تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802957109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس را در هر دو بازي مي بريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پرسپوليس را در هر دو بازي مي بريم


سرمايه، پويان اميري: يدالله اكبري بعد از چند فصل دوري دوباره به استقلال برگشته تا بتواند روند خوبي كه چند سال پيش در استقلال داشت دوباره ادامه دهد.امير قلعه نويي اعتقاد زيادي به اكبري دارد و اين فصل قطعاً بازي هاي زيادي به او خواهد رسيد. هافبك استقلال معتقد است اين فصل استقلال متفاوتي را نسبت به سال هاي گذشته خواهيم ديد.

+ شما در دو بازي اول استقلال خيلي سرحال نبوديد.
بله،من تا حدودي از نظر بدني دچار افت شدم دليلش را نمي دانم چون خيلي خوب بدنسازي كردم.با تمريناتي كه در تركيه انجام داديم. اصلاً فكر نمي كردم از نظر بدني با مشكل مواجه شوم اما حرف شما درست است اما مطمئن باشيد در بازي هاي بعد بهتر مي شوم. به نظرم استقلال و من هر روز بهتر و بهتر مي شويم.ما تمرينات فشرده اي را در تركيه گذرانده ايم كه شايد علت افت بازيكنان در روز نخست به خاطر همين تمرينات فشرده اي بود كه پشت سر گذاشتيم.
+ استقلال اين فصل مي تواند ناكامي هاي دو فصل گذشته را جبران كند؟
مطمئن باشيد استقلال فصل متفاوتي را پشت سر خواهد گذاشت و ناكامي دو فصل گذشته را جبران خواهد كرد. هواداران اين فصل روزهاي خوبي خواهند داشت. استقلال در فصل گذشته يك تيم بيمار بود كه اگر امير قلعه نويي به داد اين تيم نمي رسيد استقلال قهرمان جام حذفي نمي شد اما امسال هدف استقلال فقط و فقط قهرماني است. استقلال در يارگيري خوب عمل كرده است به خصوص در خط هافبك خوب يار گرفته.اين باعث مي شود كه شما كار سختي پيش رو داشته باشيد.
بله،استقلال علاوه بر من حسين كاظمي را گرفته و بيگ زاده و خسرو حيدري را هم در كناره هاي زمين دارد ضمن اينكه مهاجمان خوبي نيز گرفتيم.من از رقابت نمي ترسم و به طور قطع رقابت سختي با ديگر هافبك هاي استقلال براي قرارگرفتن در تركيب اصلي دارم. من مي خواهم در تركيب اصلي استقلال بازي كنم.
+ استقلال نسبت به زماني كه شما از اين تيم رفتيد چه تفاوتي كرده است؟
فكر كنم در اين مدت فقط هواداران تغيير نكردند وگرنه همه بازيكنان و كادر فني تغيير كرده است، ولي فكر مي كنم اين تيم شرايط بهتري از تيمي دارد كه آن موقع من ترك كردم. اين تيم بسيار پر مهره تر و آماده تر از آن تيم قبلي است.
+ به نظر شما كورس قهرماني بين چه تيم هايي خواهد بود؟
استقلال، پرسپوليس، سپاهان و سايپا مدعيان جدي قهرماني هستند اما مطمئن باشيد بقيه تيم ها هم مي توانند شانس قهرماني داشته باشند.سال گذشته پاس همدان و برق شيراز پديده مسابقات بودند و اين فصل نيز پگاه گيلان مي تواند براي تيم هاي مدعي قهرماني دردسرساز شود. در مسابقات امسال هيچ تيمي حريف ساده اي نخواهد بود و هيچ بازي يك طرفه به پايان نخواهد رسيد.
+ برگرديم به فصل نقل و انتقالات چرا از پاس جدا شديد؟
وقتي به شما از تيمي مثل استقلال پيشنهاد داده مي شود، نمي توانيد به راحتي جواب منفي بدهيد. به خصوص براي من كه يك بار لذت حضور در استقلال را تجربه كرده بودم. فصل گذشته در پاس همدان روزهاي خوبي داشتم اما موقعي كه امير قلعه نويي از من خواست كه به استقلال بيايم با كمال ميل قبول كردم.
+ به تيم ملي هم فكر مي كنيد؟
اگر سن من را بدانيد مي گوييد كه خيلي دير است كه به تيم ملي فكر كنم اما همچنان انگيزه دارم و فكر مي كنم مي توانم به تيم ملي برسم. استقلال تيمي است كه اگر متوسط هم بازي كني مي تواني به تيم ملي فكر كني، چون رسانه ها به خوبي از تو حمايت مي كنند، ضمن اينكه من علي دايي را به خوبي مي شناسم.او هميشه به دنبال بهترين نفرات است و اسم و سن برايش مفهومي ندارد.
+ منصفانه اگر بخواهيد پيش بيني كنيد فكر مي كنيد استقلال چه نتايجي در اين فصل به دست مي آورد؟
هر بازيكن دوست دارد همه موفقيت هايي را كه در يك فصل مي تواند به دست بياورد همراه تيمش كسب كند اما اولويت اول استقلال مثل تمام تيم هايي كه در ليگ قهرمان آسيا حضور دارند، قهرماني در اين مسابقات است، كاري كه خيلي سخت است.من با صباباتري تجربه حضور در اين مسابقات را دارم و مي دانم كه حريفان با چه انگيزه بالاي وارد مسابقات مي شوند و قهرمان شدن در اين مسابقات چه ابزاري مي خواهد. ديگر تنها تيم هاي باشگاهي ژاپن، كره جنوبي و عربستان نيستند كه مي توانند دردسرساز شوند بلكه سوريه و امارات نيز باشگاه هاي خوبي دارند، با توجه به اينكه تعداد تيم هاي زيادي در دوره بعدي شركت مي كنند رقابت سخت و فشرده اي خواهد بود و بعد از ليگ قهرمانان نيز اولويت دوم ليگ برتر است تا استقلال را بعد از سه سال قهرمان اين مسابقات كنيم.
+ در خط هافبك با چه بازيكني راحت تر هستي؟
زياد برايم فرق نمي كند اما مدت بيشتري در كنار حسين كاظمي كار كردم اما بدم نمي آيد كه در كنار بازيكن مياني مثل ميثم منيعي و مهرداد پولادي بازي كنم.
+ پرسپوليس يارگيري بهتري نسبت به شما انجام نداده است؟
يارگيري مشخص كننده تيم قهرمان نخواهد بود، هر تيمي كه از مهره هايش بهتر استفاده كند آن تيم قهرمان است. ما اين فصل پرسپوليس را در هر دو بازي شكست خواهيم داد تا مشخص شود كدام تيم بهتر است.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن