تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813172183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني در پيامي به كنگره حماسه مقاومت حزب الله لبنان : واژه «مقاومت» واقعيتي انكار ناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: هاشمي رفسنجاني در پيامي به كنگره حماسه مقاومت حزب الله لبنان : واژه «مقاومت» واقعيتي انكار ناپذير است
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: آيت الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت برگزاري دومين كنگره حماسه مقاومت حزب الله لبنان كه به همت اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان برگزار مي شود ، پيامي صادر كرد .
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل دفترمركزي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان ، در اين پيام آمده است: «مقاومت» واژه اي است كه در نيم قرن اخير در سايه مجاهدت هاي ملت مظلوم سرزمين هاي اشغالي و مردم مقاوم لبنان در ادبيات سياسي جهان معاصر چنان جايگاهي يافت،كه اولاً بنياد انديشه تشكيلاتي جواناني شده است كه عزم خويش را براي استيصال غاصبان فرهنگ و تمدن اسلامي در بيت المقدس عزيز و سرزمين هاي همجوار جزم كرده اند و ثانياً در همه برنامه هاي مشروع و نامشروع مدعيان صادق و كاذب دمكراسي به عنوان واقعيتي انكارناپذير مطرح مي باشد .
در بخشي اين پيام آمده است : قدرت هايي كه با مطامع استكباري و خارج از عرف ديپلماتيك به انحاي مختلف در تعيين سرنوشت ملت هاي منطقه دخالت هاي نامشروع دارند ، از بيان نام گروه هاي مقاومت وحشت دارند و به ناحق با واژگاني چون تروريست از آن ياد مي كنند. حال آنكه مقاومت ، واكنشي طبيعي در مقابل اقدامات تجاوزكارانه اي است كه ملل مظلوم فلسطين و لبنان در مقابل توطئه عميق كشورهاي استكباري در خلق چند منظوره كشوري جعلي به نام اسرائيل از خود نشان مي دهند .
هاشمي در ادامه اين پيام با بيان اينكه حقانيت اين مردم به همراه صلابت ايماني كه از معارف عاليه قرآن ، اسلام و مكتب اهل بيت دارند عرصه را بر تجاوزگران تنگ كرده است ، گفت : حزب الله به اعتراف دوست و دشمن پيروز مقتدر حماسه بي بديل جنگ 33 روزه گشت و ارتش تا بن دندان مسلح اسرائيل با همه حمايت هاي سياسي ، اطلاعاتي و تجهيزاتي غرب و با همه جنايت هايي كه در بمباران شهرها ، به خصوص در كشتار بي رحمانه قانا داشت ، دست از پا درازتر چنان هزيمتي را متحمل شده است كه هنوز هم پس لرزه هاي آن شكست پايه هاي سست سياسي صهيونيست را مي لرزاند .
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه اين پيام افزود : بايد هوشيار بود ، چون اهداف بلند مدت متجاوزگران ، شكست ها را برايشان توجيه مي نمايد و ازهر روزنه اي براي انتقام حقارتي كه دامنشان را گرفته است ، وارد مي شوند . البته وجود رهبراني عالم و آگاه به شرايط زماني و مكاني همچون سيد حسن نصرالله نعمتي است كه خداوند در اين برهه به مردم و گروه هاي مقاوم در سرزمين هاي اشغالي عطا كرده فرموده كه سرمايه هاي مكمل همديگر براي مقابله با دشمناني هستندكه در اقدامات خويش پايبند هيچ يك از اصول اخلاقي و انساني مذكور در منشورهاي بين المللي نيستند.
هاشمي در پايان اين پيام با گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان والامقام راه مقاومت، مخصوصاً شهيد عمادمغنيه كه شاهد جاويدان جنايت تروريست دولتي رژيم اشغالگر قدس مي باشد و همچنين تحسين جهاد مقاومت همه مجاهدان في سبيل الله، از دست اندركاران برپايي اين كنگره در اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان تشكر و قدرداني كرد./01/120
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن