تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816350978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز تاسيس شركت‌هاي هواپيمائي چارتري صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مجوز تاسيس شركت‌هاي هواپيمائي چارتري صادر شد
خانلري در ادامه افزود: در حال حاضر140 فروند هواپيما در ناوگان هوائي كشور وجود دارد كه از اين تعداد 121 فروند ملكي و 19 فروند آن استيجاري است. در مجموع حدود 24هزار صندلي پرواز داريم. از ابتداي سال نيز تا كنون 18 فروند هواپيما به ناوگان اضافه شدند كه اين تعداد، علاوه بر هشت فروند هواپيمايي كه زمين گير شده بودند و در شركت‌هاي ايران اير، آسمان و ارم مجددا به ناوگان پيوست.
رييس سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به صدور مجوز تاسيس شركت‌هاي هواپيمائي چارتري گفت: اين كار با هدف كاهش تاخيرات، افزايش تعداد صندلي‌هاي پروازي و جلب رضايتمندي مسافران با قيمت‌هاي داخلي صورت گرفته است.
حسين خانلري در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: در سفر اخير به فيليپين، موافقتنامه و يادداشت تفاهمي در خصوص حمل و نقل هوايي به امضا رسيد كه بر اساس آن، پرواز مستقيم بين تهران و مانيل و ديگر شهرهاي فيليپين برقرار خواهد شود.
وي افزود: : بر اساس اين يادداشت تفاهم در مجموع 16 پرواز مسافري در هفته به مانيل و چند فرودگاه ديگر فيليپين برقرار مي‌شود.
خانلري يادآور شد: هفته‌ آينده مذاكراتي براي انجام پرواز به اندونزي صورت خواهد گرفت و براي برقراي پرواز با كشور عراق نيز حدود دو هفته پيش مذاكره و يادداشت تفاهمي براي برقراري پرواز به شهرهاي نجف، بصره و بغداد امضا شد.
به گفته وي، در اين راستا دو شركت هواپيمائي ماهان اير و هما مجوز برقراري اين پروازها را دريافت كردند. در نهايت با توجه به اينكه مسووليت اعزام زائران ايراني برعهده سازمان حج و زيارت است انجام اين پروازها منوط به اقدامات لازم از سوي اين سازمان است.
رييس سازمان هواپيمايي با اشاره به موضوع تعمير و نگهداري هواپيما در كشور اظهار داشت: شركت فارس‌كو مجوزهاي لازم از سازمان هواپيمايي كشوري را براي تعمير و نگهداري انواع هواپيما دريافت كرده و در حال حاضر تعمير هواپيماهاي پهن پيكر مانند بوئينگ و ايرباس در اين شركت با استفاده از توان متخصصان ايراني صورت مي گيرد.
وي تصريح كرد: در زمينه تعمير هواپيماها به دستاوردهاي خوبي رسيده‌ايم و توانمندي لازم را داريم و ديگر منتظر غربي‌ها نمي‌مانيم.
رييس سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به انجام اقدامات لازم براي كاهش تاخير پروازها گفت: براي كاهش تاخير پروازها و ارائه امكانات مناسب براي متقاضيان بخش هوايي، شركت‌هاي هواپيمايي چارتري تاسيس مي‌شوند.
به گفته وي، دستورالعمل مربوطه در اين زمينه تدوين شده و آماده ابلاغ است. كساني كه داوطلب سرمايه‌گذاري در اين بخش هستند مي‌توانند در زمينه تاسيس شركت‌هاي هواپيمايي چارتري اقدام كنند.
رييس سازمان هواپيمايي كشوري گفت: با راه‌اندازي اين شركت‌ها ميزات تاخير ايرلاين‌ها به حداقل خواهد رسيد.
خانلري در ادامه افزود: در حال حاضر140 فروند هواپيما در ناوگان هوائي كشور وجود دارد كه از اين تعداد 121 فروند ملكي و 19 فروند آن استيجاري است. در مجموع حدود 24هزار صندلي پرواز داريم. از ابتداي سال نيز تا كنون 18 فروند هواپيما به ناوگان اضافه شدند كه اين تعداد، علاوه بر هشت فروند هواپيمايي كه زمين گير شده بودند و در شركت‌هاي ايران اير، آسمان و ارم مجددا به ناوگان پيوست.
وي درباره لغو برخي از پروازهاي شركت ايران ايرتور در دو روز گذشته گفت: متاسفانه شش فروند هواپيماي اين شركت در فاصله‌ي 5 تا 6 روز زمين گير شدند و خوشبختانه توانستيم هواپيما جايگزين كنيم و جوابگوي نياز مسافران باشيم.
خانلري يادآور شد: هم اكنون روزانه 228 پرواز داخلي و 160 بين‌المللي روزانه در كشور انجام مي‌شود. مجموع خلبانان و كمك خلبانان كشور پنج هزار و 201 نفر و مجموع مهندسان پرواز 369 است.
معاون وزير راه و ترابري درباره سرانجام برقراري پرواز ميان ايران و آمريكا تصريح كرد: اين مساله در اولين سفر رييس جمهوري به آمريكا به درخواست هم هموطنانمان در اين كشور مطرح شد كه براساس آن در دستور كار سازمان هواپيمايي قرار گرفت و ما نيز اين مساله را به دفتر حافظ منافع آمريكا در ايران مطرح كرديم كه آمادگي برقراري پرواز را داريم و اخيرا نيز طي نامه‌اي اين مساله دنبال مي‌شود اما هنوز نتيجه‌ي قطعي از سوي اين دفتر اعلام نشده است.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن