تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار جديد شهرستان كامياران معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار جديد شهرستان كامياران معرفي شد
سنندج - خبرگزاري مهر: فرماندار جديد شهرستان كامياران با حضور استاندار كردستان و جمعي از مديران ادارات و سازمان هاي دولتي استان معرفي شد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، بعد از ظهر امروز با حضور استاندار كردستان وجمعي از مديران كل ادارات و سازمانهاي دولتي استان كردستان "جعفر حبيب زاده بوكاني" به عنوان فرماندار جديد شهرستان كامياران معرفي شد.

در اين مراسم فرماندار جديد كامياران در سخناني اظهار داشت: خدمت كردن در نظام اسلامي يك نعمت بزرگ الهي است كه بايد از اين فرصت براي خدمت صادقانه به مردم متعهد و خوب كشور استفاده كرد.

جعفر حبيب زاده بوكاني عنوان كرد: خدمت كردن به مردم استان كردستان داراي جايگاه خاص و ويژه اي است كه اميدوارم در سايه تعامل و همكاري تمامي دستگاه هاي دولتي استان در راستاي انجام وظيفه در اين سمت موفق باشيم.

وي خاطرنشان كرد: بعد از استقرار دولت نهم اقدامات و برنامه هاي بسيار خوبي در زمينه هاي مختلف عمراني و اقتصادي در استان كردستان و شهرستان كامياران آغاز شده كه سعي خواهيم كرد با تلاش بيشتر و پيگيري مستمر نسبت به بهره برداري و به نتيجه رساندن اين برنامه ها كوشش كنيم.

فرماندار شهرستان كامياران بيان داشت: پيگري جدي مصوبات دور اول سفر استاني هيئت دولت و استفاده بهينه از استعدادها و پتانسيلهاي شهرستان كامياران براي خدمت بيشتر به مردم در راس امور قرار خواهد گرفت.

در اين جلسه امام جمعه اهل سنت شهرستان كامياران، امام جمعه اهل تشيع اين شهرستان و استاندار كردستان نيز هر كدام در سخناني جداگانه بر خدمت بيشتر و بهتر به مردم شهرستان و تلاش در جهت حل مشكلات و كمبودهاي اين شهرستان تاكيد كردند.

جعفر حبيب زاده بوكاني قبل از اين فرماندار شهرستان بانه بود كه بعد از استعفاي محمود الله مرادي به عنوان فرماندار جديد كامياران آغاز به كار كرد.

اما نكته قابل توجه در اين مراسم عدم حضور فرماندار سابق شهرستان كامياران بود كه گفته مي شود وي به دليل عدم همراهي با برنامه هاي دولت نهم در استان از سمت خود كنار گذاشته شده است.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن