تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816684153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المپيك بيست و نهم


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: المپيك بيست و نهم
حذف اميد اول جودوي ايران ازالمپيك
آرش ميراسماعيلي نماينده وزن 66-كيلوگرم جودوي ايران با پذيرش دومين شكست از گردونه مسابقات جودو بازي هاي المپيك پكن حذف شد. ميراسماعيلي كه در مرحله آغازين مسابقات با يك پيروزي و يك شكست برابر لهستان و ژاپن به گروه بازنده ها راه يافته بود، در نخستين مسابقه خود در مرحله رپه شارژ توانست جودوكار دومينيكن را شكست دهد و در دومين مسابقه خود به مصاف "شاريپوف" قهرمان ازبكستاني رفت. در شرايطي كه تا 10 ثانيه به پايان مسابقه هر دو جودوكار به دليل دريافت اخطار در امتياز يك -يك مساوي بودند، ميراسماعيلي به دليل دريافت اخطار دوم نتيجه را به شاريپوف واگذار كرد و از مسابقات حذف شد. براساس اين گزارش، پس از "حاجي آخوندزاده"، ميراسماعيلي دومين جودوكار حذف شده كاروان شش نفره جودوي ايران از بازي هاي المپيك پكن است.

بسكتباليست هاي ايران رقابت پاياپاي را به روس ها واگذار كردند
تيم ملي بسكتبال كشورمان در عين شايستگي نخستين ديدار خود در بازيهاي المپيك 2008 پكن را به تيم ملي روسيه واگذار كرد. به گزارش مهر، تيم هاي ملي بسكتبال ايران و روسيه كه با قهرماني در مسابقات جام ملت هاي آسيا و اروپا جواز حضور در پيكارهاي المپيك را به دست آوردند،در نخستين روز ديدارهاي بسكتبال المپيك مقابل هم صف آرايي كردند. اين بازي ساعت 30:5 به وقت ايران و در سالن 18هزار نفري پكن آغاز شد و با برتري 71 بر 49 روس ها به پايان رسيد. رايكو ترومن سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران با قراردادن صمد نيكخواه بهرامي، حامد حدادي، اوشين ساهاكيان، امير اميني و حامد آفاق اسلاميه در تركيب اوليه، تيمش را راهي ميدان كرد.بازيكنان ملي پوش بسكتبال كشورمان كه كوارتر اول را با اختلاف فاحشي از دست داده بودند كوارتر دوم را به واسطه حضور تاثير گذار مهدي كامراني با پيروزي 17 بر 14 به پايان رساندند در كوارتر سوم با استفاده بهينه از تكنيك هاي فردي و تيمي، دو برابر حريف خود امتياز گرفتند. اين كوارتر با نتيجه 16 بر 8 به پايان رسيد. در ديدار تيم هاي ملي بسكتبال ايران و روسيه برتري فيزيكي روس ها محسوس بود هرچند كه بازيكنان دو تيم به لحاظ تكنيك هم تراز بودند با اين حال در كوارتر چهارم نيز همانند كوارتر نخست بسكتباليست هاي ايراني توپ هاي زيادي را از دست دادند و تنها 11 امتياز به دست آوردند و روس ها25 امتياز گرفتند. تيم ملي بسكتبال ايران روز دوشنبه براي برگزاري دومين ديدار خود در رقابت هاي المپيك مقابل ليتواني صف آرايي مي كند. اين دومين تجربه تيم ملي بسكتبال ايران پس از حضور در المپيك 1948 لندن است.

حامد حدادي مصدوم شد
آسيب ديدگي صورت ملي پوش پست 5 بسكتبال كشورمان، وي را براي درمان راهي درمانگاه دهكده المپيك پكن كرد. به گزارش مهر، برخورد شديد صورت حامد حدادي به سر بازيكن تيم ملي بسكتبال روسيه منجر به پاره شدن چانه وي شد. بازيكن سنتر تيم ملي بسكتبال ايران كه نيمه دوم ديدار ديروز با تيم ملي روسيه را با صورت بانداژ شده سپري كرد، پس از پايان بازي راهي درمانگاه پكن شد و پس از زدن سه بخيه در قسمت آسيب ديده به جمع هم تيمي هاي خود بازگشت. حامد حدادي كه يكي از مهره هاي ثابت و تاثير گذار در ديدار با تيم ملي روسيه بود، در جريان ديدار دوستانه با تيم ملي چين هم از ناحيه مچ پاي راست دچار آسيب ديدگي شده بود.

لحظه شماري ايراني ها براي كشتي و تكواندو
معاون سازمان تربيت بدني كه همراه با كاروان ورزشي ايران عازم دهكده المپيك پكن شده است، گفت: بي صبرانه منتظر آغاز مسابقات رشته هايي هستيم كه احتمال مدال آوري ورزرشكاران ايراني در آن زياد است. رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني در گفتگو با مهر ضمن مطلوب ارزيابي كردن شرايط برگزاري مسابقات المپيك و امكانات چيني ها اظهارداشت: آن دسته از ورزشكاران و مربياني كه تا به امروز عازم پكن شده اند، بدون كوچكترين مشكلي در دهكده المپيك مستقر شده اند. معاون سازمان تربيت بدني تصريح كرد: بازيكنان بستكبال ما در حد انتظار و حتي در برخي دقايق فراتر از آن ظاهر شدند. تا به امروز به غير از بسكتبال عملكرد ورزشكاران ساير رشته ها چندان رضايت بخش نبوده است. هاشمي درباره جودوكار ان نيزخاطرنشان كرد: توقع جامعه ورزش ايران از وي بيشتر از اين بود. ايستادن روي سكو براي آخوندزاده دور از ذهن نبود اما مشخص نيست كه اين ورزشكار به چه دليل نتوانست حداقل انتظارات مربوط به خود را برآورده كند. كاوه محرابي بدمينتون باز كشورمان نيز روز گذشته را با ناكامي پشت سرگذاشت اما چگونگي عملكرد وي مورد رضايت معاون سازمان تربيت بدني قرار گرفته است . هاشمي در اين باره گفت: ناكامي دليلي بر ناموفق بودن كاوه محرابي نيست. اين ورزشكار و در كل بدمينتون ايران هيچ تجربه اي از المپيك نداشتند و فراتر از انتظارات بود. هاشمي در ادامه تاكيد كرد: بي صبرانه منتظر آغاز رقابت رشته هايي مانند كشتي و تكواندو هستيم كه ايران يكي از شانس هاي مسلم مدال آوري در آنها محسوب مي شود.

انصراف عليرضايي وموضع گيري مقامات المپيك
انصراف عليرضايي از حضور در مسابقات شنا ماده 100 متر قورباغه، واكنش مقامات المپيك را برانگيخته است. به گزارش nbTV، عليرضايي روزشنبه در چهارچوب رقابت هاي المپيك 2008 پكن به دليل بيماري حاضر نشد در ماده 100 متر قورباغه شركت كند كه برگزاركنندگان رقابت ها و رسانه هاي معتبر جهان علت اصلي شنا نكردن عليرضايي را همگروهي با "تام بيري" از اسرائيل عنوان كرده اند.ژيسل ديويس، سخنگوي كميته بين المللي المپيك، به رسانه ها گفت: طبق قوانين بازي جوانمردانه، چنانچه معلوم شود او تعمدا از حضور در رقابت ها خودداري كرده، در اين خصوص تصميمات جدي اتخاذ مي شود. قرار بود عليرضايي در خط يك و نماينده اسراييل در خط هفت شنا كند. "تام بيري" در پايان رقابت هاي روز گذشته با كسب عنوان چهارمي به كار خود پايان داد.

ابقا مارتينتي دررياست فيلا
رافائل مارتينتي در جلسه ديروز هيئت رئيسه فدراسيون جهاني كشتي توانست راي اكثريت اعضا را به دست آورده و براي شش سال ديگر سكان هدايت كشتي جهان را بر دست گيرد. اعضا كنگره فيلا با 95 راي خواهان رياست دوباره مارتينتي بر كشتي جهان شدند.رييس پيشين كميته داوران فدراسيون جهاني كشتي، از سال 2002 به صندلي رياست اين فدراسيون تكيه زد و تغييرات زيادي در ساختار اين نهاد بين المللي ايجاد كرد.مارتينتي سوئيسي از دوستداران كشتي ايران است و تلاش هاي او براي رونق دادن به اقتصاد فيلا و جذابيت بخشيدن به اين رشته ورزشي از ديگر خصوصيات پدرخوانده كشتي جهان است.

همه نگاه ها به سوريان است
حميد سوريان، مرد سال ورزش ايران و دارنده سه عنوان قهرماني كشتي فرنگي جهان، پراميد ترين ورزشكار ايراني براي كسب مدال در المپيك 2008 پكن است. مسابقات كشتي فرنگي بازيهاي المپيك 2008 پكن از روز 24 مردادماه جاري شروع مي شود و چشمان تمام ايرانيان در انتظار هنرنمايي اعجوبه سالهاي اخير كشورمان براي هنرنمايي در اين رقابت هاست.سوريان در سه سال گذشته با قهرماني در مسابقات جهاني توانايي و هوشياري خود را به اثبات رسانده است و بسياري از مدعيان وزن 55 كيلوگرم كشتي فرنگي جهان آرزو دارند تا فينال مسابقات المپيك با ستاره قدرتمند ايراني مواجه نشوند."روشن بايراموف" از جمهوري آذربايجان، "نظير مانكيف" از روسيه و "رومن آمويان" ارمنستاني رقباي مطرح سوريان در المپيك 2008 پكن هستند هر چند كه طعم تلخ شكست از دلاور ايراني را باره ها چشيده اند.

گام اول فلپس آمريكايي براي دروي 8 مدال طلاي شنا
مايكل فلپس، شناگر 23 ساله آمريكايي، صبح ديروز در ماده مختلط 400 متر انفرادي به مدال طلا دست پيدا كرد. به گزارش شينهوا، فلپس كه پيش از اين وعده داده بود در مسابقات المپيك پكن 8 مدال طلا كسب خواهد كرد در شنا مختلط 400 متر انفرادي با ثبت زمان 4 دقيقه و 3 ثانيه و 84 صدم ثانيه به مدال طلا اين ماده دست پيدا كرد ضمن اينكه ركورد اين ماده را به ميزان يك ثانيه و 41 صدم ثانيه بهبود بخشيد. "لاژلو شه" از مجارستان با 4 دقيقه 6 ثانيه و 16 صدم ثانيه در رده دوم ايستاد و رايان لوشته آمريكايي، با 4 دقيقه 8 ثانيه و 9 صدم ثانيه سوم شد.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن