تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814724271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

"محقق اعتياد " معتاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري فارس: زني در دادگاه خانواده گفت: شوهرم در زمينه افزايش اعتياد در جامعه، تحقيقاتي انجام مي‌داد اما بعد از 3 ماه خود نيز معتاد شد و به همين دليل خواهان جدايي از او هستم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي نجفي رئيس شعبه 234 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد.

اين زن در حضور قاضي اين پرونده با بيان اينكه از اين وضع خسته شده‌ام چرا كه ديگر تحمل اعتياد شوهرم را ندارم، گفت: مي‌خواهم با جدايي به اين زندگي نكبت‌بار پايان داده و شوهرم را به حال خود رها كنم.

وي با اشاره به اينكه يك فرزند 5 ساله دارم كه حضانت او را نيز خود بر عهده مي‌گيرم، ادامه داد: شوهرم قدر زندگي سالم خود را ندانست و به دليل اينكه بسيار مرفه بود و در زندگي‌اش مشكلي نداشت، براي خود، مشكل تراشيد.

زن بار ديگر در مقابل قاضي اين شعبه لب به سخن گشود و گفت: شوهرم بايد از اين پس، تنها زندگي كند و همه از جمله من، از او فاصله بگيريم چرا كه او با آگاهي معتاد شده و سزايش همين است.

وي با اشاره به اينكه شوهرم تحصيلكرده است، افزود: او به شدت از موضوع اعتياد متنفر بود و طي تحقيقاتي كه در اين زمينه داشت، خود به دام آن افتاد؛ ما در زندگي مشتركمان هيچ‌گونه مشكلي نداشتيم به طوري كه همه در اين خصوص متعجب بودند ولي بعد از تحقيقات شوهرم در خصوص اعتياد، او خود معتاد شد و من بعد از 3 ماه تحمل اين موضوع مي‌خواهم از او جدا شده و تنهايش بگذارم.

قاضي اين شعبه بعد از شنيدن اظهارات زن، حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و حضور مرد را براي جلسه آينده خواهان شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن