تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803998345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش«شواليه تاريكي» سومين فيلم پرفروش تاريخ سينما


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: فروش«شواليه تاريكي» سومين فيلم پرفروش تاريخ سينما
فيلم جديد مجموعه بتمن با 26‌ميليون دلار فروش در بازار آمريكاي شمالي با شكست دادن فيلم تازه اكران شده «قطار سريع‌السير آناناس» براي چهارمين هفته پياپي رتبه نخست جدول را از آن خود كرد.


ورايتي اعلام كرد، «شواليه تاريكي» كريستوفر نولان در حالي اين هفته نيز در رده اول جدول قرار گرفت كه جمعه با اختلاف كم 9/7‌ميليون دلار از 6/7‌ميليون دلار از فيلم «قطار سريع‌السير آناناس / پاينپل اكسپرس» شكست خورده بود، اما روز شنبه توانست با 5/10‌ميليون دلار فروش در برابر 6/7‌ميليون دلار اين فيلم كمدي را پشت سر بگذارد.
فيلم «شواليه تاريكي» اكنون مجموع فروش خود را در بازار آمريكاي شمالي به 5/441‌ميليون دلار رسانده و با پشت سر گذاشتن «شرك 2» فعلا سومين پرفروش تاريخ است. انتظار مي‌رود فيلم كريستين بيل و هيث لجر هفته آينده از 461‌ميليون دلار فروش «جنگ‌هاي ستاره‌اي» فراتر برود و پس از «تايتانيك» دومين فيلم پرفروش تاريخ آمريكا و كانادا شود.
«قطار سريع‌السير آناناس» به كارگرداني ديويد گوردون گرين درباره جواني معتاد با بازي سث روگن است كه شاهد وقوع يك قتل به دست پليسي فاسد مي‌شود. پس از اين اتفاق او و يك توزيع‌كننده مواد مخدر با نقش‌آفريني جيمز فرانكو مي‌كوشند از دست ماموران پليس كه همه جا به دنبال آنها هستند، فرار كنند.اين فيلم كمدي به تهيه‌كنندگي جاد آپاتو از چهارشنبه پيش اكران شد و در فاصله جمعه تا يكشنبه 4/22‌ميليون دلار فروخت. مجموع فروش اين فيلم 4/40‌ميليون دلار شده است. «خواهري شلوارهاي دوره‌گرد 2» به كارگرداني صنعاء حمري،‎ فيلمساز مراكشي نيز در اولين هفته اكران 8/10‌ميليون دلار فروخت و در رده چهارم قرار گرفت.
اين فيلم درباره چهار دوست صميمي دانشگاهي است كه براي پيدا كردن شلوارهاي جادويي خود در شهري ساحلي به هم مي‌پيوندند. امبر تامبلين، الكسيس بلدل، امريكا فررا و بليك ليولي در فيلم درجه PG-13 «خواهري شلوارهاي دوره‌گرد 2» نقش‌آفريني كرده‌اند.
«موميايي: مقبره امپراتور اژدها» ساخته راب كوهن در دومين هفته اكران 60‌درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 1/16‌ميليون دلار در رده سوم قرار گرفت. مجموع فروش سومين فيلم مجموعه «موميايي» 7/70‌ميليون دلار شده است. اين فيلم در بازار بين‌المللي نيز 141‌ميليون دلار به دست آورده است.
كمدي «برادران ناتني» آدام مكي با بازي ويل فرل و جان سي. رايلي با 9/8‌ميليون دلار فيلم پنجم هفته شد. كمدي «ماما ميا!» با بازي مريل استريپ و پيرس برازنان در چهارمين هفته نمايش تنها 36‌درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 1/8‌ميليون دلار ضمن اينكه فيلم ششم شد، مجموع فروش خود را به 104‌ميليون دلار رساند.
فيلم ماجرايي «سفر به مركز زمين» با بازي برندان فريزر نيز تنها با 27‌درصد كاهش 9/4‌ميليون دلار به دست آورد و فيلم هفتم شد. اين فيلم تاكنون 8/81‌ميليون دلار فروش داشته است.
«هنكاك» با بازي ويل اسميت با 3/3‌ميليون دلار فيلم هشتم شد و كمدي سياسي «راي بي‌طرف» با حضور كوين كاستنر 1/3‌ميليون دلار فروش داشت و در رده نهم قرار گرفت. فيلم انيميشن «وال ـ اي» توليد مشترك پيكسار و ديسني با سه‌ميليون دلار رده دهم را از آن خود كرد.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن