تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگهبانان زن در استخرهاي زنانه و تالارهاي عروسي


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: نگهبانان زن در استخرهاي زنانه و تالارهاي عروسي
رئيس مركز انتظامي ناجا گفت: به منظور حفظ امنيت زنان در داخل تالارهاي عروسي و استخرهاي زنانه، نگهبان محله زن در اختيار اين اماكن قرار مي گيرد.
سرهنگ محمد حسيني در گفت وگو با مهر عنوان كرد: در حال حاضر بنا به درخواست مسئولان تالارهاي عروسي و استخرهاي زنانه، نگهبان محله زن جهت جلوگيري از فيلمبرداري به وسيله تلفن همراه در تالارهاي عروسي و استخرهاي زنانه مستقر مي شوند.
وي با اعلام اينكه نگهبان محله زن در اماكن مورد رفت و آمد زنان به كار گرفته مي شود، گفت: 280نفر نگهبان محله زن جهت حفظ امنيت بانوان در استخرها، پاساژها، تالارهاي عروسي و پارك زنان در شهرهاي تهران، گيلان و قم به كار گرفته شده است.
رئيس مركز انتظامي ناجا اظهار داشت: در قم بنا به درخواست برگزاركنندگان مجالس عروسي، نگهبان محله زن در مقابل تالارها مستقر مي شوند كه تلفن همراه دوربين دار زنان را تحويل مي گيرند و پس از پايان مجلس عروسي تلفن آنان بازپس داده مي شود.
حسيني هدف از اين اقدام را افزايش احساس امنيت بانوان در مجالس عروسي و استخرهاي زنانه دانست و گفت: با اين اقدام امكان سوء استفاده از تصويرهاي استخرهاي زنان و يا تالارهاي عروسي به صورت چشمگير كاهش يافته است.
رئيس مركز انتظامي ناجا همچنين از بكارگيري نگهبان محله زن در خطوط تندرو اتوبوسراني تهران (BRT) خبر داد و گفت: به جهت افزايش آمار سرقت كيف زنان در اين خطوط، تصميم گرفته شده در هر ايستگاه اين خطوط دو نگهبان محله زن به كار گرفته شود.
وي گفت: استفاده از نگهبان زن در اين خطوط باعث كاهش 70درصدي سرقت و كيف قاپي زنان شده است و طي يك ماه گذشته 12سارق زن كه اقدام به سرقت كيف زنان كرده بودند، دستگير شدند.
حسيني از اقدامات ديگر نگهبان محله زن را حفظ امنيت پارك بانوان ذكر كرد و گفت: در حال حاضر امنيت داخل پارك زنان توسط نگهبان محله زن تامين مي شود.
وي افزود: نگهبانان محله زن پس از بهره گيري آموزشهاي لازم به كار گرفته مي شوند.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن