تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارائه سبد كالا به بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی تجمیع بیمه تكمیلی بازنشستگان را از برنامه های سال آینده صندوق تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: درصورت فراهم شدن شرایط و هماهنگی سایر صندوق های بازنشستگی، امكان تجمیع بیمه تكمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر صندوق ها نیز وجود دارد.







مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی تجمیع بیمه تكمیلی بازنشستگان را از برنامه های سال آینده صندوق تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: درصورت فراهم شدن شرایط و هماهنگی سایر صندوق های بازنشستگی، امكان تجمیع بیمه تكمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر صندوق ها نیز وجود دارد.


رحمت الله حافظی در جلسه ای با رؤسای كانون های بازنشستگان تأمین اجتماعی تجمیع بیمه تكمیلی بازنشستگان را منجر به صرف هزینه كمتر و دریافت خدمات مناسب تر دانست و افزود: در حال حاضر به دلیل پراكندگی قراردادهای بیمه تكمیلی در استان ها مشكلات و نارضایتی هایی به وجود آمده است كه از سال آینده نسبت به هماهنگی و انعقاد قرارداد مشترك اقدام می شود.


وی از انجام مذاكره با فروشگاه های مختلف برای دریافت سبد كالای بازنشستگان خبر داد و یاد آور شد: ارائه سبد كالا به بازنشستگان با هماهنگی وزیر رفاه انجام شده است، برای خرید كالا نیز به دنبال دریافت اجناس با كیفیت و قیمت مناسب هستیم و در صورت نیاز كارت خرید كالا در اختیار بازنشستگان قرار می دهیم تا به انتخاب خود كالای مورد نیازشان را دریافت كنند.


وی از بازنگری در طرح پزشكان معین خبر داد و خاطر نشان كرد: پس از بررسی این طرح و رفع مشكلات و استفاده از تجربیات قبلی طرح جدید به اجرا درمی آید.


مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی در ادامه بر هماهنگی كامل این صندوق با جامعه بازنشستگان و كارگران تأكید كرد و ادامه داد: ما خود را مدافع حقوق كارگران و بازنشستگان می دانیم و در همه تصمیم گیری ها منافع آنان در اولویت اصلی قرار دارد.


حافظی مراجعات غیرضروری به مراكز درمانی تأمین اجتماعی را از مشكلات حوزه درمان تأمین اجتماعی برشمرد و عنوان كرد: برای رفع این مشكل هم فكری و مشورت با نمایندگان كارگران و بازنشستگان انجام می شود و درصورت موافقت و همراهی كارگران و بازنشستگان اقداماتی برای جلوگیری از مراجعه غیرضروری انجام خواهد شد.


در ادامه این جلسه نیز رئیس كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی و رؤسای كانون های بازنشستگان تأمین اجتماعی استان های تهران، همدان، آذربایجان شرقی، گیلان، مركزی، خوزستان، مازندران، فارس و اصفهان نیز در سخنان جداگانه ای به بیان خواسته ها و مشكلات مرتبط با استان خود پرداختند.


برگزاری دیدارهای منظم با بازنشستگان، افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده، افزایش حق اولاد و مسكن بازنشستگان تامین اجتماعی همانند سایر صندوق ها، برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان، تسریع در ساخت خانه های مهر بازنشستگان، جذب پزشك برای درمانگاه های اسدآباد وتویسركان، افزایش ودیعه كانون های بازنشستگی، پرداخت وام به مستمری بگیران، جذب پزشك متخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) اراك، تسریع در احداث ساختمان جدید بیمارستان قائم شهر و برخورد قاطع با دریافت زیرمیزی از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود كه حافظی بر پیگیری خواسته های كانون های بازنشستگان تأكید كرد.






خبرگزارى ايسنا (http://www.isna.ir)





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1656]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن