تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816440038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس واحد خوراسگان: فارغ التحصيلان دانشگاهي بايد كارآفرين باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس واحد خوراسگان: فارغ التحصيلان دانشگاهي بايد كارآفرين باشند


خوراسگان – خبرگزاري ايسكانيوز: رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان گفت: فارغ التحصيلان دانشگاهي خود بايد كارآفرين باشند و در راستاي فعاليت كاريشان، چند نفر ديگر را نيز استخدام و ايجاد شغل كنند نه اينكه خودشان بخواهند جايي استخدام شوند.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،اولين واحد توسعه كارآفريني و تعاون دانشگاهي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان افتتاح شد. اين واحد اولين مركز توسعه كارآفريني و تعاون است كه به منظور ايجاد تعاوني هاي دانش محور قرار است به عنوان پايلوت براي ساير واحدهاي دانشگاهي استان اصفهان مطرح شود.
در آيين مراسم افتتاحيه اين مركز كه در محل تالار پژوهش دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان برگزار شد، ابتدا دكتر احمد علي فروغي ابري رييس اين واحد دانشگاهي به چالش هاي پيش روي دانشجويان پس از فراغت از تحصيل اشاره كرد و گفت: بسياري از فارغ التحصيلان ما در جامعه يا بيكارند و يا شغل انتخابي آن ها متناسب با رشته تحصيلي شان نيست و علت آن به دروس ارائه شده در دانشگاه باز مي شود كه با صنعت، تجارت و بازار كار در جامعه متفاوت است و عدم تناسب دروس دانشگاهي با فعاليت هاي اقتصادي باعث عدم كارايي فارغ التحصيلان شده است و به جاي اينكه جوانان ما استخدام كننده باشند استخدام شونده شده اند.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان در توضيح مطلب خود افزود: فارغ التحصيلان دانشگاهي خود بايد كارآفرين باشند و در راستاي فعاليت كاريشان، چند نفر ديگر را نيز استخدام و ايجاد شغل كنند نه اينكه خودشان بخواهند جايي استخدام شوند.
دكتر فروغي ابري در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه در همين راستا تفاهم نامه اي بين دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان و اداره كل تعاون استان به امضا رسيده است كه نتيجه آن تاسيس مركز توسعه كارآفريني و تعاون به منظور ايجاد تعاوني هاي دانش محور است افزود: شكل گيري اين تعاوني ها بهترين مسير براي اشتغال دانشجويان و فارغ التحصيلان است.
به گزارش ايسكانيوز، در ادامه اين مراسم رسول حامديان مدير كل تعاون استان اصفهان ضمن قدرداني از مسوولين دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان كه براي اولين بار باني اين حركت خير شده اند ، گفت: فضاي حاكم در كشور به گونه اي است كه همه مسوولين وفاق كامل دارند كه بايد تحولي در اقتصاد كشور ايجاد شود و با كاهش تصدي گري دولت، واگذاري ها به مردم شكل گيرد و اقتصاد دولتي جاي خود را به اقتصاد خصوصي و تعاوني دهد چرا كه توسعه اقتصادي كشور با دخالت مردم و واگذاري امور به مردم اتفاق خواهد افتاد.
طاهري مديركل اشتغال سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي، ايده هاي مطرح شده در اين جلسه را خوب ارزيابي كرد و گفت: اين ايده قبلا از سوي دانشگاه آزاد اسلامي مطرح شده بود و ما نيز وظيفه خود مي دانيم كه از آن حمايت كنيم.
وي با اشاره به ابلاغ لايحه اصل 44 قانون اساسي از سوي دولت گفت: ابلاغ اين لايحه، هيچ بهانه اي را براي مسوولين باقي نخواهد گذاشت و بايد انگيزه اي كه ايجاد شده است را عملياتي كرد و با كار و تلاش مضاعف مركز توسعه كارآفريني و تعاون را گسترش داد.
در پايان طاهري مدير كل اشتغال سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي به ايجاد بورس و تشكيل تعاوني هاي پژوهش به منظور ايجاد ايده هاي جديد و نو اشاره كرد و گفت: ايده زماني موفق است كه در توليد وارد شود و مثمر ثمر براي جامعه باشد.
گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران حاكيست،وي بانك توسعه تعاون را براي تعاوني ها حركتي مثبت قلمداد كرد و افزود: اگر بانكي بتواند منابع عظيم مالي و پولي كشور را در بخش توليد و اقتصاد وارد كند و منابع انساني متخصص را جذب آن حرفه كند، بانكي موفق خواهد بود./02/120
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن