تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816169635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخالفت صريح محيط زيست با احداث گورستان در تلو


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مخالفت صريح محيط زيست با احداث گورستان در تلو
با توجه به پايان زمان اعلامي از سوي محيط زيست براي اعلام نظر نهايي براي احداث گورستان جديد در «تلو» معاون محيط زيست استان تهران از پايان بررسي هاي محيط زيست خبر داد و به طور صريح گفت: مخالف احداث گورستان جديد تهراني ها در «تلو» هستيم.
داريوش گل علي زاده در گفت وگو با فارس اظهار داشت: نامه اي را براي اعلام مخالفت محيط زيست با احداث گورستان در «تلو» تهيه كرده ايم كه به سازمان بهشت زهرا و شوراي شهر تهران ارائه خواهيم كرد.
وي در ادامه درباره استدلال هاي ذكر شده در اين نامه براي جلوگيري از احداث گورستان جديد در «تلو» گفت: يكي از اين موارد، بحث ترافيكي منطقه است كه محور جاده شمال و لواسان است. از سوي ديگر منطقه «تلو» در حوزه آبريز سد ماملو است.
معاون محيط زيست استان تهران به شيب منطقه نيز اشاره كرد و گفت: شهر پرديس در كنار منطقه «تلو» قرار است تا 400 هزار نفر جمعيت در آن مستقر شود و اگر قرار باشد اين گورستان در اين منطقه احداث شود رفت و آمد در منطقه كاملا قفل مي شود. از آن جايي كه مسوولان بهشت زهرا در حال حاضر اعلام مي كنند كه به طور ميانگين روزانه 100 تا 150 مورد مرگ در تهران رخ مي دهد، به اين ترتيب روزي حداقل 1000 خودرو غير از شب هاي جمعه در اين مسير تردد خواهند كرد كه بار ترافيكي عظيمي را ايجاد خواهد كرد.
گل علي زاده اظهار داشت: مسوولان شهري شاخص هاي مناسبي را براي منطقه «تلو» مطرح نكردند كه از جمله مواردي كه آن ها اشاره كرده اند بحث سهولت تملك زمين و قيمت زمين در اين منطقه است.
وي با بيان اينكه از ديگر مشكلات موجود در منطقه «تلو» عمق 30 تا 120 متري آب زيرزميني است، گفت: اين منطقه در گسل «تلو» قرار دارد و آب رودخانه جاجرود را نيز تهديد مي كند.
معاون محيط زيست انساني محيط زيست استان تهران تصريح كرد: در طرح جامع، گزينه هاي ديگري نيز براي احداث گورستان در تهران ديده شده است كه حدود 22 مورد است از جمله آن مي توان به مناطقي در جنوب شرقي تهران، امامزاده عقيل و گزينه هاي ديگر اشاره و درباره آن ها نيز براي احداث گورستان تصميم گيري كرد.
گل علي زاده گفت: شهرداري اين نگاه را دارد كه گورستان ها جزئي از شهر هستند در حالي كه اين موضوع شايد در بسياري از كشورها ميسر باشد اما در ايران كه مراسم هاي متعددي براي اموات داريم ايجاد گورستان در شهر مزاحمت هاي خاصي را براي همسايگان گورستان ايجاد مي كند به همين دليل بهتر است كه گورستان ها خارج از شهر احداث شوند.
حسن اصيليان، معاون محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست درباره احداث گورستان جديد براي تهراني ها در منطقه «تلو» مي گويد: بيشتر آلودگي هاي ناشي از احداث گورستان در آب هاي جاري است. پساب گورستان وارد محيط مي شود. اين مسئله در مورد بهشت زهرا نيز رخ داده است به طوري كه پساب را در رشته قنوات قديمي منطقه رها كرده و باعث ايجاد مشكلات بعدي مي شوند.
وي تاكيد مي كند كه براي احداث اين گورستان، بايد جهت باد، تردد، آب هاي زيرزميني و وضعيت خروج آب غسالخانه مورد توجه قرار گيرد.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن