تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمادگي پاكستان براي صلح با طالبان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آمادگي پاكستان براي صلح با طالبان


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: مقامات دولتي پاكستان از اعلام آمادگي خود براي برقراري صلح بين نيروهاي اين كشور و طالبان خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه بخش فرانسه گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از خبرگزاري فرانسه، با اعلام خبر برقراري صلح مقامات كشورهاي اروپايي و همچنين دولت آمريكا از اين رويداد ابراز نگراني كردند. مقامات كاخ سفيد پرويز مشرف رييس جمهور پاكستان را به ادامه مبارزه عليه طالبان تشويق كرد.
به گفته ي يكي از مسوولان دولت پاكستان به زودي اين كشور با شبه نظاميان طالبان در منطقه شمال شرق اين كشور براي برقراري صلح با طالبان وارد مذاكره مي شوند.
با اين حال دولتهاي اروپايي و آمريكا از مذاكرات پاكستان با طالبان و نيروهاي القاعده را نفي كردند و همچنان خواستار ادامه مبارزات عليه اين نيروهاي تروريستي شدند.
پرويز مشرف در دوره ي جديد خود در رياست جمهوري پاكستان با تصويب قانوني خواستار مذاكره با نيروهاي موجود در مرز افغانستان شده است. مشرف ابراز اميدواري كرده تا با تغيير رويكرد نظامي بتواند آرامش را به مناطق مرزي بازگرداند.
بر اساس آمار منتشر شده از سوي دولت پاكستان در 15 ماه گذشته بيش از 1070 تن در درگيري ها عليه نيروهاي طالبان كشته شدند. با اين حال دانا پرينو سخنگوي كاخ سفيد در مورد تصميم دولت پاكستان اعلام كرد، ما از اين تصميم نگران هستيم و هرگز پاكستان را براي انجام اين كار تشويق نخواهيم كرد زيرا مبارزه عليه تروريست بايد همچنان ادامه يابد./110
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن