تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806424598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
تقي پور: بايد با اختلاف 3 گل پگاه را شكست مي داديم
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: در بازي مقابل پگاه بايد با اختلاف سه گل به برتري مي رسيديم؛ اما با بدشانسي مغلوب شديم.
ابراهيم تقي پور اظهار داشت: واقعاً بدشانس بوديم و در روزي كه بايد با اختلاف سه گل حريف را شكست مي داديم، مغلوب شديم. حتي تساوي هم براي ما عادلانه نبود.

تخلف فدراسيون فوتبال روي ميز نمايندگان مجلس
عضو كميته تربيت بدني مجلس شوراي اسلامي گفت: مسؤولان فدراسيون فوتبال بايد در مورد تخلفي كه مرتكب شده اند، پاسخگو باشند.
سيدجلال يحيي زاده اظهار داشت: مجلس درباره برگزار نشدن جام ال جي در ايران مصوبه اي را تصويب نكرد؛ اما مقرر شد مسابقاتي با اين نام ديگر در ايران برگزار نشود و اين تحريم همچنان پابرجاست.
عضو كميته تربيت بدني مجلس در خصوص حضور ال جي به عنوان حامي مالي اصلي بازيهاي غرب آسيا و تبليغاتي با اين نام در پنجمين دوره اين مسابقات در تهران، گفت: اگر اين موضوع صحت داشته باشد و فدراسيون چنين عملي را انجام داده، مرتكب تخلف شده است. مجلس شوراي اسلامي به اين تخلف رسيدگي خواهد كرد و مسؤولان فدراسيون بايد پاسخگو باشند.

برنامه هفته سوم ليگ برتر
هفته سوم ليگ برترفوتبال باشگاههاي كشور همزمان با نيمه شعبان برگزار مي شودكه در مهمترين بازيها پرسپوليس در انزلي ميهمان ملوان است و در ورزشگاه آزادي تهران تيم استقلال تهران ميزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
به گزارس ايلنا، برنامه هفته سوم ليگ برتر فوتبال (گراميداشت ميلاد مسعود حضرت قائم آل محمد(ص) و تكريم منتظران ظهور)به قرار زير است:
ملوان بندر انزلي- پرسپوليس تهران (تختي انزلي)
پاس همدان- ابو مسلم مشهد(ورزشگاه قدس همدان)
پيام مشهد- فولاد خوزستان (ورزشگاه ثامن الائمه (ع))
ذوب آهن اصفهان-پگاه گيلان (ورزشگاه فولاد شهر)
مقاومت سپاسي-مس كرمان(ورزشگاه حافظيه)
صبا قم- برق شيراز (ورزشگاه يادگار امام قم)
استقلال اهواز-راه آهن (ورزشگاه تختي اهواز)
استقلال تهران-سپاهان اصفهان (ورزشگاه آزادي تهران)
سايپا-پيكان(ورزشگاه شريعتي كرج)

پاداش براي پرسپوليسي ها
مسؤولان باشگاه پرسپوليس تغييراتي در نحوه پرداخت پاداش به بازيكنان ايجاد كرده اند.
پس از برد پرسپوليس مقابل پاس همدان، دو سكه طلا به بازيكنان اصلي پرسپوليس و يك سكه به بازيكنان ذخيره اهدا گرديد، اما بنا به تصميم جديد باشگاه پرسپوليس قرار است پس از برد به بازيكنان اصلي 400 هزار تومان، بازيكنان ذخيره 300 هزار تومان و بازيكناني كه از فهرست خارج مي شوند 100 هزار تومان داده شود. اين تصميم باشگاه پرسپوليس از اين پس در تمام بازيهايي كه پرسپوليس در برابر حريفان به پيروزي برسد اعمال مي شود.

خانلري: روانخواه در ايران عمل كند
پزشك تيم ملي فوتبال ايران گفت: تجربه نشان مي دهد پزشكان ايراني خيلي خوب مي توانند عمل جراحي را روي رباط صليبي انجام دهند. پرهان خانلري درباره مصدوميت اميد روانخواه و پارگي رباط صليبي وي در ديدار تيمهاي استقلال تهران و ابومسلم مشهد اظهار داشت: اطلاع دقيقي از شرايط مصدوميت روانخواه ندارم؛ اما به نظر من عمل جراحي بهتر است كه در ايران انجام شود زيرا پزشكان مجربي در اين زمينه وجود دارند.وي ادامه داد: پزشكاني كه در ايران رباط صليبي را عمل مي كنند دانش برابري با همتايان خارجي دارند، علاوه بر اين بازيكني كه در ايران عمل جراحي مي شود بسيار زودتر تمرينات فيزيوتراپي را انجام مي دهد و طول درمان بسيار كمتر از اروپا است.وي درباره آخرين وضعيت جسماني دروازه بان تيم ملي ايران گفت: ابراهيم ميرزاپور از ناحيه عضلات پا دچار گرفتگي خفيف شد و اين مشكل برطرف شده است، به همين دليل در كنار سايرين تمرين مي كند و براي بازي كردن مشكلي ندارد.
خانلري راجع به آخرين وضعيت مهاجم پرسپوليس كه در اردوي تيم ملي دچار پارگي رباط صليبي شد، عنوان كرد: بعد از عمل جراحي با وي تماس تلفني داشته ام و مي دانم عمل كاملاً موفقيت آميز بوده و مراحل فيزيوتراپي را آغاز كرده است.

آبي ها جريمه شدند
از سوي باشگاه استقلال تهران بازيكنان اين تيم به دليل باخت مقابل پگاه گيلان مبلغ 300 هزار تومان جريمه شدند.
تيم فوتبال استقلال در شهر رشت مقابل ميزبان خود پگاه گيلان با نتيجه يك بر صفر مغلوب شد. طبق آيين نامه باشگاه، پيروزيها و شكستهاي تيم شامل اين پاداش و جرايم مي شود.

4 مصدوم روي دست پرسپوليس
پيرواني با بيان اين كه هنوز وضعيت مصدوميت ميثاق معمارزاده دروازه بان جوان پرسپوليس مشخص نيست گفت: هنوز مشخص نيست كه رباط پاي معمارزاده پاره شده باشد. بايد آزمايشهاي بيشتري صورت بگيرد و ما آرزو مي كنيم كه اين گونه نباشد؛ البته پتروويچ و بادامكي و باقري هم مصدوميت پيدا كردند كه حاصل درگيري بسيار بالاي مسابقه با پاس همدان بود.

اصطكاك دايي با استقلالي ها
استقلالي ها مشكل خود را بايد با فدراسيون فوتبال حل كنند و من به عنوان سرمربي تيم ملي نمي توانم قانون را زير پا بگذارم.
علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ضمن بيان اين مطلب گفت: تيم ملي در مسابقات غرب آسيا به آمادگي خوبي مي رسد و اين رقابتها ميدان خوبي براي جوانان است تا در برابر تيمهاي غرب آسيا توانمنديهاي خود را بروز دهند.
علي دايي در خصوص اعتراض استقلاليها به حضور طالب لو و كاظمي در اردوي تيم ملي و در اختيار قرار ندادن آنها براي بازيهاي ليگ گفت: اين مشكلي است كه استقلاليها بايد آن را از طريق فدراسيون فوتبال حل كنند و من نمي توانم در اين باره پاسخگو باشم.
وي گفت: آيين نامه ليگ و تيم ملي مي گويد كه در بازيهاي تيم ملي، بازيكنان ملي پوش بايد در اختيار تيم ملي باشند و تيمهايي كه بيش از سه بازيكن داشته باشند، هم بازيهايشان لغو مي شود، آيا من مي توانم اين قانون را تغيير دهم؟
دايي در پاسخ به اين پرسش ايلنا كه اگر خود شما به جاي سرمربي استقلال بوديد در حال حاضر چه مي كرديد، گفت: من مي گويم بايد به فدراسيون فوتبال پيشنهاد بدهيم تا برنامه مسابقات ليگ را به گونه اي تنظيم كند كه نه تيم ملي متضرر شود و نه باشگاهها، اگر من جاي فدراسيون فوتبال بودم قطعاً چنين برنامه اي را تنظيم مي كردم كه باشگاهها هم از بابت حضور بازيكن در تيم ملي ضرر نكنند.
دايي در ادامه گفت: البته من دخالتي در كار هيچ كسي نمي كنم، اما از آن جا كه به همه امور يك تيم آشنا هستم، مي گويم تيمي كه با يك يا دو بازيكن بخواهد زير و رو شود، بايد به خودش نگاه كند و نه اين كه بهانه گيري كند.

محمود كريمي استارت زد
محمود كريمي، بازيكن تيم فوتبال سپاهان كه در فصل گذشته از ناحيه چشم مورد آسيب ديدگي شديد شده بود، تمرينات اختصاصي خود را به صورت انفرادي آغازكرده است تا از شرايط آرماني جسماني دور نشود.
به گفته دهقان، پزشك تيم سپاهان اين بازيكن از شهريورماه مي تواند در تمرينات گروهي شركت كند.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن