تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810008365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه به دست آوردن دل خانم ها !


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: آقايان محترم:
اگر به علت رفتار نامناسب شما ، [. برای مشاهده لینکها در سایت عضو شوید]رنجيده يا خدايي نکرده قهر کرده است ،ما در اين مقاله به شما کمک خواهيم کرد تا دوباره دل او را به دست آوريد و زندگي تان به حالت عادي بر گردد .البته خانم هايي که اين مقاله را مي خوانند ،سوء استفاده نکرده و با کو چکترين مشکلي قهر نکنند . در مقاله ي بعد راجع به رفع کدورت از قلب آقايان هم صحبت مي کنيم.
***
مرد ايده آل او باشيد
شما مي‌دانيد که او از چه چيز شما خوشش مي‌آيد پس سعي کنيد که آنها را افزايش دهيد و در عوض کارهايي را که دوست ندارد متوقف کنيد. مردي باشيد که او در ابتداي کار عاشقش شده بود. به خاطر او جان فشاني و از خود گذشتگي کنيد و براي بازگرداندنش تلاش کنيد و زمان بگذاريد تا او درک کند که تا چه حد برايش اهميت قائل هستيد.
مردي باشيد که او در ابتداي کار عاشقش شده بوده و با او ازدواج کرده است .مردي باشيد همانگونه که هميشه به شما افتخار مي کرده است.
به او نشان دهيد که تغيير کرده ايد
گفتن " من عوض مي‌شوم" دردي را دوا نمي کند. اعمال شما قدرت تاثير گذاري بيشتري نسبت به گفته‌هايتان دارند و به عنوان اولين منبع تصميم گيري او به شمار مي‌روند. تشخيص دهيد که او چه کارهايي را مي‌پسندد و چه کارهايي را دوست ندارد سپس ذهن خود را بر روي انجام دادن و يا ندادن آنها متمرکز کنيد.
براي مثال آيا او از شما گله دارد که هيچ وقت به حرف‌هايش گوش نمي دهيد؟ پس کاري را انجام دهيد که او مي‌خواهد و از آن لذت مي‌برد.
پشتکار داشته باشيد
اگر مي‌خواهيد که او واقعا برگردد ، براي اين کار حد و مرز تعيين نکنيد. شما بايد به خاطر جلب رضايت او تلاش کنيد ، فقط بايد در تمام مراحل خونسردي خود را حفظ کنيد. از خود نا اميد نشويد و نسبت به او بي توجهي نشان ندهيد. زيرا اين کار باعث مي‌شود که شما در نظر او فرد بي احساسي جلوه کنيد و او فکر مي‌کند که ديگر براي شما اهميت ندارد. به او نشان دهيد که برايش ارزش قائل هستيد اما به زانو نيفتيد.
با او صحبت کنيد
او احتمالا هميشه از اين موضوع که شما همدم خوبي نيستيد شکايت مي‌کند. با صحبت کردن به او نشان دهيد که در اشتباه است. علل ايجاد سوء تفاهم را رديابي کنيد و آنها را رفع کنيد. او را با طرز تفکر خود آگاه سازيد. بر روي مشکلات گذشته کار کنيد و آنها را برطرف نماييد. از او بخواهيد که در مورد ساير خواسته‌هايش نيز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهيد. با اين کار به او ثابت مي‌کنيد که به اندازه کافي بالغ هستيد که از پس رفع نيازهاي او براييد.
از او بخواهيد که در مورد ساير خواسته‌هايش نيز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهيد. با اين کار به او ثابت مي‌کنيد که به اندازه کافي بالغ هستيد که از پس رفع نيازهاي او براييد.
به بگوييد که هنوز دوستش داريد
خانم‌ها هميشه منتظر شنيدن يک چنين کلماتي هستند و اگر آنرا در موقعيت مناسب مطرح کنيد معمولا با روي باز مورد پذيرش واقع مي‌شويد. بايد توجه داشته باشيد که اين گونه حرف‌ها را به صورت آني و بدون مقدمه چيني بيان نکنيد. صبر کنيد تا با او تنها شويد و بعد آن احساس سحرآميز را منتقل کنيد .شما بايد حرف‌هايتان را از صميم قلب براي او بازگو کنيد.
در اين صورت اثر بيشتري خواهد داشت.
بي ريا و صميمي باشيد
سعي نکنيد که با تزور و ريا به درون قلب او نفوذ کنبد زيرا خانم هادر تشخيص دروغگويي تخصص ويژه اي دارند. پس بهتر است که صادق باشيد. دليل اشتباهات گذشته خود را براي او شرح دهيد و به او بگوييد که از آنها درس گرفته ايد. به او بگوييد که زندگي بدون وجود او براي شما سخت است.
يک هديه يا گل برايش بخريد
سعي کنيد هديه اي زيبا که براي تهيه ي آن وقت صرف کرده ايد ،يا دسته گلي زيبا که برايش خاطره انگيز باشد را به او بدهيد. لازم نيست پول زيادي خرج کنيد اما بايد سليقه صرف کرده و بياد آوريد چه چيزي او را شاد مي کند.
در کنار تمام اين کارها وقتي کدورت از دل خانم شما خارج شد بهتر است ، منطقي باهم صحبت کرده و از ديدگاه هاي هم بيشتر با خبر شويد.تا دوباره چنين حالتي پيش نيايد.
منبع :سايت سيمرغ - با تغيير





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 521]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن