تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816167819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
برگزاري هشتمين نشست مجمع دبيران تشكلها و مسئولين هياتهاي مذهبي واحدهاي استان مازندران

ساري-خبرنگار آفرينش
هشتمين نشست مجمع دبيران تشكلها و مسئولين هياتهاي مذهبي واحدهاي استان مازندران در واحد بابل با حضور دكتر ابراهيميان مسوول نهاد نمايندگي استان و استاد ابوالحسني نماينده رياست عاليه در تشكلهاي سياسي دانشجويي واحدهاي استان و دبيران تشكلها در سالن كنفرانس اين واحد دانشگاهي برگزار گرديد در اين جلسه ابتداابوالحسني در خصوص برنامه هاي تشكلهاو هيات هاي مذهبي در سال تحصيلي جديد با شور نشاطي بسشتر مطالبي عنوان نمودند. وي ياد آور شد :نقد عملكرد دولت مي بايست مردم و دانشجويان را به سمت انتخابات دولتي هدايت نمايد و هرگز مراكز علمي نبايد فريب طرح هايي كه ظاهر زيبا دارند بخورند و راجع به عملكرد و طرح هاي دولت دقت بيشتري داشته باشند . همچنين ابوالحسني در خصوص عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي از تشكلها و هيات هايي كه كارگاه و برنامه داشتند تشكر كرد . وي تصريح كرد :دانشگاه آزاد اسلامي با مديريت انديشمند توانا دكتر جاسبي در ربع قرن تلاش و فعاليت خدمات ارزنده اي به كشور كرده است .

خبرنگار روزنامه آفرينش در پاكدشت به عنوان خبرنگار برتر شناخته شد

پاكدشت-خبرنگار آفرينش
مجيد انوري سرپرست دفتر نمايندگي مطبوعات و خبرنگار روزنامه آفرينش در شهرستان پاكدشت به عنوان خبرنگار برتر و نمونه اين شهرستان معرفي شد.طي مراسمي كه به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار در اداره كل ارشاد و اسلامي استان تهران برگزار شد.حسين عرب اسدي مدير كل ارشاد اسلامي استان تهران با اهدا لوح تقدير و هديه اي از زحمات مجيد انوري به عنوان خبرنگار برتر و نمونه شهرستان پاكدشت تقدير و تشكر نمود.طي همين گزارش به نقل از خبرنگار ما با اين اقدام اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كه حركتي نو به شمار مي رفت و گامي جهت ارج نهادن به زحمات اين قشر برداشته شد انتظار مي رفت مانند سالها ي گذشته مسئولان شهرستان نيز از اهالي مطبوعات خصوصا خبرنگاران قدرداني نمايند ولي متاسفانه امسال در شهرستان پاكدشت هيچگونه مراسمي جهت تقدير و تشكر از فعالان مطبوعاتي برگزار نشد و باعث ناراحتي و دلسردي اين قشر گرديد.

جشن اميد در پلدختر برگزار مي شود

پلدختر-خبرنگار آفرينش
بمناسبت ولادت با سعادت امام عصر و نيمه شعبان جشن اميد در پلدختر برگزار مي شود.
بهمن ديناروند رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پلدختر با بيان اين مطلب گفت:بمناسبت ولادت امام زمان عج براي سومين سال متوالي مراسم با شكوه جشن اميد با حضور اهالي شهر پلدختر در بوستان مركزي اين شهر برگزار مي گردد. وي افزود:اجراي متنوع از جمله مولودي خواني ,اجراي موسيقي محلي ,مسابقات فرهنگي و مذهبي و اجراي نمايش ,طنز و شادي براي شركت كنندگان اجرا مي شود.
ديناروند افزود:علاوه بر اين مراسم جشن در كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد نيز برگزار خواهد شد.
دبير شوراي فرهنگ عمومي گفت:توزيع پنجمين مرحله توزيع كتاب بين اصناف و بازاريان ,هنرمندان و مراكز فرهنگي و مسابقه كتابخواني و تبيين ابعاد شخصيتي امام عصر و اهميت انتظار از ديگر برنامه هاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

تا كنون انواع ميوه به ارزش 50 ميليون دلار از آذربايجان غربي به خارج از كشور صادر شده است
اروميه- خبرنگار آفرينش
امسال 20 هزار تن انواع ميوه از آذربايجان غربي به خارج از كشور صادر شده است كه اين ميزان در مقايسه با سال گذشته 60 درصد افزايش دارد.
7 هزار تن زردآلو،4 هزار تن آلو،4هزار تن هندوانه،3 هزار تن گيلاس و 2هزار تن انواع ميوه هاي هسته دار از جمله ميوه هاي صادراتي به خارج از كشور را شامل مي شود.
رئيس اتحاديه صادركنندگان ميوه و تره بارآذربايجان غربي گفت: ارزش ميوه هاي صادراتي به 50 ميليون دلار مي رسد كه به كشور هاي عراق،تركيه،روسيه،جمهوري آذربايجان و كشورهاي حاشيه خليج فارس صادر شده است.
حدودي آذر،مناسب بودن قيمت و فراواني محصول ميوه هاي هسته دار در آذربايجان غربي را از مهمترين دلايل افزايش صادرات ميوه در سال جاري اعلام كرد و افزود: پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري بيش از صد هزار تن انواع ميوه از جمله سيب،انگور،گلابي و صيفي جات از آذربايجان غربي به خارج از كشور صادر شود كه در صورت تحقق آن ميزان صادرات در استان امسال در مقايسه با سال گذشته 50 درصد افزايش خواهد داشت.

تشكيل كارگاه توليد و كود آلي بيولوژيك
در اسلامشهر

اسلامشهر-خبرنگارآفرينش
نخستين كارگاه آموزشي توليد ورمي كمپوست با حضور كارشناسان و محققان توليد كننده صنعتي اين محصول و جمعي از گلخانه داران و كشاورزان به منظور آشنايي كشاورزان به منظور آشنايي كشاورزان با مزاياي كود آلي بيولوژيك ورمي كمپوست و نحوه توليد و تشويق كشاورزان به فعاليت هاي مشاركتي و ايجاد كارگاههاي كوچك توليد اين كود از سوي مديريت ترويج و مشاركت هاي مردمي سازمان جهاد كشاورزي اسلامشهر برگزار شد.
در اين كارگاه مهندس ابوالفتحي مدير جهاد كشاورزي اسلامشهر با اشاره به سرانه ضايعات محصولات كشاورزي و شهري كشور و فقر مواد آلي خاكهاي زراعي ,نكاتي را مورد اهميت توليد و استفاده از كود بيولوژيك ورمي كمپوست بيان نمود.
در ادامه دكتر سماوات محقق و عضو هيئت علمي موسسه تحقيقات خاك و آب كشور نحوه توليد ورمي كمپوست اين كود بسيار مغذي را از ضايعات و زباله هاي كشاورزي و شهري در سطح كوچك و با ساده ترين امكانات براي حاضرين تشريح نمود .

كاركنان واحد نيشابور قرآن كريم را ختم مي كنند

نيشابور - خبرنگار آفرينش:
كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور هر هفته قرآن مجيد را ختم مي كنند.
مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور در اين رابطه به خبرنگار آفرينش گفت: اين اقدام كه از هفته گذشته به پيشنهاد رياست واحد، دكتر متولي زاده انجام مي شود، با استقبال چشمگير كاركنان دانشگاه مواجه گرديده است.
علي محمد، خوش نيت، افزود: در قالب اين طرح كاركنان به طور داوطلبانه، به انتخاب خود بخشي از آيات قرآن كريم را انتخاب كرده و قرائت مي كنند. وي اضافه كرد: بدين ترتيب كل قرآن كريم در طول هفته ختم مي گردد. خوش نيت، خاطرنشان ساخت: اين اقدام كه موجب اشاعه بيشتر فرهنگ قرآني در بين كاركنان مي شود در ساير ايام سال نيز ادامه خواهد يافت.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن