تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813405173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي شركت در جشنواره فرهنگي ورزشي مساجد كشور برترين‌هاي كاراته قم معرفي مي‌شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي شركت در جشنواره فرهنگي ورزشي مساجد كشور برترين‌هاي كاراته قم معرفي مي‌شدند
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت كاراته قم از انتخاب تيم كاراته قم براي شركت در نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي كاراته مساجد كشور خبر داد.


حسن عابدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم بيان داشت: پيكارهاي انتخابي براي شناخت تيم منتخب كاراته قم به منظور شركت در نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي كاراته مساجد كشور با شركت كاراته‌كاهاي 12 تيم برگزار شد.
وي ادامه داد: در پايان اين رقابت‌ها كه در شش وزن كوميته و يك وزن كاتا با رقابت بيش از 80 كاراته‌كا برگزار شد، در بخش انفرادي به ترتيب در اوزان مختلف، سيد اميرحسين موسوي‌پور، محمد حسن فيضي‌پور، ميلاد ميرزايي، اميرمحمد بيات، اميررضا بخشنده و سعيد برخوردار در رشته كوميته و حسن محمدي در رشته كاتا با كسب مقام قهرماني، جواز شركت در پيكارهاي كاراته نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي مساجد كشور را به دست آوردند.
رئيس هيئت كاراته قم با اشاره به اينكه در رده‌بندي تيمي اين رقابت‌ها نيز تيم‌هاي باشگاه حيدر، شهيد زين‌الدين و پولاد به مقام‌هاي اول تا سوم دست يافتند، خاطرنشان كرد: مسابقات كاراته قهرماني مساجد كشور، روز 23 مرداد به ميزباني استان تهران در سالن شهيد افراسيابي برگزار خواهد شد.
وي برگزاري اين رقابت‌ها در قالب نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي مساجد كشور و در رده سني نوجوانان را ابتكار تحسين برانگيز فدراسيون كاراته كشور دانست و گفت: بدون شك ورزش در كنار آموزش مسائل اعتقادي و ديني باعث باروري روحيه جوانمردي و اخلاق در بين ورزشكاران خواهد شد.
عابدي اظهار داشت: از زمان حضور بهزاد كتيرايي در فدراسيون كاراته شاهد پيشرفت رو به رشد كاراته نسبت به گذشته بوده‌ايم و برگزاري منظم ليگ‌هاي كاراته در رده‌هاي مختلف بيانگر اين موضوع است.
عابدي اظهار داشت: كاراته قم در حال حاضر دو نماينده در ليگ برتر، يك نماينده در ليگ دسته اول، يك نماينده در ليگ دسته دوم و يك نماينده درليگ آينده‌سازان كاراته كشور دارد كه اين امر نشان‌دهنده از وجود ظرفيت‌هاي ارزشمند كاراته و حركت رو به جلوي اين رشته در قم است.
انتهاي پيام/م
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن