تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813282815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشریح سفر ترابیان به اسپانیا- بارسلونا به ایران می آید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سرپرست كميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال پس از بازگشت از اسپانيا نتايج سفرش را تشريح كرد. عباس ترابيان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره سفرش به اسپانيا گفت: در اين سفر با "ساندرو راسل" رئيس باشگاه بارسلونا، رييس باشگاه راسينگ سانتاندر و رييس فدراسيون فوتبال كاتالان صحبت داشتم. در اين مذاكرات توافق شد كه تيم فوتسال بارسلونا براي انجام دو ديدار دوستانه به ايران بيايد كه يك بازي با تيم ملي و بازي ديگر با تيمي باشگاهي باشد كه اسپانسر حضور بارسلونا در ايران است.
او همچنين به توافق فدراسيون فوتبال ايران با بارسلونا در فوتبال ساحلي اشاره كرد و گفت: مي‌دانيد كه اين باشگاه در فوتبال ساحلي فعاليت دارد و قرار شد ديداري تداركاتي با تيم فوتبال ساحلي اين باشگاه انجام گيرد. همچنين با رييس فدراسيون فوتبال كاتالان ديدار داشتم و قرار شد در صورت موافقت سرمربي آتي تيم ملي، ديداري دوستانه با تيم ملي كاتالان داشته باشيم.
ترابيان در پاسخ به اين سوال كه آيا مذاكره شما با فدراسيون فوتبال كاتالان باعث تيره شدن روابط‌تان با فدراسيون فوتبال اسپانيا نمي‌شود گفت: چنين نيست. من هنگامي كه قصد مذاكره با رييس فدراسيون فوتبال كاتالان داشتم، اين مساله را جويا شدم كه پاسخ آن‌ها اين بود كه فدراسيون فوتبال چين با ما و فدراسيون فوتبال اسپانيا به صورت همزمان در حال انجام كارهاي مشترك هستند.
وي با اشاره به بازديدش از چندين كمپ در بارسلونا گفت: دو سه كمپ بسيار خوب در آن جا قرار دارد كه فكر مي‌كنم مي‌تواند محلي خوب براي برگزاري اردوهاي تيم اميد باشد. قرار است كه اگر تيمي بزرگ در آنجا اردو داشت، تيم اميد ايران هم در آنجا حاضر شود. همچنين در بخش فوتبال بانوان هم مذاكراتي انجام داديم و قرار شد كه طرف اسپانيايي يك مربي خوب براي بانوان به فدراسيون فوتبال ايران معرفي كند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي انجام ديدار دوستانه تيم فوتبال بارسلونا با تيم ملي مذاكره‌اي داشته‌ايد گفت: ما قصد داشتيم در اين باره صحبت كنيم، اما متوجه شديم كه بنياد قطر تمامي بازي‌هاي دوستانه بارسلونا را به مبلغ 350 ميليون دلار خريداري كرده است. به همين خاطر امكان گفت‌وگو درباره اين مسئله وجود نداشت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن