تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مداحي : حضور محرابي در بازيهاي المپيك پكن خود يك پيروزي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مداحي : حضور محرابي در بازيهاي المپيك پكن خود يك پيروزي است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس كميته آموزش فدراسيون بدمينتون گفت: حضور كاوه محرابي در بازيهاي المپيك پكن كه توانست براي نخستين بار سهيمه حضور در اين بازيهاي را بدست آورد ، يك پيروزي و موفقيت عظيم براي رشته بدمينتون است.


مرتضي مداحي روز دوشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي ايرنا افزود : رشته بدمينتون به تازگي وارد بازيهاي المپيك شده و اين دوره، پنجمين دوره اي است كه بدمينتون حضور خود را درالمپيك تجربه مي كند .
وي افزود : بدمينتون اولين بار به صورت رسمي در سال 1992 در بازيهاي المپيك بارسلون اسپانيا وارد اين بازيها شد و حضور يك ورزشكار از كشورمان در پنجمين تجربه المپيكي اين رشته يك موفقيت است.
مداحي خاطرنشان كرد : اين در حالي است كه بسياري از رشته هاي ورزشي كشورمان متاسفانه نتوانستند سهيمه بازيهاي المپيك را بدست آورند و اميدوارم كه در دوره هاي بعد ( المپيك سال 2012 لندن ) ديگر رشته هاي ورزشي كشورمان نيز سمهيه كسب كنند .
عضو هيات علمي دانشگاه تربيت بدني دانشگاه تربيت معلم گفت : محرابي در دو سال گذشته با تلاش فراوان توانست به اين مهم دست يابد و اين يك گام بسيار مثبت و مهم براي بدمينتون است و اين شرايط انگيزه اي خواهد شد كه ديگر ورزشكاران ما تلاش نمايند تا در آينده خود را به المپيك برسانند .
مداحي گفت : تا قبل از بازيهاي المپيك پكن در اين رشته كه به صورت انفرادي ، دونفره و مختلط برگزار مي شود، 66 مدال توزيع شده است كه از اين تعداد 58 مدال متعلق به بازيكنان آسيا است و اين يك واقعيت است كه اين رشته در كشورهاي اسياي جنوب شرقي همانند كشتي و وزنه برداري در ايران است .
وي گفت : در رقابتهاي بدمينتون چهار دوره گذشته بازيهاي المپيك ، 19 مدال طلا توزيع شده كه از اين تعداد 18 مدال طلا متعلق به بدمينتون بازان آسيايي بود كه بين بازيكنان چين ، اندونزي و كره جنوبي تقسيم شد .
مداحي گفت : فقط يك مدال طلا به " پل اريك لارسن " از دانمارك تعلق گرفت و اين نشان دهنده اين واقعيت است كه بزرگترين بدمينتون بازان جهان در اسيا حضور دارند.
عضو هيات علمي دانشگاه تربيت بدني دانشگاه تربيت معلم در ادامه اظهار داشت : حضور كاوه محرابي براي اولين بار و ديدار نخست وي با يك بازيكن از كشور چين تايپه و شكست وي با نتيجه 16 بر 12 بيانگر اين واقعيت است كه محرابي اگر چه با اين نتيجه بازي را واگذار كرد اما در واقع پيروز ميدان بود زيرا وي برابر يكي از بهترين بدمينتون جهان قرار گرفت و با اين نتيجه بازي را واگذار كرد.
مداحي گفت : شكست محرابي هيچ چيزي از ارزشهاي اين بدمينتون باز كشورمان كم نمي كند و اين واقعيت وجود دارد كه فدراسيون بدمينتون كشورمان حركت رو به جلوي را آغاز كرده است .
رييس كميته آموزش فدراسيون بدمينتون در پايان گفت : اگر بدمينتون باز كشورمان اولين ديدار خود را با بازيكنان برجسته جهان انجام نمي داد، مي توانست لياقت و شايستگي هاي خود را بهتر از اين نشان دهند .
سرمربي سابق تيمهاي ملي بدمينتون كشورمان در پايان گفت : اين يك بدشانسي است كه محرابي اولين ديدار خود را برابر يكي از بدمينتون باز تراز اول جهان برگزار كرد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن