تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***راديو گفت‌وگو

*انواع تلسكوپ و باورهاي نادرست در علم نجوم

سردبير برنامه نجوم گفت:موضوع اين هفته برنامه دنياي نو پرداختن به باورهاي غلطي است كه در حوزه علم نجوم وجود دارد و مردم عادي طبق باورهاي قديمي در موقعيت ها و مناسبت هاي مختلف اين باورها را بروز داده و به انتقال و انتشار آنها مي پردازند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، وي افزود: در اين برنامه ضمن اينكه به اين ديدگاه هاي پرداخته مي شود، انواع تلسكوپ هاي مورد استفاده در علم نجوم نيز معرفي مي شود.

غندالي خاطرنشان كرد: آريا صبوري و مهسا طاهري زنجاني از كارشناسان اين برنامه جهت بررسي موارد فوق مي باشند.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را سه شنبه ‌٢٢ مرداد ماه ساعت ‌١٩:30 از راديو گفت‌وگو بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

*طنز كودك در گفت و گو با رضي هيرمندي

طنز كودك و مشكلات ترجمه گفتارهاي طنزآميز در برنامه طنز گفتار راديو گفت وگو سه شنبه ‌٢٢ مرداد ماه ساعت ‌٢٣ بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه طنزگفتار گفت: در اين برنامه با حضور رضي هيرمندي ، مترجم و پژوهشگر طنز در ايران، تئوري هاي ترجمه و مشكلات آن تحليل و ارزيابي مي شود.

*** راديو سلامت

*نقد سلامت: عنوان برنامه اي است از گروه عصر گاهي راديو سلامت كه به نقد عملكرد سازمان ها و نهادهاي مرتبط با نظام سلامت مي پردازد.به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين برنامه روز سه شنبه با حضور دكتر سردار روز بهاني رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا به موضوع مزاحمان خياباني و پوشش نامناسب مي پردازد. نقد سلامت به سردبيري زهرا كاظمي روز دوشنبه ساعت ‌١٥ تا ‌١٦ پخش مي‌شود.

*لحظه هاي عبور: عنوان برنامه اي است كه به دوران نوجواني و رفتارهاي پرخطر اين دروران با حضور كارشناسان و خود نوجوانان ميپردازد . اين برنامه روز دوشنبه ‌٢١ مرداد با حضور دكتر بهرامي به موضوع خانواده هاي طلاق مي پردازد.

*صداي مشاور: عنوان برنامه اي است كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي ميپردازد اين برنامه دوشنبه با حضور اقاي دكتر شجاعــي متخصص طب فيزيكي به موضوع كمردرد ميپردازد . صداي مشاور هر روز ساعت ‌١١ تا ‌١٢ پخش مي شود.

*گپ و گفت:عنوان برنامه اي است كه هر روز با يكي از شخصيتهاي مطرح عرصه هاي هنر ، پزشكي ، ورزشي و.... نشسته و با ورود به زندگي خصوصي آنها پي به عادات غذاي ، بهداشتي و شخصي او مي برد اين برنامه فردا دوشنبه با حضور آقاي دكتر احمد قويدل مدير عامل انجمن هموفيلي ايران ساعت ‌٩/٠٥ پخش مي شود.

*** راديو تجارت

*" سوي توسعه " با تحولات اقتصادي

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،برنامه " سوي توسعه " از برنامه هاي زنده است كه روزهاي دوشنبه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي‌شود. موضوع روز دوشنبه بيست و يكم مرداد ماه برنامه " سوي توسعه " بررسي ارائه سهام مخابرات در بورس است. در اين برنامه دكتر علي رحماني مدير عامل بورس و اوراق بهادار و دكتر عبدي استاد دانشگاه و اقتصاددان حضور دارند. اين برنامه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي شود . اين برنامه با سردبيري فاضل و اجراي صداقتي ارائه مي شود .

*" سرمايه فردا " آموزش بورس

برنامه " سرمايه فردا " در روز دوشنبه بيست و يكم مرداد ماه با موضوع بورس تقديم علاقمندان مي شود . در اين برنامه آموزش بورس و اصطلاحات خاص آن توضيحاتي ارائه مي‌شود. اين برنامه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:55پخش مي شود و حسيني مقدم به عنوان كارشناس بازار بورس و اوراق بهادار حضور دارد. برنامه سرمايه فردا كاري از گروه دانش و تجارت است كه بصورت توليدي از راديو تجارت پخش مي‌شود. سردبير تهيه برنامه برعهده بنائي و اجراي برنامه با لاله شيرواني پور است .

انتهاي پيام
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن