تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815192250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدارهاي آينده تيم بسكتبال ايران در المپيك پكن بدون استرس خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ديدارهاي آينده تيم بسكتبال ايران در المپيك پكن بدون استرس خواهد بود
مسوول روابط عمومي فدراسيون بسكتبال گفت:ديدارهاي بازيكنان تيم بسكتبال ايران در بازي هاي آينده المپيك پكن بدون استرس برگزار مي شود و در چندبازي آتي استرس بازيكنان كاهش مي يابد.


"حميد خمجاني " روز دوشنبه در سفر به شهركرد در گفت وگو باايرنا افزود: تيم ملي بسكتبال ايران به عنوان يك تيم جوان دراين رقابتهاحضورداردو نخستين تجربه خود را پشت سرمي گذارد و در بازي هاي آينده بهتر ظاهر مي شود.
به گفته وي، تيم ملي بسكتبال ايران به دليل بازي هاي تداركاتي خوبي كه پيش از مسابقات المپيك انجام داد ، بازي قابل قبولي را مقابل روسيه در المپيك پكن به نمايش گذاشت و از اين تيم اروپايي نيز در برخي از وقت هاي بازي پيش افتاد.
خمجاني گفت: مهدي كامراني نيز در اين ديدار نشان داد كه بهبودي نسبي خود را به دست آورده و امتيازات خوبي را در بازي هاي آينده از آن تيم ملي خواهد كرد.
مسوول روابط عمومي فدراسيون بسكتبال ايران گفت: انتظار به دست آوردن سكو از تيم بسكتبال ايران در المپيك 2008 پكن نيست ،اما در حد و اندازه خوبي ظاهر خواهد شد.
خمجاني،حضور"ترومن " سرمربي تيم ملي ايران را در كنار بازيكنان ملي پوش بسكتبال بسيار مفيد دانست و گفت:ترومن مربي با دانشي است و تمرينات بسيار مطلوبي را اجرا مي كند.
به گفته وي، مسابقات سوپرليگ بسكتبال ايران از آبان امسال آغاز مي شود و بازي هاي المپيك براي بازيكنان بسكتبال ايران در سوپرليگ ايجاد انگيزه مي كند.
خمجاني،درباره قراردادهاي بازيكنان خارجي در ليگ برتر گفت: در اين زمينه آيين نامه اي بسيار خوبي با حضور هشت نفر از مربيان ليگ ايران تدوين و تصويب شده است.
به گزارش ايرنا،مسوول روابط عمومي فدراسيون بسكتبال به عنوان داور بين- المللي براي قضاوت در ديدارهاي بسكتبال با ويلچر كشور به شهركرد سفر كرده بود.
ك/3 7359/671/546 شماره 805 ساعت 19:18 تمام
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن