تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805840792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عملكرد رايزنان فرهنگي در انتقال پيام قرآني انقلاب/7آيت‌الله كعبي: رايزنان فرهنگي انديشه‌هاي امام و مقام معظم رهبري را به زبان روز تبيين كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: عملكرد رايزنان فرهنگي در انتقال پيام قرآني انقلاب/7آيت‌الله كعبي: رايزنان فرهنگي انديشه‌هاي امام و مقام معظم رهبري را به زبان روز تبيين كنند
گروه سياسي: رايزن‌هاي فرهنگي بايد انديشه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري را متناسب با اوضاع زماني و مكاني خاص و شرايط سياسي حوزه مأموريت به‌صورت عملياتي و جزئي و به زبان روز بيان كنند.
آيت‌الله عباس كعبي، عضو حقوقدان شوراي نگهبان در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) با اشاره به نشست رايزنان فرهنگي كشورمان، اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران، قبل از اينكه يك انقلاب سياسي و يا اقتصادي باشد، يك انقلاب فرهنگي است.

كعبي ادامه داد: فرهنگ انقلاب ما مبتني بر باورها و ارزش‌هاي اسلامي است و بايد در درجه اول در درون جامعه به اين باورها بها داد و همه نهادهاي نظام مقدس اسلامي به تحكيم باورها و ارزش‌هاي متعالي اسلام اهتمام بورزند به‌گونه‌اي كه فرهنگ عمومي مبتني بر عقايد، اخلاق، رفتار و احكام باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبري توضيح داد: ريشه اين انقلاب، ريشه‌اي فرهنگي و پيامي فكري و اعتقادي است؛ رسالت اصلي رايزن‌ها و خانه‌هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از ايران در اين زمينه، تبيين اين باورها و ارزش‌هاي متعالي اسلامي است.

عضو حقوقدان شوراي نگهبان افزود: چون اين باورها و ارزش‌هاي متعالي اسلام و يا به عبارتي اسلام ناب محمدي در معارف اهل بيت تجلي مي‌يابد طبيعي است تبيين معارف اهل‌بيت(ع) كه يك اسلام معتدل، معقول، مبتني بر عقلانيت، آگاهي، ايمان، عشق، محبت، مهر، تقوا، خداترسي، آگاهي، عدالت و كرامت انساني است در خارج كشور وظيفه رايزن‌هاي فرهنگي است، اين مسئله در معارف اهل‌بيت تجلي‌يافته است.

وي تصريح كرد: رايزن‌هاي فرهنگي بايد به تبيين برادري اسلامي و ايماني، تبيين حكومت اسلامي و تمسك به هويت ديني كه نيازمند رهبري اسلامي است بپردازند و مقوله رهبري در اسلام را براي همه تبيين كنند و رهبري ميداني امت، انديشه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري را متناسب با اوضاع زماني و مكاني خاص و شرايط سياسي حوزه مأموريت به‌صورت عملياتي و جزئي و به زبان روز بيان كنند.

آيت‌الله كعبي اضافه كرد: رايزنان فرهنگي بايد به تبيين جبهه دوستداران انقلاب اسلامي و آشنايي با نخبگان جهان اسلام و تشويق آنان بپردازند؛ تقويت روحيه استكبارستيزي و تبيين نظام سلطه به دشمنان انقلاب، اسلام و شيوه‌هاي استكبار و صهيونيسم براي ايجاد تفرقه بين امت اسلامي از مأموريت‌ها اين رايزنان فرهنگي است.

وي تأكيد كرد: قرن آينده قرن اسلام است و تنها اسلام مي‌تواند بحرا‌ن‌هاي بشريت را پايان دهد و به ترويج معنويت، تقويت بنيان خانواده و حل مشكلات اجتماعي بپردازد، لذا اين وظيفه رايزنان فرهنگي است كه روحيه اميد در خارج از كشور را ايجاد و تقويت كنند و در وهله‌ ديگر به ترويج زبان و ادبيات فارسي در خانه‌هاي فرهنگ براي دوستداران انقلاب اسلامي به‌گونه‌اي كه بتوانند با ادبيات انقلاب اسلامي و انديشه اسلام ناب آشنا شوند، بپردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبري در پايان اين گفت‌وگو و در تكميل سخنان خود گفت: ترويج موسيقي و كنسرت‌هاي خاص و آداب و رسوم خاص ايراني دور از شأن رايزني‌هاي فرهنگي نظام جمهوري اسلامي است اينان بايد بدانند كه نماينده كشور جمهوري و انقلاب اسلامي ايران و مبلغ انديشه امام راحل و انديشه‌هاي مترقي مقام معظم رهبري هستند و در اين سطح و محتوا بايد بر اساس اولويت‌ها اقدام كنند.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن