تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خاتمي: شغل فعلي ام را رها نمي‏كنم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: خاتمي: شغل فعلي ام را رها نمي‏كنم
سيد محمد خاتمي درباره تصميم خود براي شركت در انتخابات آتي رياست جمهوري با بيان اينكه وضعيت چندان روشن نيست گفت : از وضعي كه دارم ناراضي نيستم و وقتي انسان از كاري راضي است دليلي ندارد كه آن را رها كند.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومي بنياد باران، حجت الاسلام سيد محمد خاتمي در ديدار با خبرنگاران حوزه دولت اصلاحات كه به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت ، ضمن تبريك اين روز با اشاره به شرايط كشور در آستانه انتخابات دور بعدي رياست جمهوري اظهار داشت: بايد شيوه هاي منطقي تر كه هم به حقوق و آزاديهاي مردم پايبند است و هم پيشرفت كشور را مي خواهد و هم به و موفق شدن آن كمك مي كند حاكم شود در اين صورت وضعيت مناسبي پيش مي آيد كه انتخابات مي تواند پر شور تر و منشا خير گردد.

خاتمي با بيان اينكه دور دهم انتخابات رياست جمهوري در پيش است، يادآور شد: فكر مي كنم كه يك دعواي سختي وجود داشته باشد كه كدام ديدگاه مي خواهد بر مردم حاكم باشد. بايد با هوشياري به مسائل نگريست و راه و موضع خود را مشخص كرد.

وي اضافه كرد: اما در وضعيت فعلي مطمئنا ما در وضعيت خوبي به سر نمي بريم. فاصله مان با اهداف چشم انداز بيشتر شده است؛ زير ساختها آسيب ديده است، نگراني ها فراوان است.

رئيس جمهور سابق كشورمان عنوان داشت: همه ما توسعه مي خواهيم ؛ نمي شود بدون توليد و سرمايه گذاري و جذب امكانات و فن آوريهاي موجود در جهان و حضور در بازارها ي جهاني و بهره گيري از نيروي انساني كار آمد به توسعه رسيد.

خاتمي با بيان اينكه اين موضوعات ايجاب مي كند كه هم از سرمايه هاي مادي و معنوي بهتر استفاده كنيم و هم در سياست خارجي به موقعيت مناسب خود دست يابيم ، تصريح كرد: با در دست داشتن سياست مردمي و نه شعاري براي تامين عدالت و نيز استيفاي حقوق مردم ، مي توان پيشرفت كرد.

بر اساس اين گزارش رئيس بنياد باران تاكيد كرد: همه مردم مي خواهند وضعشان خوب شود؛ فشارها كمتر شود و مطمئنا چنين كاري يك شبه درست نمي شود.هر دولتي كه روي كار بيايد نمي تواند معجزه كند و چه بسا بعد از مدت كوتاهي و لو با اينكه با اشتياق مردم آمده باشد با توقعات مردم روبرو مي شود البته اگر همه شرايط و امكانات با او همراه باشد مي شود كار كرد ولي اگر موانع در كار باشد مشكل مضاعف مي شود.

وي درباره تصميم خود براي شركت يا عدم شركت در انتخابات نيز گفت: به هرحال وضعيت چندان روشن نيست گرچه همه ما در مقابل ايران و انقلاب مسئوليم و بايد وظيفه خود را انجام دهيم .

رئيس جمهور دولت هاي هفتم وهشتم جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: من در مورد خودم از وضعي كه دارم ناراضي نيستم ؛ من اعتقاداتي دارم و تشخيص هايي كه نمي توانم از آنها دست بردارم.

رئيس موسسه بين المللي گفتگوي فرهنگها و تمدنها با بيان اينكه امروز هم مي كوشم در حد توان اندكم از آن اسلام و انديشه اي كه درست مي دانم چه در داخل و چه در خارج دفاع كنم،خاطرنشان كرد: ممكن است صداي ما خيلي بلند نباشد ولي اينها وظيفه را از دوش ما بر نمي دارد.

خاتمي اظهار داشت: در دفاع از صلح و اخلاق و نقد افراط و خشونت ونيز دفاع از حرمت و حيثيت ملت بزرگوار ايران هر چه از دستم بر آيد كوتاهي نخواهم كرد؛ ابدا هم ناراضي نيستم و وقتي انسان از كاري راضي است دليلي ندارد كه آن را رها كند.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن