرمايه شركت بيمه دانا براي تعيين نرخ به سازمان خصوصي سازي اعلام و سپس از طريق بورس عرضه مي شود.
او گفت: امسال با 30 تا 40 درصد رشد نسبت به سال قبل، سه هزار ميليارد ريال درآمد در صنعت بيمه دانا هدف گذاري شده است.
گلستانه افزود: اين درآمدها در سال 86 به دو هزارو 900ميليارد ريال و در سال 85 به دو هزارو 100 ميليارد ريال رسيده بود.
معاون مدير عامل بيمه دانا در امور استان ها بيان كرد:بيمه دانا هم اينك رشته هاي اتومبيل ،مسووليت ، مهندسي،باربري، آتش سوزي ،عمر و حوادث گروهي و عمر پس انداز انفرادي را در اختيار دارد.
گلستانه اظهار داشت: شركت بيمه دانا ازسوي بيمه مركزي كشور مامور طراحي و جمع آوري كننده رشته و طرحهاي گوناگون بيمه در كشور شده است.
وي بر فرهنگ سازي بيمه در جامعه تاكيد كرد و گفت: كشور ما حوادثي مثل زلزله بم ،طبس ،رودبار و سيل هاي نابهنگام را پشت سرگذاشته كه درس خوبي براي تمايل بيشتر به سمت بيمه مي باشد.
وي گفت: اين حوادث خسارتهاي زياد جاني و مالي به مردم وارد كرد و مشكلات زيادي بوجود آورد كه جبران ناپذير است لذا با روآوري به بيمه مي توان كمي از اين مشكلات را كاهش داد.
دراين نشست ناصر شاهسوني به عنوان رييس بيمه دانا در هرمزگان معرفي و از خدمات اكبر نجفي رييس قبلي قدرداني شد.
همچنين اكبر نجفي بعنوان سرپرست منطقه پنج كشور (جنوب كشور)شامل استانهاي فارس ، يزد ، كرمان ، بوشهر،سيستان وبلوچستان وهرمزگان منصوب شد.
ك/3 668/667/675 شماره 095 ساعت 09:27 تمام
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1986]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن