تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820671826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي خوزستان تيم رالي استان خوزستان نائب قهرمان مسابقات كشوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار ورزشي خوزستان تيم رالي استان خوزستان نائب قهرمان مسابقات كشوري شد
اهواز – خبرگزاري ايسكانيوز : تيم رالي استان خوزستان كه به مسابقات قهرمان كشوري اعزام شده بود ، از سوي فدراسيون كشور به عنوان نائب قهرمان انتخاب شد .
رييس هيئت اتوموبيلراني استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " گفت : تيم رالي خوزستان متشكل از 8 ورزشكار( 1 راننده نقشه خوان) و 2 خودرو در مسابقات رالي كشور كه اول مرداد ماه به مدت 2 روزدر شهرستان شاهرود برگزار شده بود بعد از استان خراسان توانست به مقام دوم دست پيدا كند و تيم استان شيراز در مقام سوم اين مسابقات قرار بگيرد.

**درخشش تنيس بازان خوزستان در هفته سوم ليگ برتر
شركت گاز خوزستان تنها نماينده اين استان در رقابتهاي ليگ برتر تنيس خاكي باشگاههاي كشور توانست در سومين هفته متوالي پيروزي را از آن خود كند.
فريدون فرجي سرپرست تيم تنيس خاكي استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران داشنجويي ايران "ايسكانيوز" با اعلام اين خبر گفت: تيم تنيس خاكي شركت گاز خوزستان در هفته سوم اين بازي ها كه پنج شنبه 17 مرداد به ميزباني تهران برگزار شده بود توانست با شكست 5 بر 0 تيم البرز گاز كيش را شكست و سومين برد اين رقابت ها را در كارنامه خود ثبت كند.
تيم شركت گاز خوزستان در هفته چهارم اين رقابت ها و در ادامه اين بازيها 31 مردادماه به ميزباني ايران قم به ديدار حريف خود مي رود.

**مسابقات واليبال يادبود مرحوم حبيبي در استان خوزستان برگزار مي شود
مسابقات واليبال به مناسبت يادبود مرحوم شعبان حبيبي پيشكسوت و استاد واليبال استان خوزستان ، در ماه مبارك رمضان در شهرستان مسجد سليمان برگزار مي شود .
محمد رضا جمالپور رييس هيئت واليبال استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " گفت : اين مسابقات در ماه مبارك رمضان با حضور 6 تيم از استان به مدت 1 روز در شهرستان مسجد سليمان برگزار مي شود.

**اعزام وزنه برداران خوزستاني به مسابقات المپيك
3 وزنه بردار خوزستاني جهت شركت در مسابقات آسيايي پكن به همراه تيم ملي عازم كشور چين شدند .
نائب رييس هيئت وزنه برداري استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " در اين خصوص گفت : اصغر ابراهيمي در وزن 94، محسن بيرانوند در وزن 105- و رشيد شريفي در وزن 105+ ( جايگزين حسين رضا زاده ) 15 مرداد ماه به همراه تيم ملي كشورمان عازم كشور چين شدند .
غلام لاله زار افزود : مسابقات وزنه برداري 27 مرداد ماه به مدت 3 روز برگزار مي شوند .
وي 3 وزنه بردار خوزستاني را محمد گلابوند ، ايمان محبي و حسين اسدي اعلام كرد .

**برگزاري كلاس مربيگري آقايان در خوزستان
كلاس مربيگري درجه 3 آقايان از ديروز 20 مرداد ماه در شهرستان بهبهان آغاز شد
رييس هيئت هندبال استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " در اين خصوص گفت : اين كلاس با حضور 20 مربي از سطح استان و با تدريس غلام عباس اسماعيلي بهبهاني از ديروز 20 مرداد ماه آغاز و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت .
غلام عباس اسماعيلي بهبهاني افزود : 22 مرداد ماه نيز جلسه روسا و نائب ريئسان هيئت هاي هندبال سراسر استان با هدف برنامه ريزي مسابقات و اعلام آمادگي جهت شركت در مسابقات جاري و بررسي عملكرد هيئت هاي هندبال استان در5 ماه نخست سال به مدت يك روز در شهرستان بندر امام خميني (ره) برگزار مي شود .
خ.سياحي-طرفي غيطاب زاده
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن