تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816317236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

8 ميليون و 800 هزار ايراني بيش از يك دفترچه بيمه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: 8 ميليون و 800 هزار ايراني بيش از يك دفترچه بيمه دارند
هر ايراني فاقد بيمه درماني در كل كشور مي‌تواند با پرداخت ماهانه 2750 تومان خود را بيمه كند و معادل همين مبلغ را نيز دولت خواهد پرداخت.


به گفته معاون توسعه مديريت و امور مجلس وزارت رفاه و تامين اجتماعي، در حالي‌كه 6 ميليون ايراني معادل حدود 10 درصد جمعيت كشور فاقد پوشش بيمه درماني هستند، هم‌اكنون 8 ميليون و 800 هزار ايراني بيش از يك دفترچه بيمه درماني در اختيار دارند.
نشست خبري روز گذشته معاون توسعه مديريت و امور مجلس وزارت رفاه و تامين اجتماعي با موضوع تشريح بانك اطلاعات ايرانيان در حالي برگزار شد كه پيش از آغاز رسمي اين نشست، مصري وزير رفاه و تامين اجتماعي به مدت يك دقيقه در جمع خبرنگاران حاضر شد تا روزشان را به آنها تبريك گويد و از زحمات يك ساله آنها قدرداني كند و البته پيش از اين‌كه خبرنگاران فرصتي براي طرح سوالات خود بيابند جلسه را ترك كرد.
الفت‌پور با بيان اين‌كه براي بيمه شدن اين افراد پيشنهادهايي از سوي وزارت رفاه به دولت ارائه و با تصويب آن امكان بيمه شدن اين افراد محقق شده است، در پاسخ به پرسش «جام‌جم» در خصوص جزئيات اين برنامه و اين‌كه افراد فاقد بيمه از چه زماني مي‌توانند نسبت به بيمه كردن خود اقدام كنند، افزود: سرانه كاركنان دولت هر ماه 5500 تومان است كه اين مبلغ در 2 رديف پيشنهاد شده به‌طوري‌كه يك دوم اين مبلغ معادل 2750 تومان سهم دولت و معادل همين مبلغ نيز سهم شخص است.
به عبارت ديگر هر ايراني فاقد بيمه درماني در كل كشور مي‌تواند با پرداخت ماهانه 2750 تومان خود را بيمه كند و معادل همين مبلغ را نيز دولت خواهد پرداخت.
وي ادامه داد: سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاي زير مجموعه وزارت رفاه از تاريخ ابلاغ اين مصوبه به مدت يك ماه براي تدوين آيين‌نامه اجرايي آن فرصت خواهند داشت و به محض تهيه اين آيين‌نامه، بستر اجرايي آن در دورترين نقاط كشور نيز فراهم خواهد شد و در مجموع اميدواريم حداكثر ظرف يك ماه آينده بتوانيم بيمه 6 ميليون ايراني فاقد پوشش بيمه را در كشور آغاز كنيم.
الفت‌پور با بيان اين‌كه تشكيل بانك اطلاعات ايرانيان از تكاليف اصلي وزارت رفاه و تامين اجتماعي بوده است، افزود: بانك اطلاعات ايرانيان يكي از زيرساخت‌هاي اصلي اجراي طرح‌هايي همچون فقرزدايي و تحولات اقتصادي است كه در دستور كار دولت قرار دارد و بنا بر دستور رئيس جمهور همه بانك‌هاي اطلاعاتي كشور بايد با اين بانك همكاري كنند.
الفت‌پور با اشاره به اين‌كه در حال حاضر از 58 ميليون و 900 هزار ايراني اطلاعات بيمه‌اي در اين بانك موجود است، گفت: از مجموع 67 ميليون و 800 هزار دفترچه درماني موجود ثبت شده در اين پايگاه اطلاعاتي 8 ميليون و 800 هزار نفر بيش از يك دفترچه درماني دارند.

560 هزار دفترچه تكراري در تامين اجتماعي
معاون وزير رفاه و تامين اجتماعي از وجود 560 هزار دفترچه تكراري در سازمان تأمين اجتماعي خبر داد و گفت: طبق اطلاعات موجود در بانك اطلاعات ايرانيان، 5/5 ميليون نفر مددجوي نهادهاي حمايتي در كشور وجود دارد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن