تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشنهاد دانشمندان استراليايي.. براي مقابله با گرم شدن زمين گوشت كانگورو بخوريد!


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پيشنهاد دانشمندان استراليايي.. براي مقابله با گرم شدن زمين گوشت كانگورو بخوريد!
تهران / واحد مركزي خبر / عمومي 1387/05/20
دانشمندان استراليايي با پيشنهاد روشي منحصر به فرد براي مقابله با پديده گرم شدن زمين مي گويند، گوشت كانگورو بخوريد تا زمين را نجات دهيد.
در مطالعه اين دانشمندان ادعا شده است مصرف گوشت كانگورو به جاي گاو و گوسفند ميزان انتشار گازهاي گلخانه اي را كاهش مي دهد.
به نوشته پايگاه اينترنتي نشريه علمي كانسرويشن لترز، كانگورو بسيار كمتر از گاو و گوسفند گاز متان توليد مي كند. گاز متان يكي از مهم ترين عوامل گازهاي گلخانه اي است و تنها در استراليا، احشام عامل يازده درصد متان توليدي در اين كشور هستند.
در مقابل، كانگوروها نسبتاً ميزان ناچيزي از گاز متان را توليد مي كنند زيرا آنها از جمله جانوران نشخوار كننده نيستند و ميكروارگانيسم هاي معده كانگورو با گاو و گوسفند تفاوت دارد.
در اين مطالعه ادعا شده است كاهش شمار احشام داراي سم هاي محكم، مي تواند موجب حفاظت از خاك، افزايش توان زندگي گياهي براي پاسخگويي به مشكلات خشكسالي و بهبود كيفيت آب شود.
در اين ميان به گفته دانشمندان استراليايي كه اين تحقيق را انجام داده اند مردم دست كم در استراليا نياز دارند درباره مزاياي خوردن گوشت كانگورو آموزش ببينند.
از سوي ديگر پت اوبراين رئيس انجمن حفاظت از حيات وحش استراليا نتايج اين تحقيق را بي معني دانست و گفت براي آنكه گوشت كانگورو به اندازه گوشت توليدي از احشام در استراليا توليد شود بايد كانگوروهايي به تعداد 500 برابر جمعيت كنوني كانگوروهاي اين كشور ذبح شوند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن